شرکت پخش سود کاستیک پتروشیمی اروند

سود کاستیک یا هیدروکسید سدیم  و سود پرک یک نوع ماده شیمیایی می باشد که بسیار فعال است، خاصیت قلیایی دارد و در آب به شدت خورنده است. این ماده که کاربرد های زیادی در صنایع گوناگون دارد نام های مختلفی نظیر کاستیک سودا، سود سوزآور و سود جامد پرک دارد. این ماده از اصلی ترین محصولات صنایع پتروشیمی می باشد که خاصیت قلیایی و حل کنندگی چربی بسیار خوبی دارد. سود پرک اگر تبدیل به حالت جامد آن نشود بسیار خطرناک و خورنده می باشد. از کاربردهای این ماده می توان به تهیه کاغذ اشاره کرد. سود کاستیک پتروشیمی اروند مهم ترین منبع در تامین سود کاستیک کشور می باشد که تقریبا 80 درصد نیاز کشور را این شرکت تامین می کند.

سود کاستیک پتروشیمی اروند خالص ترین و با کیفیت ترین محصول می باشد. از این سود در صنایع مختلف استفاده می شود و علاوه بر تولید داخلی، از خارج نیز وارد می شود. تولیدکنندگان سوداستیک محصولات خود را از طریق توزیع کنندگان خود می فروشند و توزیع می کنند. توزیع سود کاستیک پتروشیمی گوهر توسط شرکت های پخش مواد شیمیایی انجام می شود که بر اساس نیاز مشتری، این محصول با خلوص و کیفیت متفاوت تولید می کنند.

شرکت پخش سود کاستیک پتروشیمی اروند

مشخصات سود کاستیک استاندارد

مشخصات سود کاستیک استاندارد سود کاستیک استانداردی که به بازار عرضه می شود مشخصاتی دارد که برای شناسایی این سود از آن ها استفاده می شود.

مشخصات بهترین نوع سود پرک عبارت است از :

  1. سرعت ترکیب با مواد دیگر و واکنش دادن آن
  2. شامل 98 درصد غلظت و یا بیشتر باشد
  3. داشتن کشش مناسب
  4. عرضه به بازار با بسته بندی و کیسه های پلی اتیلن مرغوب
  5. حلال بودن در آب
  6. قابلیت ماندگاری و ذخیره شدن به مدت زیاد را داشته باشد.
  7. بسته بندی های غیر قابل نفوذ رطوبت

این ها از مشخصاتی بودند که برای خرید سود پرک استاندارد قابل ارزیابی هستند.

سود کاستیک قابلیت سوزآور بودن و ریزش اشک را دارد، علاوه بر این که به آسانی با آب حل می شود به ترکیبات اولیه خود هم بر می گردد.

اگر از مهم ترین ویژگی های یک سود با کیفیت آگاه هستید، می توانید یک محصول با کیفیت خریداری کنید. در هنگام خرید این محصول می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در مورد کیفیت و عملکرد محصول را از مشاوران پشتیبانی و فروش دریافت کرده و پس از مقایسه قیمت و کیفیت محصولات، آنچه را که می خواهید خریداری کنید. با توجه به رقابتی که بین تولیدکنندگان این محصول به وجود آمده است، همه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند محصولی با کیفیت تولید کنند و در نتیجه برند محصولاتشان مورد توجه مشتریان و خریداران قرار گرفته و درآمد فروش را افزایش می دهد.

فروش سود کاستیک پتروشیمی اروند در ایران

فروش سود کاستیک پتروشیمی اروند در ایران فروش سود کاستیک پتروشیمی اروند در سراسر کشور صورت می گیرد که این شرکت تامین عمده نیاز سراسر کشور را بر عهده دارد.

سود مایع پتروشیمی اروند به دلیل کیفیت خوب آن در صنایعی که در آن ها نیاز به سود می باشد همچون تولیدات صابون، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، استخراج نفت، تولید کاغذ و مقوا و تصفیه آب و فاضلاب، تولید پارچه، استخراج آلومینیوم، صنایع پزشکی، داروسازی، تولید الیاف، مواد ضدعفونی کننده و حتی در صنایع غذایی استفاده می شود. سود پرک به دلیل استفاده ی زیاد آن در صنایع مختلف، از مهم ترین مواد شیمیایی به شمار می رود.

مشتری هایی که قصد خرید سود پرک را دارند می توانند با مراجعه به سایت شرکت پتروشیمی اروند هم از قیمت این محصول آگاه شوند و هم این که با خرید عمده سود پرک که طبیعتا قیمت کمتری را شامل می شود از محصول با کیفیتی برخوردار شوند.
حجم و ابعاد بسته بندی شده سود پرک در قیمت آن تاثیرگذار است. باید بگوییم بهترین نوع سود پرک با کیفیت 98 درصد است که در این شرکت موجود می باشد.

مرکز فروش کاستیک پتروشیمی اروند در خراسان آماده عرضه و فروش سود پتروشیمی کاستیک با بهترین کیفیت به کلیه کارخانجات و صنایع می باشد. برای اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دلایل کاهش صادرات سود کاستیک

دلایل کاهش صادرات سود کاستیک با قیمت های پایین تر از سایر کشورهای رقیب، بسیاری از کالاهای صادراتی به ایران با کاهش ارزش پول ملی رونق و موفقیت گسترده ای را تجربه کرده اند. سود کاستیک ماده ای شیمیایی است که کاربردهای فراوان و ارزش بالایی دارد و در همه اقشار کاربردهای فراوانی دارد و صادرات سودآور آن پر رونق و بازار صادراتی نیز بسیار گسترده است. می توان گفت سال 1378 سال رونق بی سابقه صادرات به ایران بود. اما با کاهش شدید ارزش پول ملی در سال 1998، رونق سال گذشته آغاز شد و در سال 1999 به اوج خود رسید.لطفا ما را تا پایان این مقاله دنبال کنید.

افت میزان خرید و فروش سود کاستیک پتروشیمی اروند

افت میزان خرید و فروش سود کاستیک پتروشیمی اروند سود فروش پتروشیمی گهر نسبت به هفته گذشته 9 درصد کاهش داشت، این محصول 84 میلیارد تومان فروخته شد، در حالی که تقاضا برای سایر محصولات پتروشیمی قوی بود و در 21 آبان ماه تقاضا برای این پتروشیمی 5466 تن بود. بورس کالا و کلیه محصولات ارائه شده فروخته می شود. برای خرید این محصول کاربردی می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.قیمت این محصول در سایت ما بسیار کم و ارزان است.