شرکت پخش سدیم هیدروکسید سود

سدیم هیدروکسید سود ماده ای شیمیایی است که خاصیت بازی قوی دارد و مانند اسید سولفوریک که در صنایع مختلف کاربرد دارد سدیم هیدروکسید سود هم کاربردهای زیادی در صنایع دارد.

از این ماده برای خنثی کردن گازهای اسیدی مانند گاز اسید سولفوریک استفاده میشود. 

شرکت های غذایی، کارخانجات مواد شوینده از عمده شرکت های در حال استفاده از این ماده هستند.

چون این ماده خورنده است در صنعت آنرا گرم می کنند و سپس با آب ترکیب می کنند و محلول به دست آمده را برای نظافت مخازن و موتورهای کارخانجات استفاده می کنند.

شرکت پخش سدیم هیدروکسید سود

چگونگی تولید هیدروکسید سدیم سود

چگونگی تولید هیدروکسید سدیم سود

هیدروکسید سدیم سود برای تعیین و تثبیت درجه ph برخی مواد به کار می رود و اسید ها را خنثی می کند چون خودش خاصیت قلیایی و بازی دارد.

از این سود سوزآور برای فرایند کاغذ سازی استفاده میشود و در تبدیل ماده قهوه ای و تبدیل سلولز چوب به خمیر چوب و سفید کردن آن موثر است و به طور گسترده در این صنعت به کار می رود.

برای تهیه مواد شوینده و صابون از درصد مشخصی از هیدروکسید سدیم سود استفاده می کنند و همینطور در تهیه مواد غذایی و خوراکی مقدار خیلی کمی توسط شرکت ها استفاده می شود به طوری که طعم مواد غذایی را تغییر ندهد و برای بدن هم ضرر نداشته باشد.

اگر هیدروکسید سدیم مایع را طی فرایندی تبخیر کنند تا غلیظ شود، بعد آنرا طی مراحلی خشک و سرد می کنند که تبدیل به هیدروکسید سدیم جامد می شود و بدین صورت کارایی این ماده افزایش میابد.

این ماده، ماده ای خورنده است و برای پوست و بدن مضر است و اگر روی چشم بریزد احتمال کور شدن وجود دارد به همین دلیل این ماده در بسته بندی های ایمن و محکم عرضه می شود و مشتری می تواند بعد از سفارش آنرا در محل تحویل بگیرد.

مرجع فروش سدیم هیدروکسید سود در کشور

مرجع فروش سدیم هیدروکسید سود در کشور

برای خنثی کردن حالت اسیدی ماده ای مثلا خاک کشاورزی می توان از سدیم هیدروکسید سود سوزآور استفاده کرد.

از این ماده برای تصفیه آب هم استفاده می شود و با اضافه کردن مقدار مشخصی از آن به آب، درصد املاح مضر کاهش پیدا می کند و دیگر برای بدن مضر نخواهد بود.

قیمت هیدروکسید سدیم در بازار متفاوت است. و بر اساس مقدار سفارش داده شده متفاوت میباشد و از طرفی میزان خلوص آن هم در قیمت آن موثر است و هر قدر غلیظ تر باشد و حتی اگر جامد باشد قیمتش بیشتر میشود.

حسن سفارش این محصول توسط این سایت اینست که در هر کجای ایران قابلیت تحویل دارد و بسته بندی مناسبی هم دارد به طوری که امکان نشت نوع مایع به بیرون وجود ندارد.