شرکت تولید هیدروکسید سدیم در ایران

شرکت تولید هیدروکسید سدیم در ایران با استفاده از بهترین مواد اولیه، فناوری های روز و بهره گیری از تخصص نیروهای کارآزموده موفق به تولید محصولی باکیفیت بالا شده است. شرکت توانسته در کنار عرضه سود پرک درجه یک به بازار داخلی و برآورده کردن نیاز صنایع مختلف داخلی، مازاد تولیدات خود را به کشورهای مختلف جهان هم صادر کند. در حال حاضر سود حاصل از تولید و صادرات این محصول ارزآوری خوبی را برای کشور به همراه داشته است.

شرکت تولید هیدروکسید سدیم در ایران

بررسی مواد تشکیل دهنده در سود پرک

بررسی مواد تشکیل دهنده در سود پرک

سود پرک را کاستیک سودا یا هیدروکسید سدیم هم می نامند. این ماده شیمیایی محلولی قلیایی بوده که خورندگی بالایی دارد. مهمترین مواد تشکیل دهنده سود پرک شامل آب آهک و سدیم کربنات می باشد که به دو روش عمده با یکدیگر ترکیب و این محلول قلیایی در نهایت تولید می شود. در روش اول آب آهک را به نسبت معین با سدیم کربنات یا سودا اَش ترکیب می کنند. مخلوط را حرارت داده تا دی اکسید کربن آن جداسازی شود.

در ادامه آهک را دوباره ترکیب نموده و پس از ته نشینی کربنات کلسیم، هیدروکسید سدیم تولید می شود. این روش ترکیب مواد تشکیل دهنده امروزه چندان مرسوم نیست و از روش های صنعتی و نوین برای تولید سود پرک استفاده می شود.

در روش دوم که به روش الکترولیتی معروف است یک جریان مستقیم را از میان محلول که همان نمک کلرید سدیم باشد عبور می دهند. عبور محلول از داخل سل های مخصوص صورت می گیرد و به وسیله الکتریسیته تجزیه می شود. برای جداسازی ترکیبات کلسیم و منیزیم در حین کار از کربنات کلسیم و مقداری سود سوزآور به نسبت معین استفاده می کنند.

روش های تهیه تولید هیدروکسید سدیم

روش های تهیه تولید هیدروکسید سدیم

روش های مختلفی برای تهیه و تولید سود مایع کلران وجود دارد. تولید سدیم به دو روش انجام می گیرد که شامل استفاده از آب آهک سودا و روش الکترولیت می باشد. هیدروکسید سدیم یا سود سوزآور خالص با درجات متفاوتی از خلوص تولید و عرضه می شود. بسیاری از صنایع به دلیل کاربردی بودن مشتری دائمی تهیه و خرید این ماده قلیایی می باشند.

روش های مختلفی برای خرید وجود دارد. امروزه با گسترش فضای مجازی، تهیه سود پرک ارزان قیمت به روش اینترنتی هم امکانپذیر شده است. اگر از خریداران این ماده معدنی هستید می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. هیدروکسید سدیم با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود. به دلیل عرضه بی واسطه و مستقیم، قیمت های اعلامی کمتر از نرخ بازار آزاد می باشد. شما می توانید با خرید آنلاین هم در زمان و هم هزینه های خود صرفه جویی کنید.