صادرات سود پرک مشهد به بازار های جهانی

با توجه به کیفیت عالی سود پرک مشهد این محصول در گروه مواد صادرات شده به بازار های خارجی قرار گرفته است. قیمت مناسب و کیفیت عالی آن سبب شده در بسیاری از صنایع کاغذی و شوینده ها از آن استفاده کنند. می توان این محصول را مستقیما از درب کارخانه مشهد از طریق سایت اینترنتی سفارش داد.

صادرات سود پرک مشهد به بازار های جهانی

آشنایی با مراحل تولید سود پرک

آشنایی با مراحل تولید سود پرک سود پرک یکی از محصولات شیمیایی به رنگ سفید و کاملا جامد می باشد که از آن جایی که پرک پرک شده است این اسم به آن لقب گرفته است. اصولا در صنایعی که نیازمند استفاده از مواد شیمیایی می باشند کاربرد دارد. البته بد نیست بدانید که این ماده با خلوص حدود 98 الی 99 استفاده می شود.

تولید سود پرک در ایران نیز در شهرهای مختلفی همچون مشهد انجام می گیرد. حتی این محصول در کیسه های فله ای قابلیت صادرات به بسیاری از کشور ها را دارد. در اینجا به طور خلاصه به مراحل صنعتی تولید آن می پردازیم.

در واقع سود سدیم کلرید مایع باید بر طبق فرایندی مشخص به مرحله غلیظ سازی و تبخیر شدن برسد. یعنی بعد از منتقل شدن سود مایع توسط مخازن بزرگ به محل کارخانه های صنعتی تولید کننده سود هاستیک یا همان سود پرک، این مایع باید بر طبق دما و حرارت و کاملا زیر نظر متخصصین مجرب وارد فرایند بخار شدن آب و غلیظ شدن ماده گردد. نهایتا بعد از این مراحل سود پرکی با غلظت نزدیک به 99 درصد به دست می آید.

البته سه روش متفاوت برای تولید این محصول وجود دارد که هر کدام دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند ولی کارخانه ها می توانند از هر یک برای تهیه کردن سود پرک استفاده کنند:

  • روش دیافراگم
  • روش غشایی
  • روش جیوه ای

فروش سود پرک مشهد به بازار های خارجی

فروش سود پرک مشهد به بازار های خارجی در شهر مشهد کارخانه های عظیمی برای تولید باکیفیت ترین سود های پرک ایرانی راه اندازی شده اند. فروش سود پرک هم به بازار داخل می باشد و هم خارج. اما بد نیست از استفاده این محصول در صنایع مختلف نیز بدانید.

بیشترین حجم استفاده سود پرک در صنعت کاغذ سازی می باشد. کاغذ یکی از محصولات پر مصرف می باشد که هر بازار داخلی و خارجی به آن نیازمند است. همچنین از این محصول برای تولید انواع کتان، پلی استر، نایلون نیز استفاده می شود.

کاربرد فراوان دیگر آن در صنعت تولید مواد شوینده می باشد. مواد سفید کننده، انواع شامپو ها و صابون های شیمیایی نیاز به این ماده برای ساخته شدن دارند. با همه این کاربرد ها نتیجه می گیریم که فروش سود پرک مشهد به بازار های خارجی ممکن شده است.