صادرات سود پرک صنعتی به افغانستان

صادرات سود پرک به افغانستان در بسته بندی های مخصوص و از مرز های شرقی کشور انجام می شود. سود پرک، ماده اولیه صنایع مختلف است که نوع ایرانی آن به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مشتریان خوبی در بین همسایگان دارد. 
افغانستان، همسایه و دوست قدیمی کشورمان، از خریداران عمده سود پرک ایرانی است. سود های پرک ایرانی با خلوص بالای 98 درصد، در بهترین بسته بندی ها برای صادرات به همسایه شرقی در نظر گرفته می شوند. 

صادرات سود پرک صنعتی به افغانستان

معرفی مراحل تولید سود پرک صنعتی

معرفی مراحل تولید سود پرک صنعتی سود پرک، ماده ای سفید رنگ، بدون بو و پولکی شکل است. این ماده دارای خاصیت قلیایی بوده که در بین تمامی ترکیبات، بالا ترین PH را به خود اختصاص داده است. 
سود پرک یا کاستیک سودا، با داشتن اثر قلیایی بالا، در تولید انواع مواد شوینده و سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. 
برای تهیه سود پرک روش های مختلفی مانند دیافراگم و الکترولیز وجود دارد. هر کدام از روش ها دارای خصوصیات منحصر بفردی است. به صورت کلی روش تهیه سود پرک به صورت زیر است : 

در تولید سود پرک صنعتی، ابتدا سود سوزآور مایع را در مخازن مخصوصی تا دمای 1380 درجه سانتی گراد حرارت می دهند تا آب آن تبخیر شده و به صورت بلور هایی در آید. بلور های سفید رنگ حاصله، سود پرک هستند که با توجه به کیفیت سود مایع اولیه و روش تولید، درجه بندی کیفی می شوند. 
بهترین نوع سود پرک که برای صادرات در نظر گرفته می شود دارای خلوص بالای 99 درصد است که از بهترین سود مایع با خلوص 48 تا 50 درصد فرآوری شده است. 
از سود پرک در کشف چاه های نفت و گاز و معادن استفاده می شود. سود پرک با داشتن خاصیت قلیایی، نقش تمیز کننده ماشین آلان صنایع مختلف را بر عهده دارد و به خوبی از پس آن برآمده است. 
سود پرک در صورت تماس با پوست انسان، موجب تحریک و سوختگی می شود. همچنین خوردن این ماده آسیب های فراوانی به سیستم گوارشی وارد می کند. تنفس در محیط این سود سوزآور نیز سیستم تنفسی را بیمار می کند. لذا انجام کلیه اقدامات ایمنی قبل از کار با این ماده کاملا ضروری است. 

شرکت فروش سود پرک صنعتی ایرانی

شرکت فروش سود پرک صنعتی ایرانی کشور هایی چون آمریکا و چین بزرگترین تولید کننده سود های سوزآور در دنیا هستند که بالاترین حجم صادرات را هم دارند. تا چندی پیش ، سود پرک صنعتی مورد نیاز کشور، از خارج وارد می شد تا چرخ صنعت ایران به چرخش در آید. اما امروزه، ایران خود به صادر کننده این محصول بدل شده است. 
شرکت های فروش سود های پرک صنعتی با شرکت در نمایشگاه های بین المللی محصولات شیمیایی، تبلیغات مناسب در فضای مجازی همراه با بالابردن کیفیت ها می توانند در بازار های جهانی موفق تر عمل کنند.