شرکت تولیدی سود کاستیک پرک کلران

امروزه تولید و صادرات سود پرک توجه تولید کننده های فعال در مواد شیمیایی را به خود جذب کرده است سود پرک کلران از جمله محصولات با کیفیت شرکت کلران می باشد که تقاضا برای تولید این محصول به علت کاربرد های فراوانی که در صنعت دارد در کشور ما بسیار زیاد است

شرکت تولیدی سود کاستیک پرک کلران

بارزترین ویژگی های سود پرک استاندارد

بارزترین ویژگی های سود پرک استاندارد  سود پرک نوعی ماده شیمایی سفید رنگ و بدون بو با ترکیب شیمیایی NaOH می باشد که بیشتر به عنوان ماده پایه و اصلی در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و به صورت ورقه ای و جامد به بازار ارائه میشود 

سود پر کلان به علت ویژگی های فراوانی که دارد در صنعت های متفاوتی مورد استفاده فرار میگیرد. مثلا در آزمایشگاه ها برای شمارش کاتیون، شناسایی فلزات، پردازش فرایند شیمیایی و…مورد استفاده قرار میگیرد.

از مهم ترین ویژگی سود پرک استاندارد این است که جذب کننده رطوبت هوا می باشد همچنین هنگام حل کردن این ماده در آب گرمای قابل توجهی آزاد میشود که در بعضی از واکنش های شیمیایی برای ایجاد احتراق برخی مواد کافی است.

این ماده به صورت مایع یا جامد با ویژگی خاصی که دارد میتواند در تولید صابون، کاغذ، مواد منفجره، مواد رنگی و فرآورده های نفتی استفاده میشود.

سالها پیش در مصر این ماده را با ترکیب سدیم کربنات و آهک هیدراته تولید میکردند ولی با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی روش های جدیدی برای تولید این ماده استفاده میکنند.

امروزه بهترین روش برای تولید این ماده به صورت صنعتی روش کلر و الکلی می باشد که در آن محلول کلرید سدیم با کمک یکی از غشاهای دیافراگم یا جیوه ای الکترولیز می شود

در واکنش شیمایی کلر آلکالی علاوه بر اینکه محصول سود پرک تولید میشود میتوانید شاهد تولید مواد دیگری نظیر کلر و هیدروژن نیز باشید. 

توجه داشته باشید کلر در فرایند های دیگری مثل الکترولیز، گرم کردن اسید اوریک، و دیاکو نیز تولید میشود ولی فرایند های دیگر نسبت به فرایند کلر و الکالی پر هزینه هستند.

هیدروژن به دست آمده از کاتد به عنوان سوخت بویلر ها استفاده میشود و یا به عنوان منبع هیدروژن کاربرد دارد.

مرکز خرید سود پرک کلران در کشور

مرکز خرید سود پرک کلران در کشور برای اطلاع از قیمت خرید سود پرک و صادرات این محصول شیمیایی و پر کاربرد میتوانید به مراکز یا تولیدی های فعال در این زمینه مراجعه کنید.

همچنین شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر 

https://paraksood.ir/

به یکی از شرکت هایی که در زمینه خرید و فروش عمده و جزئی سود پرک فعالیت میکنند هدایت شوید و با کمک مشاوران و متخصصان کار آمد در این زمینه محصول خود را به راحتی تهیه کنید