شرکت تولیدی سود پرک صنعتی پارس کلر

شرکت تولیدی سود پرک پارس کلر ارائه دهنده بهترین سود پرک در تمامی مراکز و فروشگاه‌های سطح کشور می‌باشد و خرید و فروش این محصولات در کشورمان با رشد زیادی روبرو شده زیرا استفاده های مختلفی در صنعت داشته و کارایی های آن بالا است.

شرکت تولیدی سود پرک صنعتی پارس کلر

سود پرک صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

سود پرک صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟ سود پرک صنعتی بی رنگ است و بو ندارد. این می تواند به شدت با اسیدهای قوی و همراه با آب واکنش نشان دهد. نام های رایج دیگر آن، هیدروکسید سدیم سودا یا کاستیک است. سود پرک صنعتی یا  هیدروکسید سدیم ماده اصلی در محصولات خانگی مانند پاک کننده های تخلیه مایع است. در دمای اتاق، سود پرک باکیفیت صنعتی پارس کلر (NaOH) یک جامد سفید و بی بو است. هیدروکسید سدیم یا سود درجه یک پرک صنعتی، یک ماده خورنده قلیایی است. با رطوبت هوا واکنش نشان می دهد و ممکن است هنگام حل شدن گرما ایجاد کند. اگر در نزدیکی مواد قابل اشتعال باشد این گرما می تواند باعث آتش سوزی شود.

سود پرک صنعتی، ماده اصلی آن در پاک کننده های زهکشی و فر است. در ساخت مواد شیمیایی، پالایش روغن، شکستگی هیدرولیک، تصفیه آب و فرآوری فلزات استفاده می شود. از آن در ساخت پارچه، بسته بندی پلاستیکی، کاغذ و صابون استفاده می شود.

 

 هیدروکسید سدیم خالص یا سود پرک صنعتی، یک جامد سفید است که در گلوله ها، پوسته ها، گرانول ها و همچنین 50٪ محلول اشباع موجود است. ظریف است و همچنین به راحتی دی اکسید کربن را از هوا جذب می کند، بنابراین باید در یک ظرف هوایی نگهداری شود. با آزاد کردن گرما در آب بسیار محلول است.  همچنین در اتانول و متانول حل می شود، گرچه در این حلال ها حلالیت کمتری نسبت به هیدروکسید پتاسیم دارد. در اتر و سایر حلال های غیر قطبی نامحلول است. محلول هیدروکسید سدیم لکه زرد را روی پارچه و کاغذ می گذارد. هیدروکسید سدیم یا سود مرغوب پرک پارس کلر، کاملاً یونی است و حاوی یون های سدیم و یون های هیدروکسید است. یون هیدروکسید باعث می شود هیدروکسید سدیم یک پایه قوی باشد که با اسیدها واکنش نشان می دهد تا آب تشکیل شود.

فروشنده سود پرک پارس کلر با بهترین کیفیت

فروشنده سود پرک پارس کلر با بهترین کیفیت در سایت ما فروش سود پرک صنعتی با بهترین کیفیت توسط فروشندگان برتر صورت می‌گیرد و این فروشندگان ارائه دهنده با کیفیت در این سود پرک پارس کلر به مشتری می باشند. اطلاعات جامع و کامل فروشنده سود پرک پارس کلر سبب می‌شود تا مشتریان انتخاب درستی را انجام دهند، مشتری با توجه به راهنمایی خرید در هنگام سفارش دادن، بهترین را برای کارخانه خود خریداری می‌کند.