شرکت پخش سود سوز آور مایع

سود مایع از مواد شیمیایی است که در صنایع مختلف به عنوان ماده اولیه استفاده شده و نقش بسزایی در تولیدات دارد و در شرکت پخش کننده در اشکال مختلفی و در کیفیت بالا و نرخ مناسب در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

شرکت پخش سود سوز آور مایع

ویژگی های سود سوز آور مایع استاندارد

ویژگی های سود سوز آور مایع استاندارد سود سوز آور مایع استاندارد با نام سود کاستیک و سدیم هیدروکسید نیز شناخته می شود که یک ماده شیمیایی قلیایی است و طی فرایند کلر الکالی با هیدرولیز محلول آب و نمک تولید می شود، این ماده شفاف، بی بو و بی رنگ بوده و در دو غلظت ۵۰ و ۳۰ درصد ارائه می شود.

این سود قابلیت حد شدگی در آب را داشته که به غیر از گرم کردن آن پایداری خوبی دارد و دارای خاصیت واکنش پذیری است فلذا در صورتی که در مجاورت هوا قرار بگیرد دی اکسید کربن آن را جذب می کند و با آن ترکیب خواهد شد، این ماده دارای اثر سوزانندگی و خورندگی بوده و در صورت تماس با پوست باعث ایجاد سوختگی خواهد شد و حین استفاده از این سود باید موارد ایمنی را مورد توجه قرار داد.

سود مایع به دلیل اینکه دارای خاصیت باز شیمیایی است در صنایع مختلفی مانند صنایع کاغذ، منسوجات، تصفیه آب، شوینده ها، صابون و آلومینیوم و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به دلیل خاصیت قلیایی و حلالیت چربی که دارد در صنایع مختلف به عنوان چربی زدایی استفاده می شود مانند مانند مواد سفید کننده و ضد عفونی کننده و صابون و …

مرکز خرید انواع سود مایع با بهترین قیمت

مرکز خرید انواع سود مایع با بهترین قیمت مرکز خرید سود مایع ما در کار ارائه بهترین این محصول با مناسب ترین قیمت بوده و آن را در اوزان و اشکال مختلفی در دسترس مشتری قرار داده و دلیل توجه به رضایتمندی مشتری توانسته در بازار از اعتبار بالایی کسب کند و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع نماید.

قیمت سود مایع در بازار بسته به کیفیت و خلوص مختلف بوده و هر برندی نرخ مختلفی را ارائه می کند و در صورتی که عمده و بدون واسطه خریداری شود بسیار ارزان و باصرفه خواهد بود. خریداران آن نیز بیشتر صنایع مختلفی هستند که به عنوان مواد اولیه جهت تولیدات خود از آن استفاده می کنند.

جهت خرید سود مایع باید مواد ایمنی را در مورد آن رعایت نمود و محصول را به صورت کاملا اصولی نگهداری و حمل و نقل نمود و به کیفیت آن نیز توجه کرد و بر همین اساس بهتر است آن را از برندهای مطمئن و مراکز معتبر خریداری نمود.