شرکت پخش سود پرک گوهر پارس در کشور

شرکت تولید و پخش سود پرک گوهر پارس یکی از شرکت های معتبر تولیدکننده انواع محصولات شیمیایی نظیر سود پرک یا همان سدیم هیدروکسید در کشور است که از مهمترین ویژگی های منحصرفرد به فرد این شرکت تولیدی که در افزایش اعتبار این برند در بازارهای داخلی و حتی بین المللی تاثیر بسزایی داشته می توان به تولید محصولات شیمیایی بر طبق آخرین استانداردهای روز جهانی، استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین متریال های اولیه، استفاده از مجهزترین لابراتوارها و تجهیزات پیشرفته و همچنین استفاده از کادر فنی مجرب و آموزش دیده در این حوزه اشاره کرد.

شرکت پخش سود پرک گوهر پارس در کشور

سود پرک مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

سود پرک مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ در خصوص معرفی سود پرک و ویژگی های مرغوب این محصول بی نظیر و پرکاربرد شیمیایی در ادامه مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

سود پرک یا همان سود سوزآور به صورت کریستال های سفیدرنگ و جامد و شفاف بدون بو بوده که دارای نقطه ذوب ۳۱۸ درجه سانتی گراد و چگالی ۲/۱۳ می باشد.

این سود از ترکیبات سدیم، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده که از خاصیت چربی زدایی و حل شوندگی بالایی در آب برخوردار می باشد، به همین دلیل در فرمولاسیون اغلب محصولات شوینده و بهداشتی نظیر انواع صابون ها و پودرهای رختشویی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از متریال های اولیه باکیفیت و نوع تجهیزات و تکنولوژی های به کار رفته در پروسه تولید سود پرک تاثیر بسزایی بر روی کیفیت و مرغوبیت نهایی محصول دارد.

در رابطه با ویژگی های مرغوب سود پرک می توان گفت که هر چه رنگ و اندازه سود پرک یکنواخت تر و یکدست تر باشد نشان دهنده میزان خلوص بالا و کیفیت برتر مواد اولیه آن می باشد.

قدرت حلالیت بالا در انواع آب ها لکه بری و چربی زدایی قوی از دیگر ویژگی های سود پرک مرغوب به شمار می روند.

سود پرک از خاصیت جذب رطوبت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین در هنگام حمل و نقل محصول باید دقت نمود که از پوشش محافظتی مناسبی استفاده شود.

مرکز خرید سود پرک گوهر پارس در ایران

مرکز خرید سود پرک گوهر پارس در ایران جهت خرید باکیفیت ترین و مرغوب ترین سود پرک در بسته بندی های متنوع و کاربردی به قیمت استثنایی می توانید از طریق مرکز خرید سود پرک گوهر پارس در سراسر ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

جهت اطلاع از قیمت ها و ویژگی های کمی و کیفی سود پرک و همچنین نحوه سفارش این محصول می توانید از طریق همین سایت با کارشناسان بخش فنی و پشتیبانی شرکت سود پرک پارس ارتباط بگیرید.

از مهمترین موارد مصرف سود پرک می توان موارد زیر را برشمرد:

  • استفاده در صنایع پتروشیمی و تولید نفت و گاز
  • استفاده در صنایع داروسازی و کشاورزی
  • صنعت چرم سازی و دباغی
  • شستشوی دیگ های مخازن و ماشین آلات صنعتی
  • استفاده در صنعت تولید و فرآوری آلومینیوم
  • تولید سنک و سرامیک
  • تولید محصولات شوینده و بهداشتی