صادرات سود پرک به ترکیه

صادرات سود پرک به ترکیه با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود به همین دلیل ارزآوری خوبی را نصیب کشور کرده است سود پرک با نام های مختلفی مانند سدیم هیدروکسید، سود سوزآور و کاستیک سودا شناخته می شود و Noah فرمول شیمیایی آن می باشد که سفید رنگ و جامد است که دارای چگالی 2.13 و دمای ذوب 1390 درجه سانتی می باشد.

صادرات سود پرک به ترکیه

کاربرد هیدروکسید سدیم در صنایع غذایی

کاربرد هیدروکسید سدیم در صنایع غذایی

کاربرد هیدروکسید سدیم در صنایع غذایی برای تلخی زدایی زیتون می باشد این ماده سفید رنگ و جامد به راحتی در آب، الکل و لیکول حل می شود و دی اکسید کربن و آب را از هوا جذب می نماید.

سود پرک 99% رطوبت هوا را جذب می کند به همین دلیل در هنگام استفاده باید تحت پوشش های حفاظتی قرار بگیرید و برای تنظیم PH و تولید شوینده ها و نمک های سدیم کاربرد دارد.

این ماده در هنگام تماس با پوست اثرات سوزانندگی و خورندگی بالای دارد به همین دلیل استفاده از دستکش هنگام کار با آن امری لازم و ضروری می باشد و هنگامی که با آب ترکیب می شود محلول قیلیایی قوی ایجاد می کند یعنی هنگام ترکیب در آب یون های آن یعنی ( +Na) و (-OH) از هم تفکیک می‌شوند.

سود پرک نقطه ذوبی دارد و همان طور که قبلا اشاره کرده ایم در آب حل می شود و به رنگ روشنی در می آید و محلولی که در آب حل شده است لغزنده می باشد و PH بالای دارد در واقع هنگامی که در آب حل می شود خاصیت خورندگی بیشتری پیدا می کند.

برترین مرکز صادرات سود پرک خالص

برترین مرکز صادرات سود پرک خالص

برترین مرکز صادرات سود پرک خالص توانسته به راحتی محصول را در بازار خارجی عرضه نماید چون به کیفیت بالا و قیمت مناسب اهمیت فراوانی می دهد علاوه بر این کاربرد های فراوان هیدروکسید سدیم خالص باعث شده صادرات آن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در صنعت کاغذ سازی کاربرد دارد که سبب بهبود شفافیت و سفیدی کاغذ می شود علاوه بر این به کاهش هزینه های تولید هم کمک می نماید.
  • برای سولفور زدایی در حفاری چاه های نفت کاربرد فراوانی دارد.
  • برای شستن میوه ها و سبزیجات و در تولید مواد لبنی و نوشابه کاربرد دارد.
  • برای شستشو و نظافت در منازل استفاده می شود علاوه بر این به جای پودر شوینده و شامپو در قالیشویی ها استفاده می گردد.
  • خاصیت چربی زدایی بالای دارد به همین دلیل برای تولید صابون کاربرد دارد.
  • از دیگر کاربرد آن می توان به تولید سرامیک، تولید الکل، تصفیه روغن، چرم سازی و دباغی، شتسشوی ماشین آلات و مخازن، داروسازی و…. اشاره کرد.