صادرات انواع سود مایع 50 درصد

سدیم هیدروکسید مایع، و یا همان سود مایع 50 درصد، یکی از مواد شیمیایی پر کاربرد در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، مواد شوینده و آرایشی بهداشتی می باشد که بازار مصرف آن به میزان قابل ملاحظه ای بالا دارا می باشد.

سود پرک کرمانشاه علاوه بر بازار داخلی، از استقبال زیادی در کشورهای مختلف برخوردار است و در نتیجه می توان گفت که بازار صادرات انواع سود مایع 50 درصد بسیار مطلوب و پر رونق می باشد. همه چیز درباره محلول سود کاستیک مرکز فروش انواع سود مایع 50 درصد

صادرات انواع سود مایع 50 درصد

همه چیز درباره محلول سود کاستیک

همه چیز درباره محلول سود کاستیک محلول سود کاستیک در واقع همان سدیم هیدروکسید محلول در آب می باشد که نماد شیمیایی NAOH شناخته می شود. از ویژگی های ظاهری این محلول می توان به رنگ سفید و شفافیت بالای آن اشاره کرد.

همچنین نقطه انجماد و نقطه جوش این مایع به ترتیب برابر 4.4 و 145 درجه سانتیگراد است. این محلول از واکنش پذیری بسیار بالایی برخوردار است و می تواند در صورت حرارت دهی بیش از حد می تواند منجر به ناپایداری و انفجار ان گردد. این محلول در دو درصد 31 و 50 درصد در بازار موجود است.

به دلیل واکنش پذیری بسیار بالا، این محلول می تواند آسیب های جدی به بافت ها و چشم و پوست انسان وارد کند. بنابراین به هنگام استفاده از آن باید دقت بسیار زیادی به خرج داد. این محلول به طور گسترده ای در صنایع مختلف کاربرد دارد. از مهترین کاربرد های آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. مواد شوینده: از این محلول به طور گسترده ای در صنایع صابون سازی و مواد شوینده استفاده می شود. همچنین موادی به نام سورفکتانت‌های آنیونی یکی از اصلی ترین مواد در تولید مواد شوینده می باشد که محلول سود کاستیک به طور گسترده ای به منظور تولید آن ها استفاده می شود.
  2. صنایع غذایی: خاصیت ضد عفونی کننده این محلول باعث شده تا از آن به منظور شست و شو و ضدعفونی میوه جات و سبزیجات استفاده شود.

مرکز فروش انواع سود مایع 50 درصد

مرکز فروش انواع سود مایع 50 درصد سدیم هیدروکسید، سود سورآور و یا همان کاستیک سودا یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. خود کاستیک سودا نیز دارای انواع مختلفی می باشد که از مهمترین آن ها می توان به سود پرک صنعتی، هیدروکسید سدیم ممتاز و سود مایع 50 درصد اشاره کرد.

سود پرک کلر پارس یکی از پرکاربرد ترین انواع کاستیک سودا می باشد که از بازار مصرف بسیار گسترده ای نیز دارا می باشد. مرکز فروش انواع سود مایع 50 درصد مفتخر است که یکی از فعالان در این حوزه بوده که با در نظر گرفتن نیاز خریداران و با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب، اقدام به فروش انواع سود مایع 50 می نماید.