صادر کننده سدیم هیدروکسید سود پرک کاستیک سودا

سدیم هیدروکسید سود پرک ماده ای سفید رنگ و جامعه با دمای ذوب بالاو چگالی ٢/١٣ گرم بر سانتی متر مکعب است. معمولا این ماده با خلوص ۹۹ یا ۹۸ در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. 

صادر کننده سدیم هیدروکسید سود پرک کاستیک سودا

چگونگی تولید سدیم هیدروکسید سود پرک

چگونگی تولید سدیم هیدروکسید سود پرک سدیم هیدروکسید به چهار صورت تولید و عرضه می شود که عبارت اند از  سود پرک، سود مایع، پودر سدیم هیدروکسید و سود گرانول که در این بین به چگونگی تولید سدیم هیدروکسید سود پرک اشاره می‌کنیم. سود پرک یا همان سود سوزآور که در شیمی معروف است ، رنگ سفیدی دارد و بی بو می باشد و به صورت پولک عرضه می شود و به همین دلیل پولک پولک بودن به آن سود پرک گفته می شود. 

فرایند تولید سدیم هیدروکسید سود پرک به این شرح می باشد که ابتدا محلول سدیم کلرید یا همان آب نمک را به صورت الکترولیزی به کلر اضافه کرده و سپس محلول گاز اکسیژن و سدیم هیدروکسید  تجزیه می شوند. در تولید سود پرک، هیدرولیز آب نمک بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا در تولید آن ٩۵ درصد کلر و ١٠٠ درصد سدیم هیدروکسید بر اساس فرآیند هیدرولیز محلول سدیم کلرید می‌باشد. 

اگر شما در فرایند تولید سود پرک به جای استفاده از آب نمک، از محلول های کلسیم کلرید یا پتاسیم کلرید برای ماده اولیه خود استفاده کنید، واکنش این آزمایش این می شود که به‌ جای سدیم،  پتاسیم یا کلسیم خواهد نشست. همچنین فرآیندهایی هم وجود دارد که می تواند هیدروژن کلرید مایع را به هیدروژن و کلر تبدیل کرده و یا سدیم کلرید ذوب شده را به کلر و سدیم فلزی تبدیل کند. 

خرید سدیم هیدروکسید سود پرک از تولید کننده

خرید سدیم هیدروکسید سود پرک از تولید کننده  اگر می خواهید خرید سدیم هیدروکسید سود پرک خوبی داشته باشید حتماً باید از تولید کننده آن خریداری کنید زیرا هم مطمئن هستید که آن تولید کننده جنسی با کیفیت به دست شما می دهد و هم از لحاظ قیمت هم، قیمتی مناسب تر از بقیه به شما عرضه می کند. 

البته تولید کنندگان سدیم هیدروکسید سود پرک باید چند نکته را در فروش محصولات خود لحاظ کنند. از مهم ترین نکات بحث کیفیت سدیم هیدروکسید می‌باشد. هرچه کیفیت محصولات شان بهتر باشد در نتیجه فروش بیشتری هم خواهند داشت و مشتری های زیادی جذب خواهند کرد. 

نکته دوم در فروش سود پرک، بحث قیمت محصول است. قیمت که برای  مشتری بسیار مهم است و در هنگام خرید یک محصول ابتدا قیمت آن نگاه می کنند، برای همین اگر تولیدی بتواند محصولی با کیفیت بالا و البته با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند می تواند در زمینه صادرات سدیم هیدروکسید سود پرک هم فعالیت های خودش را آغاز کند و به سایر کشورها محصول صادر کند.