صادرات سود پرک به ترکیه از بندر امام

سود پرک یک محصول بسیار پرکاربرد در صنعت تولید مواد شیمیایی است که با کیفیت ترین نوع آن در بندر امام تولید می شود.

سود پرک چه کاربردی دارد

کاستیک سودا، سدیم هیدروکسید و سود جامد از جمله نام های دیگر سود پرک می باشد.

در واقع این محصول به عنوان اصلی ترین ماده شیمیایی در صنایع مختلف شناخته می ‌شود که کاربرد های بسیار زیادی داشته است و قابلیت های ویژه آن باعث شده مصارف صنعتی بیش از نیمی از تولیدات این محصول را به خود اختصاص دهند.

قبل از اینکه به کاربرد های سود پرک بپردازیم، لازم است راجع به مشخصات این محصول هم اطلاعاتی بدست آورید.

‌ همانطور که در بالا اشاره کردیم، سود پرک با نام های دیگر هم شناخته می ‌شود که شکل جامد سفید رنگ شبیه به پولک داشته و اگر در معرض رطوبت قرار بگیرد، به سرعت هوا را به خود جذب کرد و حالت چسبنده پیدا کند.

همچنین کاملا بدون بو است، واکنشگر بسیار خوبی می باشد و قدرت حلالیت در الکل و آب را دارد.

تولید مواد شیمیایی: بیشترین کاربرد سود پرک در این صنعت بوده که به عنوان یک ماده اولیه جهت تولید مواد شیمیایی به کار گرفته می شود؛ برای مثال در تولید چسب ها، پلاستیک و رنگ ها به عنوان یک واسطه عمل می کند.

دارو سازی: این محصول در داروسازی و پزشکی به عنوان یک ماده مهم شناخته شده که در ساخت دارو های ضد انعقاد خون، آسپرین و داروی کاهنده کلسترول به کار گرفته می شود.

خمیر کاغذ: در تولید خمیر کاغذ به عنوان یک ماده سفید کننده عمل کرده و لازم است بدانید، بیشترین مصرف را در این صنعت دارد.

زمانی که کاستیک سودا به مواد کاغذ افزوده شود، به عنوان یک ماده حذف کننده جوهر از روی کاغذ در زمان بازیافت فعالیت می کند.

سود پرک ماهشهر

تولید مواد ضد عفونی کننده: سدیم هیدروکسید زمانی که با مواد دیگر مانند کلر ترکیب شود، یک ضدعفونی کننده قوی به دست می ‌آید؛ از این رو در تولید بسیاری از مواد شوینده سود پرک به کار گرفته می شود؛ زیرا توانایی از بین بردن چربی ها و پاکسازی و ضدعفونی کنندگی زیادی دارد.

تصفیه آب: به عنوان یک ماده گند زدا در دستگاه تصفیه آب مورد استفاده قرار می ‌گیرد که با تنظیم ph آب و حذف فلزات سنگین، آب آشامیدنی سالم را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

تولید مواد غذایی: در صنعت مواد غذایی برای تولید رب گوجه فرنگی یا فرآوری مواد غذایی مانند زیتون و سبزیجات به کار گرفته شده و در هنگام کنسرو کردن از رشد میکرو ارگانیسم ها جلوگیری کرده و به عنوان یک ماده ضد کپک استفاده می شود.

در معدن آلومینیوم: در صنعت و معدن، سود پرک جهت استخراج آلومینیوم که یک ماده معدنی طبیعی و پر کاربرد است، به کار گرفته شده و همچنین در بخش انرژی در ساخت توربین های بادی و کابل برق اضطراری استفاده می شود.

مصارف خانگی: این محصول در مصارف خانگی هم کاربرد های بسیار زیادی دارد و از آن با توجه به خاصیت واکنش پذیری که دارد، می توان به جای محلول های لوله بازکن استفاده کرد؛ همچنین با قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد می توان آن را جهت تمیز کردن سینک ظرفشویی یا وان و شیرآلات به کار برد.

سود پرک

سود پرک صادراتی

از جمله محصولات تولید شده در کشور که فروش آن به بازار های جهانی هم رسیده، سود پرک می باشد.

این ماده شیمیایی با توجه به کاربرد های بسیار متعددی که دارد، متقاضیان و خریداران بالایی هم در کل دنیا دارد.

سود پرک صادراتی با درجه کیفی مختلفی تولید می‌ شود که اگر از استاندارد های لازم را از لحاظ کیفیت و خلوص برخوردار باشد، قابلیت صادرات خواهد داشت.

درجه خلوص سود پرک های صادراتی ۹۸ درصد بوده که در بسته بندی های کاملا پلمپ شده قرار می گیرد.

این بسته بندی ها با نام کیسه جامبوبگ شناخته شده که از باعث حفظ کیفیت محصول شده و از نفوذ رطوبت به داخل آن جلوگیری می‌ کند؛ همچنین در بسته بندی های دوجداره لمینت دار هم در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

سود پرکی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، اغلب به  کشور های ترکیه، سوریه، ارمنستان، دبی،گرجستان، عراق و اوکراین صادر می شود.

این محصولات قبل از اینکه صادر شوند در آزمایشگاه های معتبر بین ‌المللی درجه خلوصشان اندازه گیری شده و با توجه به استاندارد های لازم از مرز خارج می شود.

سود پرک صادراتی موجود در کشور از خالص ترین نوع بوده و در بسته بندی های مناسب، آماده عرضه به کشورهای نام برده می باشد.

قیمت سود پرک بندر امام

از مهمترین مناطقی که سود پرک در آن با کیفیت بسیار زیادی تولید می شود، بندر امام است و لازم است بدانید، این منطقه اولین تولید کننده کاستیک سودا در کشور می باشد.

قیمت سود پرک بندر امام با توجه به درجه خلوص بسیار بالایی که دارد، مناسب بوده و خریداران عزیز می توانند این محصول را طبق نیاز خود خریداری کنند.

این محصول با توجه به نوساناتی که در کشور وجود دارد، تغییر قیمت خواهد داشت و همین نوسانات بزرگ ‌ترین نگرانی برای صنعتگران و مصرف کنندگان سود جامد می باشد.

البته عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذاشته و بی ثباتی قیمت ارز می تواند، بازار خرید و فروش محصول را تا حدودی مختل کند.

مورد مهم دیگری که می ‌تواند قیمت روز سود پرک را تغییر دهد، میزان خرید مشتری است که هر چه خریدار بتواند محصول را در حجم بالاتری سفارش دهد، قیمت پرداختی کاهش خواهد یافت.

درجه خلوص محصول از جمله مهمترین عواملی است که در تعیین قیمت فروش آن تاثیر می گذارد.

در حال حاضر برند های متعددی هستند که این محصول را تولید می ‌کنند و هر کدام بر اساس هزینه های تولید، نوع بسته بندی، حجم محصول و کیفیت آن ها، قیمت های متفاوتی را در نظر می گیرند.

اما عامل اصلی و مهم دیگری که می تواند تاثیر مستقیمی در قیمت فروش این ماده داشته باشد، نحوه خرید آن است که اگر به صورت مستقیم از تامین کنندگان اصلی در کشور خریداری شود، به دلیل نبود واسطه گران قیمت ها بسیار مناسب تر می گردد.

در واقع واسطه گران به جز قیمت ارز، نوسانات زیادی را در بازار ایجاد می کند و خرید بدون دلال می تواند برای مشتری، پر سود تر باشد.

شما عزیزان می توانید از طریق مجموعه ما سود پرک با کیفیت را خریداری کنید، جهت کسب اطلاعات لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.