صادر کننده سود کاستیک پتروشیمی اروند

سود کاستیک پتروشیمی اروند با کیفیت می باشد و مصارف مختلفی که در تولیدات مختلف دارد. علاوه بر ارسال به شهرهای مختلف صادرات سود کاستیک به برخی کشورهای دیگر نیز انجام می پذیرد. سود کاستیک پتروشیمی از کیفیت و مرغوبیت بسیار خوب و بالایی برخوردار می باشد. 

صادر کننده سود کاستیک پتروشیمی اروند

مهمترین ویژگی های سود کاستیک مرغوب

مهمترین ویژگی های سود کاستیک مرغوب سود کاستیک یک ماده شیمیایی و سفید رنگ و بدون بو  است. کاربرد های مختلفی در صنایع مختلف دارد. سود کاستیک یا همان سدیم هیدروکسید در صنایع تولید شیمیایی کاربرد فراوانی دارد. برخی در صنایع تولیدی از آن به عنوان چربی بر و چربی پاک کن استفاده می کنند. سود کاستیک یه ماده خورنده و قلیایی می باشد که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. از مصارف سود جامد کاستیک می توان به تولید کاغذ اشاره کرد. خمیر کاغذ به دو روش مکانیکی و شیمیایی صورت می پذیرد. درصد حلالیت سود کاستیک در 100 میلی لیتر آب با دمای 20 درجه سانتی گراد ، 111 گرم می باشد. با افزایش دما میزان حلالیت سود افزایش می یابد. سود کاستیک در صنایع تولید مصارف مختلفی دارد ، که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد.                                                       

1. در صنایع رنگ رزی

2. تولید کاغذ و کارتن

3. در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی 

4. صنایع چرم و نساجی

5. صنایع فلزی و تولیدی شیشه روی و آلومینیوم و گالوانیزه و آبکاری 

6. صنایع آرایشی بهداشتی و صنایع داروسازی ، الکل سازی

7. صنایع غذاسازی ، کنسرو سازی و صنایع شیر

8. باطری سازی و صنایع خنثی سازی اسید

9. در تولید چربی گیر ها و سایر صنایع وابسته به آن 

به طور کلی سود کاستیک 56 درصد در صنایع شیمیایی ، 25 درصد در تولید صنایع غذایی و 19 درصد آن در سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. سود کاستیک ویژگی های زیادی دارد و از جمله آن می توان به درصد حلالیت و چربی بری و همچنین کیفیت و مرغوبیت بالای آن اشاره نمود. سود کاستیک تامین کننده نیاز داخلی کشور در صنایع تولیدی مختلف را تامین کرده است. سود کاستیک از کالاهای ضروری و مهم در هر کشوری می باشد. خوشبختانه در کشور ما با کیفیت بالا تولید می شود. در تولید مواد شوینده نیز از این ماده مفید و مرغوب استفاده می شود و حاصل آن مواد شوینده بسیار قوی می باشد و همچنین محلول های سفید کننده نیز با استفاده از سود کاستیک تهیه و تولید می شوند.

فروش کلی سود کاستیک پتروشیمی با بهترین کیفیت

فروش کلی سود کاستیک پتروشیمی با بهترین کیفیت ایران جزو معدود کشور های تولید کننده سود کاستیک در خاورمیانه می باشد ، که با تولید سود با کیفیت و مرغوب فروش خوبی از تولید آن شامل حال کشور می شود. کشورهای دیگر که توان تولید سود کاستیک را ندارند ، خریدار سود تولید شده در کشورمان می باشند.