صادرات بهترین سود پرک کریستال به عراق

سود پرک نوعی ماده است که در شیمی مواد بسیار کاربرد دارد، این ماده بسیار محبوب بوده و به نام های مختلف از جمله سود کاستیک و گلیسیرین صنعتی، چربی گیر صنعتی، هیدروکسید سدیم و دیگر اسامی خوانده می شوند. این ماده در آب بسیار حلالیت داشته و حل شدن هیدروکسید سدیم در آب با آزاد شدن گرمای زیادی همراه است. صادرات سود پرک به عراق با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می شود.

صادرات بهترین سود پرک کریستال به عراق

مشخصات منحصر بفرد سود پرک کریستال

مشخصات منحصر بفرد سود پرک کریستال از جمله مشخصات منحصر بi فرد سود پرک کریستال می توان به دمای ذوب بالای آن اشاره نمود، این ماده همچنین رنگی سفید دارد و جامد است و به صورت گرانوله و پرک شده موجود می باشد.

سود کاستیک دارای خواص و ویژگی های گوناگونی است و همین مزایا موجب شده که هیدروکسید سدیم در صنایع بسیاری استفاده شود، یکی از مهم ترین کاربردهای کربنات سدیم صنعتی که قدمتی دراز نیز دارد، بهره بردن از آن در صنعت کاغذ سازی است.

سود پرک موجب شفاف شدن و سفیدی کاغذ شده و دارای هزینه های بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه ای می باشد.

از مصرف کنندگان عمده سود کاستیک می توان صنایع پتروشیمی را نام برد که از سود پرک برای حفاری چاه های مختلف نفت و دیگر مصارف بهره فراوانی می برند، همچنین از این ماده برای شست و شو و نظافت، برای تصفیه آلومینیوم و دیگر مصارف استفاده می کنند.

سود پرک همچنین در صنعت غذایی برای تولید انواع لبنیات و نوشابه کاربرد دارد، برای شست و شوی میوه و سبزیجات نیز می توان از این ماده مفید استفاده نمود، هیدروکسید سدیم به دلیل ترکیباتش دارای خاصیت چربی زدایی بالایی است، به همین دلیل در اکثر قالی شویی ها از سود پرک به جای شامپو و پودر شوینده استفاده می کنند.

از دیگر خواص سود پرک یا سود کاستیک می توان به کاربرد آن در صنایع بازیافت، چرم سازی، تصفیه روغن، لوله باز کنی صنایع تولید الکل، تلخی گیری زیتون و پخت مربا، شست و شوی ماشین آلات و مخازن، چرم سازی و دباغی، تولید سرامیک، داروسازی و غیره اشاره نمود.

بهترین قیمت سود پرک صادراتی در کشور

بهترین قیمت سود پرک صادراتی در کشور  سود پبک خنثی کننده قوی اسید است و در صنایع گسترده نفت و گاز بسیار استفاده می شود، همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی برای تولید صابون و انواع مواد شوینده از این ماده بسیار بهره می برند، برای اکثر خریداران علاوه بر کیفیت محصول اطلاع از نرخ های آن اهمیت فراوانی دارد، می توان نسبت به خرید محصول با بالاترین کیفیت و نرخ های مناسب و ارزان اقدام نمود.

قیمت سود پرک صادراتی به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • نوع و میزان کیفیت محصول
  • برند تولید کننده آن
  • وارداتی و صادراتی بودن کالا
  • میزان عرضه و تقاضای محصول
  • نوسانات بازار