شرکت عرضه سود پرک بسته بندی

سود پرک، ماده ای شیمیایی پرکاربرد است که در تولید محصولات متنوع و در صنایع مختلف به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول، در کارخانجات و صنایع پتروشیمی تولید می شود و به صورت فله یا در بسته بندی های مختلفی عرضه می گردد. شرکت عرضه سود پرک بسته بندی، بهترین محصول را بر اساس استاندارد های کیفی تعریف شده و با توجه به تقاضای بازار، در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. 

شرکت عرضه سود پرک بسته بندی

مشخصات انواع سود پرک مرغوب

مشخصات انواع سود پرک مرغوب سود پرک، ماده قلیایی بسیار قوی است که به اسم سود سوز آور و کاستیک سودا نیز شناخته می شود. علت این نام گذاری، این است که از خورندگی بالایی برخوردار است و به هنگام کار با این ماده، باید تمام جوانب احتیاط و ایمنی را در نظر گرفت. همچنین، با قرار گرفتن در برابر رطوبت، واکنش می دهد که از این رو، برای حمل و نقل و جابه جایی آن، باید از بسته بندی و جعبه های ایمن استفاده کرد.

به طور کل، سود پرک خالص به صورت حالت جامد تولید می شود و از لحاظ ظاهری، دارای رنگی سفید است و هیچ بویی ندارد. همچنین، در برخی حالت ها، کریستالی و بلوری شکل است. از طرفی، این محصول با کاهش دما، چسبنده می شود و با افزایش دما، از چسبناک بودن آن کم می شود. مزایای فراوان سود پرک موجب شده است، که در ساخت بسیاری از محصولات، به عنوان ماده اولیه به وفور مورد استفاده قرار گیرد. 

آنچه که مهم است درباره سود پرک بدانید

آنچه که مهم است درباره سود پرک بدانید از جمله ویژگی های مهم سود پرک، این است که خاصیت چربی بری بسیار قوی ای دارد و به همین دلیل در تولید محصولات شوینده، صابون، چربی گیر و جرم گیر به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. در محیط هایی که نیاز است اثرات اسید کم شود و یا به طور کامل خنثی شود، از سود پرک استفاده می کنند. از این رو، در حفاری های چاه های نفت، به منظور سولفور زدایی کاربرد ویژه ای دارد. 

از دیگر خصوصیت های مهم سود پرک کارخانه ای، می توان به تنظیم کننده PH اشاره کرد. برای همین، از این ماده در تاسیسات آب شهری برای کنترل میزان اسیدی بودن آب و حذف فلزات سنگین، از آن استفاده می شود. از طرفی، در صنایع داروسازی و برای تولید داروهایی، مانند آسپرین و ضد انعقاد خون کاربرد دارد. در بخش انرژی، برای تولید پیل های سوختی، به طور گسترده از این ماده استفاده می شود. رزین های اپوکسی، که در صنایع رنگ سازی کاربرد دارند، به وسیله سود پرک تولید می شوند.