صادرات هیدروکسید سدیم تبریز با بهترین کیفیت

هیدروکسید سدیم (NaOH) یک جامد بلوری بی بو و سفید است که رطوبت هوا را جذب می کند و بسیار خورنده است. هیدروکسید سدیم برای ساخت بسیاری از محصولات روزمره مانند کاغذ،مواد منفجره،  آلومینیوم، مواد شوینده تجاری و تمیز کننده فر و صابون و مواد شوینده استفاده می شود. این محصول در تبریز با بهترین کیفیت تولید می شود به گونه ای که صادرات هیدروکسید سدیم تبریز به کشورهای دیگر به صورت موفقیت آمیزی انجام می گیرد. 

صادرات هیدروکسید سدیم تبریز با بهترین کیفیت

همه چیز درباره هیدروکسید سدیم

همه چیز درباره هیدروکسید سدیم هیدروکسید سدیم یک جامد بی بو کریستالی سفید است که رطوبت هوا را جذب می کند.
این ماده هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود، گرمای قابل توجهی را آزاد می کند، که ممکن است برای اشتعال مواد قابل احتراق کافی باشد. هیدروکسید سدیم بسیار خورنده است. عموماً به عنوان محلول جامد یا 50٪ استفاده می شود.
 نامهای رایج دیگر آن شامل سودا و چاودار است.

هیدروکسید سدیم برای تولید صابون ، ریون ، کاغذ ، مواد منفجره ، مواد رنگ کننده و فرآورده های نفتی استفاده می شود.
همچنین در پردازش پارچه های نخی ، شستشو و سفید کردن ، تمیز کردن و پردازش فلزات ، روکش اکسید ، آبکاری و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد.
این ماده معمولاً در پاک کننده های تجاری و فرها نیز وجود دارد. 

حال به برخی از موارد مصرف هیدورکسید سدیم اشاره می کنیم: 

  • هیدروکسید سدیم در داروسازی و پزشکی: هیدروکسید سدیم برای کمک به تولید انواع داروها و محصولات دارویی از داروهای تسکین دهنده درد مانند آسپرین گرفته تا ضد انعقاد کننده هایی که به جلوگیری از لخته شدن خون کمک می کنند و همچنین به داروهای کاهش دهنده کلسترول نیز کمک می کند.
  • هیدروکسید سدیم در انرژی: در بخش انرژی از هیدروکسید سدیم در تولید سلول های سوخت استفاده می شود. سلول های سوخت مانند باتری ها برای تولید پاک و کارآمد برق برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله حمل و نقل کار می کنند. 
  • هیدروکسید سدیم در تصفیه آب: تأسیسات تصفیه آب شهری از هیدروکسید سدیم برای کنترل اسیدیته آب و کمک به حذف فلزات سنگین از آب استفاده می کند. از هیدروکسید سدیم همچنین برای تولید هیپوکلریت سدیم، یک ماده ضد عفونی کننده آب نیز استفاده می شود. 
  • و غیره 

بازار فروش عمده هیدروکسید سدیم تبریز

بازار فروش عمده هیدروکسید سدیم تبریز بازار فروش هیدروکسید سدیم تبریز به صورت عمده بسیار پررونق و زبانزد است زیرا محصولی با کیفیت عالی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

خرید عمده این محصول برای صادرکنندگان و کسانی که می خواهند آن را در حجم بالا و قیمت مناسب تهیه کنند بسیار مناسب می باشد. 

جهت خرید و فروش محصول و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در همین سایت تماس بگیرید.