شرکت صادرکننده سود پرک در اصفهان

شرکت صادر کننده سود پرک اصفهان به دلیل کیفیت بالای این محصول و تقاضای بالایی که در بازارهای بین المللی برای آن وجود دارد، اقدام به صادر نمودن این کالا کرده و از بازار خوبی نیز برخوردار است. با بازاریابی خوبی که در این زمینه صورت پذیرفته است، صادرکنندگان توانسته اند به  سود خوب و قابل توجهی دست یابند و هنوز هم امکان پیشرفت بیشتر در بازارهای خارجی برای صادرات سود پرک فراهم می باشد.

شرکت صادرکننده سود پرک در اصفهان

چگونگی تولید سود پرک

چگونگی تولید سود پرک سود پرک محصولی است که از گلرین به دست می آید. برای تولید این محصول آب نمک یا سدیم کلرید را الکترولیز می‌نمایند. البته یک روش دیگر برای تولید سدیم نیز وجود دارد که آن را از پل جیوه حاصل می کنند.

در این فرایند جیوه به عنوان کاتد مورد استفاده قرار گرفته و سدیمی که به دست می آید برای ترکیب با آب استفاده می‌شود و نهایتاً تمام این عوامل منجر به تولید سود پرک می‌شود.

از دیگر روشهای تولید سود پرک می‌توان به روش پل دیافراگم اشاره نمود. در این روش الکترولیت حرکت نموده و دیافراگم که دارای جنس پنبه کوهی می باشد، این دو را از هم جدا می نماید. البته در دو روش ذکر شده علاوه بر اینکه سدیمی که به دست می‌آید، گازی به نام کلر نیز تولید می گردد.

کارخانجاتی که اقدام تولید سود پرک می‌کنند، پس از اینکه این فرآورده را تولید نمودند، به سرعت آن را در بسته بندی های مشخص بسته بندی می نمایند. دلیل این کار هم این است که سود پرک دارای ویژگی خورندگی می باشد و چنانچه در تماس با هوا قرار بگیرد کلوخه میگردد.

از نکات قابل ذکر در این زمینه می‌توان گفت که جهت نگهداری آن باید از اتصالات ویژه و به خصوصی بهره گرفته شود. عموماً کارخانجات تولیدکننده این محصول از ورق نیکل برای این کار استفاده می نمایند. زیرا این ورقه ها دارای ویژگی ضد خورندگی هستند. 

عرضه مستقیم سود پرک در اصفهان

عرضه مستقیم سود پرک در اصفهان عرضه مستقیم سود پرک در اصفهان از طریق وب سایت ما صورت پذیرفته است. البته فروشندگان این کالا، به دو صورت این محصول را به فروش می رسانند که این روش ها شامل فروش حضوری و فروش آنلاین می گردد. ولی ترجیح فروشندگان و مردم خرید آنلاین از سایت ها است.

چرا که در این صورت هر دو سمت معامله، کار خرید و فروش را به راحتی انجام داده و زمان کمتری برای این کار صرف خواهند نمود. با این کار مشتریان می توانند زمان خود را صرف کارهای دیگر خود نمایند و به راحتی و با صرف چند تنها چند دقیقه وقت، این محصول را سفارش داده و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند. ارزش سود پرک به دلیل کاربرد گسترده ی آن در صنایع بسیار بالا می باشد.