شرکت توزیع سود مایع اروند در بازار

سود مایع اروند که به عنوان ماده اولیه در صنایع متعددی به کار برده می شود، یک ماده شیمیایی بسیار واکنش پذیر است. 

این ماده از ترکیب عنصر سدیم با هیدروکسید ایجاد شده و آن را با فرمول شیمیایی NaOH نشان می دهند.

سودای قلیایی، قلیا، سود سوز آور، مایع سوز آور و هیدرات سدیم از نام هاي متداول آن می باشد. 

اصولا دو غلظت از این مایع، در بازار موجود است. این غلظت ها شامل سی و یک درصد و پنجاه درصد هستند. 

شرکت توزیع سود مایع اروند در بازار، تامین کننده نیاز صنعت به این محصول می باشد. 

شرکت توزیع سود مایع اروند در بازار

باکیفیت ترین سود مایع چه ویژگی هایی دارد؟

باکیفیت ترین سود مایع چه ویژگی هایی دارد؟ باکیفیت ترین سود مایع از ویژگی های زیر برخوردار است:

رنگی روشن و شفاف دارد. کدورت در سطح مایع، می تواند بیانگر عدم مرغوبیت سود باشد. بی بویی نیز حکایت از کیفیت مطلوب این محصول دارد. 

علاوه بر این، سهولت در انحلال آن در آب، هم می تواند از ویژگی های بارز آن به شمار رود. در سه گروه دیگر از مواد شیمیایی یعنی گلیسرین، اتانول و متانول، به صورت یکسان حل می شود. 

طبق بررسی ها و آزمایشات صورت گرفته، سود مایع مرغوب، در دمای 4.4 سانتی گراد منجمد می شود و برای رسیدن به نقطه جوش خود به صد و چهل و پنج درجه سانتی گراد، گرما نیاز دارد. 

اگر سود مایع، با کیفیت بوده و از خلوص بالایی بهره مند باشد، شوک شدید به آن سبب منفجر شدنش خواهد شد. البته گرما نیز می تواند منجر به چنین رخدادی در سود مایع گردد. 

واکنش پذیری زیاد هم از دیگر مشخصات آن می باشد. هر چه مرغوبیت این مایع بالاتر رود، اثر خورندگی بیشتری پیدا می کند. در دمای بیست درجه سانتی گراد، وزن مخصوص یا همان دانسیته آن نیز 1.52 گرم بر میلی لیتر برآورد شده است. 

همچنین در دمای چهل درجه سانتی گراد، فشار بخاری معادل 6.3 میلی لیتر جیوه دارد. 

خرید عمده سود مایع با بهترین قیمت

خرید عمده سود مایع با بهترین قیمت برای خرید سود مایع به صورت عمده و با بهترین قیمت، می توان از این سایت کمک گرفت. تعدیل و افت قیمت سود مایع، به خاطر حذف واسطه های فروش و بهره مندی از تخفیفات مختلف است. 

قیمت سود مایع به درصد خلوص آن هم بستگی دارد. نوع بسته بندی نیز می تواند قیمت ها را دچار نوسان کند. حجم تقاضا برای خرید محصول را هم می بایست به این فهرست اضافه کرد. 

کارخانه سازند و برند می توانند روی هزینه های خرید، تاثیرات زیادی داشته باشند. علاوه بر این، قیمت جهانی آن نیز، رابطه تنگاتنگی با قیمت داخلی محصول دارد.