شرکت سود پرک کیسه ای پترو گوهر پارس

سود پرک، یک نوع ماده شیمیایی است که در بسیاری از صنایع تقش بسیار مهم ‌و کاربردی دارد، در واقع مواد اولیه بسیار از تولیدات است.

به دلیل این که این‌ ماده، خاصیت قلیایی و حل کنندگی چربی دارد، پر کاربرد شده است.

سود پرک، در انواع بشکه ای، سطلی، پالت، جامبو، کیسه ای تولید می شود.

حال می خواهیم مورد سود پرک پترو گوهر پارس اطلاعاتی کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

شرکت سود پرک کیسه ای پترو گوهر پارس

چگونگی تولید سود پرک با کیفیت بالا

چگونگی تولید سود پرک با کیفیت بالا در تولید سود پرک از سدیم کلرید استفاده می شود، و سپس می بایست با ترکیب  پیل جیوه ترکیب شود و سپس با آب ترکیب شود، در این صورت سود پرک تولید می شود.

سود پرک در بسیاری از صنایع کاربرد دارد از جمله؛ در تولید کاغذی سازی، باعث شفافیت و مرغوبیت کاغذ می شود، در صنعت رنگ سازی نقش بسزایی دارد، در صنعت کارتن سازی کاربرد دارد، در تولیدات آرایشی و بهداشتی، دارو سازی، الکل نقش مفیدی دارد، در تولیدات سرامیک، لوله باز کن نقش بسزایی ایفا می کند، در تولیدات بسیاری از مواد غذایی مانند مربا، نوشابه، لبنیات، نقش بسیار مهمی دارد، برای شست و شو و ضدعفونی کردن میوه و سبزیجات بسیار کاربرد دارد، از این ماده برای ساخت انواع مواد شوینده و صابون استفاده می کنند.

سود پرک یک ماده سفید و بی بو است که چربی بر بسیار قوی است، باعث تنظیم کردن PH مواد گوناگون می شود، باعث خنثی شدن محیط های اسیدی می شود.سود پرک قابلیت جذب آب و رطوبت را دارد و در صورت جذب، خراب می شود به همین دلیل بسته بندی این محصولات بسیار اهمیت دارد و معمولا از بسته های محکم و مقاوم برای این محصولات استفاده می کنند، سود پرک‌ بسیار خورنده است و در  صورت تماس با پوست، ایجاد زخم ‌و خارش می کند.

در تولید سود پرک کیسه ای از دو لایه پلی اتیلن برای ساخت کیسه استفاده می شود تا این ‌ماده پر کاربرد سالم بماند.

مرکز فروش سود پرک پترو گوهر پارس صادراتی

مرکز فروش سود پرک پترو گوهر پارس صادراتی شرکت پترو گوهر پارس، از برترین تولید کنندگان سود پرک صادراتی می باشد که به دلیل کیفیت بالای این محصول و استفاده از مواد اولیه مرغوب و به روز ترین تکنولوژی، محصول این شرکت، تقاضای بسیار زیادی دارد.

محصولات این‌ شرکت در بسته بندی های گوناگون قابل به عرضه می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات از نحوه تولید، و خرید و فروش محصولات ما، به وب سایت شرکت مراجعه بفرمایید،  و در صورت تمایل به خرید حضوری،به مراکز فروش شرکت مراجعه کنید و با مشاهده محصول از کیفیت بی نظیر آن آگاه شوید و محصولی درجه یک را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید