صادرات سود پرک جامد به ترکیه

سود پرک دارای ظاهری بلوری شکل ، بی بو و دارای رنگ سفید یا شیری است ، اصولا به صورت جامد می باشد و به فرم ورقه ای شکل است.
یک ماده قلیایی و بازی قوی می باشد که دارای خاصیت خورندگی است و در صنایع مختلف کاربرد دارد و به همین علت صادرات سود پرک به ترکیه ، امارات و دیگر کشورها در ایران صورت می گیرد.

صادرات سود پرک جامد به ترکیه

آشنایی با انواع سود پرک از نظر کاربرد

آشنایی با انواع سود پرک از نظر کاربرد سود پرک در واقع همان هیدروکسید سدیم است که قدرت جذب بالای  رطوبت را دارد ، به همین خاطر باید از پوشش محافظتی بالایی برای حمل و نقل آن استفاده کرد ، قابلیت انحلال در آب را دارد ، در واقع از تبخیر سود کاستیک مایع بوجود می آید ، دمای نگهداری آن باید کمتر از 40 درجه سانتیگراد باشد .
از انواع سود پرک می توان به مایع و جامد آن اشاره کرد ، شکل مایع آن ظاهری مایعی شکل به رنگ روشن دارد و قابلیت انحلال در آب را دارد و شکل جامد آن نیز به صورت پرک مانند و کریستالی شکل است ، و دارای درجه خلوص متفاوتی است مثل 99 ، 98 ، 50 ، 30 و…..
انواع سود پرک ایرانی  به صورت خالص و ناخالص می باشد و به شکل های قالبی ، پرکی ، دانه ای تولید می شود.
توسط آزمایشاتی می توان درجه خلوص آن را تعیین کرد . خالص ترین آن ها  سود پرک 98 درصد می باشد که طبق استانداردهای لازم تولید و روانه بازار می شوند.
سود پرک جامد به علت واکنش پذیری بالای خود و قدرت حل شدن خود در آب ، اتانول و گلیسیرین باید از دیگر مواد شیمیایی مثل اسید ها ، مواد آلی ، فلزات و مواد منفجره  جدا گانه نگهداری شود.
دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف است مثل صنایع کاغذ سازی ، پتروشیمی ، مصارف خوراکی که در تولید مواد لبنی و نوشابه از آن بهره می گیرند و هم چنین برای شستشوی میوه و سبزیجات ،  تصفیه آب و آلومینیوم  ، خنثی سازی اسید ، صنایع دارویی ، قالیشویی ها ، تولید صابون و مواد شوینده به علت قدرت بالای چربی زدایی  ، صنایع تولید سرامیک ، تصفیه روغن ، تولید الکل ، چرم سازی و دباغی ، تولید مواد منفجره ، فرآورده های نفتی ، پردازش پنبه و فلزات ، آبکاری الکترونیکی ، استخراج نفت و گاز ، تولید آفت کش ها و….

فروش عمده سود پرک ایرانی به بازار های خارجی

فروش عمده سود پرک ایرانی به بازار های خارجی سود پرک به علت کاربرد بالای آن در صنایع  و مصارف مختلف و هم چنین تقاضای بالای آن توسط کارخانه های زیادی تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شود ، صادرات سود پرک ایرانی به صورت گسترده صورت می گیرد.
بازار فروش آن سود آور است و از رونق خوبی برخوردار است.
قیمت سود پرک صادراتی  بستگی به عوامل مختلفی  مثل نوسانات ارز و دلار ، حجم و اندازه و…. دارد و ثابت نیست و قیمت عمده سود پرک ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود.
برای خرید این محصول راه های زیادی از جمله خرید و فروش اینترنتی وجود دارد ، که سایت ما انواع این سود در اندازه های مختلف  به صورت کیسه ای برای مصارف مختلف با کیفیت و قیمت عالی برای خریداران داخلی و خارجی به نمایش گذاشته  است ، که با تماس با کارشناسان  می توان از قیمت لحظه ای این محصول آگاه شوید و لذت یک خرید خوب را تجربه کرد.