صادرات سود پرک کریستال به ترکیه

صادرات سود پرک به ترکیه نشان از مرغوبیت این کالای ایرانی است. سود پرک کریستالی که از نیاز های اولیه صنایع تولید مختلف است، با کیفیت بالایی در ایران تولید می شود. 
علاوه بر ترکیه، سایر همسایگان نیز خواهان این محصول ایرانی هستند؛ چرا که سود پرک ایرانی با داشتن استاندارد های جهانی و برابری با نمونه های اروپایی، قیمت پایین تری نسبت به آنان دارد.  خرید سود های کریستالی ایرانی برای صنایع ترکیه صرفه اقتصادی بالا تری به همراه دارد. 

صادرات سود پرک کریستال به ترکیه

اهمیت استفاده از سود پرک کریستال

اهمیت استفاده از سود پرک کریستال سود پرک کریستال با نام هایی چون سدیم هیدروکسید، سود سوز آور، کاستیک سودا، سود کاستیک هم به کار می رود. این ماده دارای فرمول NaOH است. سود پرک بویی داشته و رنگ سفیدی دارد. 
سود پرک از سود مایع به دست می آید. سود پرک جاذب بالای رطوبت بوده و به سرعت با آب واکنش انجام می دهد. در حین این واکنش حرارت زیادی به وجود می آید و آب با فشار زیادی به اطراف پخش می شود. 
همچنین برای نگهداری این ماده به کیسه های خاصی نیاز است تا هوا و رطوبتی نتواند وارد کیسه ها شود. 
در صنایع مختلفی از ین ماده استفاده می شود که این صنایع از خواص منحصر به فرد کاستیک سودا بهره می برند. 
خاصیت بالای قلیایی و ضد قارچی سود پرک، در تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده بسیار پر کاربرد است. 
از این ماده برای تنظیم میزان اسید محیط های گوناگون استفاده می کنند. برای مثال برای تنظیم میزان اسید باتری ها می توان از کاستیک سودا به کار برد. با وجود اینکه این ماده بسیار خطرناک است اما در صنایع غذایی هم آن را استفاده می کنند. بسیاری از افراد، برای از بین بردن طعم تلخ زیتون از سود پرک استفاده می کنند؛ اما پس از  استفاده و تاثیر سود پرک، زیتون را به خوبی شستشو می دهند تا اثری از سود نماند. 
در صنایعی چون آلومینیوم، تولید پنبه، نساجی، تولید کاغذ، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع غذایی، لبنیات، چرم سازی و … از این ماده با ارزش بهره می برند. 

فروش کلی سود پرک ایرانی در بازار های جهانی

فروش کلی سود پرک ایرانی در بازار های جهانی سود پرک در حجم های بالا و در حد تناژ به فروش می رسد؛ یعنی سفارشی کمتر از یک تن صرفه اقتصادی برای تولید کننده ندارد. بنابراین انواع سود پرک به صورت کلی و عمده به فروش می رسند. 
ایران با دستیابی به دانش روز و استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن توانسته، قدرت اول منطقه در تولید انواع سود های سوزآور با خلوص مختلف باشد. 
سود پرک ایرانی با قیمت های مناسب در بازار های جهانی به فروش می رسند. کیفیت بالا، قیمت و بازاریابی مناسب می تواند هر مشتری را جذب کند.