سود کاستیک تابش شیمی

سود کاستیک در ایران توسط شرکت های تولیدی زیادی تولید می شود که سود کاستیک تابش شیمی یکی از باکیفیت ترین سود های پرک تولید شده می باشد.
سود کاستیک و یا همان سدیم هیدروکسید از پرکاربرد ترین مواد شیمیایی در صنایع مختلف بوده که به عنوان یک ماده اولیه در تولید مواد صنعتی بکار گرفته می شود.
یکی از دلایل پرکاربرد بودن این ماده شیمیایی، خاصیت قلیایی و همچنین چربی بر بودن آن می باشد.
این خاصیت چربی بر بودن در سود کاستیک بقدری حائز اهمیت است که از آن تحت عنوان چربی گیر صنعتی نیز صحبت می شود.
حلالیت سود کاستیک در آب نیز بسیار زیاد می باشد.

سود کاستیک محصولی است که در تماس مستقیم با پوست سوختگی ایجاد می کند. محلول در آب بودن سود کاستیک یکی از ویژگی های اصلی سود کاستیک در واکنش های شیمیایی است. در تمامی صنایع ممکن است این سود به عنوان یک شاخصه در تولید عناصر به کار گرفته می شود. سود کاستیک تابش شیمی به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ کشور از حلالیت بالای سود کاستیک در حلال های اتانول، متانول و گلیسیرین می گوید که به بهترین حالت ممکن این سود قابل حل می باشد.

سود کاستیک تابش شیمی

انواع سود کاستیک

انواع سود کاستیک سود به شکل های مختلفی از جمله شکل مایع و جامد موجود می باشد که انواع مختلف این سود کاستیک، در جاهای خاصی کاربرد دارند.
سود کاستیک دارای ویژگی های منحصر بفردی بوده که آن را از سایر مواد شیمیایی متمایز می سازد.
در بالا برخی از این خاصیت ها را عنوان کردیم و در اینجا دوباره آن ها را به شکل کامل تری برای شما ذکر می کنیم.

  • خاصیت خورندگی
  • خاصیت قلیایی
  • خاصیت چربی بری
  • خاصیت حلالیت در آب
  • خاصیت جذب رطوبت هوا

یک سود کاستیک بر اساس کاربرد، شکل و ظاهری که دارد،به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود، که در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین چون این سود پیوسته در تولید مواد شیمیایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است در یک حالت به صورت جامد باشد در حالت دیگر به صورت پودر باشد. در صورتی که شما نیاز به رنگ و رنگ رزی داشته باشید پودر کاستیک پودری مناسب اهداف شما خواهد بود.

سود تابش شیمی

سود تابش شیمی سود تابش شیمی یکی از ویژه ترین و پرفروش ترین سود های کاستیک تولید شده است که با بهترین و استاندارد ترین بسته بندی ها به بازار های فروش عرضه می شود.
سود تابش شیمی دارای کاربرد های مختلفی می باشد که در اینجا برخی از آن ها را برای شما عنوان می کنیم.

  • برای تولید خمیر کاغذ در صنعت کاغذسازی استفاده می شود
  • برای خنثی سازی اسید در صنعت باطری سازی استفاده می شود
  • به عنوان ماده چربی بر در صنعت تولید مواد شوینده کاربرد دارد
  • به منظور سفید سازی و براق سازی در صنعت نساجی نیز استفاده می شود

سود تابش شیمی یک شرکت تولید سود کاستیک است که کار اصلی آن تولید انواع مختلف سود کاستیک با ظرفیت 10000 تن در روز می باشد. هر چند از نظر این شرکت تولید کننده، در حال حاضر نیروی انسانی متخصص در این حرفه منبعی از قدرت حساب می شود. اما کارشناسان تولید سود معتقدند که مهارت و کیفیت مواد اولیه در تولید سود حرف اول را می زند.

فروش سود کاستیک

فروش به سبب کاربرد بسیار زیادی که این ماده شیمیایی دارد، معمولا به صورت عمده انجام می گیرد.
ایران یکی از بهترین تولید کننده های سود کاستیک می باشد که محصولات خود را به بازار های فروش دیگر کشور ها نیز صادر می کند.
سود های کاستیک صادراتی تولید شده معمولا بسته بندی های ویژه تری را دارا می باشند تا در مدت زمان طولانی و همچنین حمل و نقل بیشتر، آسیبی به ان ها وارد نشود.
بسته بندی معمولا به دو روش انجام می شود.

  • بسته بندی با کیسه های دوجداره
  • بسته بندی با کیشه جمبوبگ

کیسه های دوجداره و یا همان کیسه های لمینت دار، کیسه هایی هستند که تا 25 کیلوگرم سود کاستیک در آن ها جای می گیرد و معمولا با نخ های پلیمری پلمپ می شوند.
کیسه های جمبوبگ، کیسه هایی یک تنی هستند که برای حمل میزان زیادی سود کاستیک بکار گرفته می شوند.

عرضه کنندگان سود کاستیک مدعی اند که فروش روزانه سود کاستیک با نرخ 99 – 98 درصد می تواند درصد سوددهی آنها را تا سقف 50 درصد افزایش دهد و اجازه رکورد در کسب و کار صنعت آنها را خنثی کند. همچنین عرضه کنندگان نظارت دقیقی بر نحوه نگهداری سود کاستیک داشته و موانع و مشکلات وارده به سود مشتریان، را بررسی و به طور دقیق تری توضیح می دهند.

شهر های تولید کننده سود کاستیک در ایران

شهر های تولید کننده سود کاستیک در ایران درباره شهر اول تولید کننده سود کاستیک در ایران که سرانجام به میزان بهره برداری ایران از کل محصول سود کمک می کند. بندر پتروشیمی ایران، تولید کننده سود جامد پرک و عرضه کننده کاستیک سودا سفارشی است. شهر دوم تولید سود کاستیک، بندر ماهشهر، نام شرکت پترو کاسپین سپهر، که روزانه به طور متوسط با ظرفیت 100 تن سود کاستیک پرک تولید می کند. زنجان، تهران، ارومیه، اصفهان، تبریز، همدان و خوزستان به ترتیب شهرهای تولید کننده سود کاستیک بعدی می باشند.

بزرگترین مراجع خرید سود کاستیک در سراسر کشور

بزرگترین مراجع خرید سود کاستیک در سراسر کشور برای مشتریانی که درخواست سود کاستیک را داشته باشند یک مرکز خوب عرضه سود کاستیک در کشور است که شرایط خوبی برای عرضه محصولات ارائه می کند آنها از طریق سایت های اینترنتی، بازار های فروش، تولید کنندگان محصول، کارخانه جات و شرکت های معتبر سراسری خود در کل کشور عرضه سود پرک دارند که مشتری با خیال راحت تری می تواند این محصول را خریداری کند.