شرکت توزیع سود پرک در شور آباد

یکی از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان سود پرک شور آباد واقع در تهران می باشد. این منطقه صنعتی دارای کارخانجات تولیدکننده گسترده ای است که هر یک سهم بسزایی در تولید محصولات صنعتی و شیمیایی مختلف بدست آورده اند. سود پرک از جمله مواد شیمیایی است که در این بخش به وفور تولید گشته و توسط شرکت توزیع این محصولات در معرض پخش بسیار قرار گرفته است. در واقع می توان گفت که این منطقه یکی از تامین کنندگان اصلی سود پرک با کیفیت می باشد.

شرکت توزیع سود پرک در شور آباد

بررسی مشخصات شیمیایی سود پرک

بررسی مشخصات شیمیایی سود پرک یکی از مواد شیمیایی که ارزش بسیار زیادی داشته و خیلی از تولیدات صنعتی وابسته به آن می باشند، سود پرک است که با نام اختصاصی «هیدروکسید سدیم» نیز شناخته می شود، این ماده سفید رنگ که اکنون خیلی از صنایع کشور آن را به خوبی شناخته و تولیداتشان را با تکیه بر این محصول پیش می برند، مشخصات شیمیایی و کلی بخصوصی داشته که در قسمت زیر به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  1. سود پرک که در اصل به صورت ماده جامد می باشد، از چگالی 2/13 گرم برخوردار است.
  2. در اثر قرار گرفتن در دمای 1390 درجه ذوب می گردد.
  3. در مقابل رطوبت خیلی حساس بوده و خیلی زود آن را جذب می سازد.
  4. در اثر تماس با پوست بدن انسان، سوزش و آثار بسیار بدی را ایجاد کرده و لذا در هنگام کار با این ماده شیمیایی اثرگذار، حتماً باید موارد ایمنی رعایت شوند.
  5. به عنوان باز بسیار قوی شناخته شده که خیلی از محصولات شیمیایی، شوینده و … را با آن تولید می کنند.
  6. سود پرک با خلوص 99 درصد همراه بوده و این در حالی است که سودهای مایع که در مقابل آن قرار گرفته اند، دارای خلوص 33 و 50 درصد می باشند.
  7. روش های مختلفی جهت تولید این ماده شیمیایی حیاتی مورد توجه قرار گرفته اند که روش های دیافراگمی، غشایی و جیوه ای از آن دست اند.

بررسی قیمت انواع سود پرک شور آباد

بررسی قیمت انواع سود پرک شور آباد یکی از بهترین نوع سود پرک عرضه شده به بازار که میزان تقاضای گسترده ای را به دنبال داشته، سود پرک شورآباد است که توسط واحدهای صنعتی این منطقه تولید گشته و اکنون مورد توزیع وسیع قرار گرفته است و لذا به راحتی می توانید به این محصول کاربردی و موثر دست یابید.

اما در بررسی قیمت انواع سود پرک مذکور باید بگوییم که این مواد با توجه به اینکه فرآیند تولید را در داخل کشور پشت سر نهاده اند، لذا نسبت به سود پرک خارجی، قیمت مناسب تری داشته و بنابراین اگر به دنبال سود پرک ارزان هستید، می توانید روی این ماده حساب کنید و از بابت کیفیت و اثربخشی آن هم کاملاً خاطرجمع باشید.