عرضه انواع سود مایع صادراتی

سود مایع که با فرمول شیمیایی NaOH نشان داده می شود، رنگی سفید و شفاف دارد. این ماده شدیدا خورنده است به همین خاطر نگهداری آن باید تحت شرایط خاص انجام شود. 

ورق های مخصوص که اصولا از جنس نیکل هستند، برای این منظور به کار گرفته می شوند. سود مایع یا همان هیدروکسید سدیم، در گروه مواد قلیایی قرار داشته و برای اهداف متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. 

این مایع در پتروشیمی های کشور تولید و برای مصارف داخلی به کار گرفته شده، مابقی آن برای صادرات به کشور های مختلف فرستاده می شود. 

در این مطلب به عرضه انواع سود مایع صادراتی پرداخته شده است. 

عرضه انواع سود مایع صادراتی

آشنایی با انواع سود مایع از نظر درصد خلوص

انواع زیادی از سود مایع از نظر درصد خلوص تولید می شود. بیشترین درصد خلوصی که موجود است، 50 درصد بوده و نسبت به سایر موارد، بیشترین خوردگی را دارد. در واقع منظور از درصد خلوص، افزایش قدرت آن برای شرکت در واکنش های مختلف می باشد. برای توانید انواع سود مایع، از فرآیند هیدرولیز آب نمک استفاده می کنند. 

انواع هیدروکسید سدیم مایع با درصد خلوص های متفاوت، قابلیت انحلال آسان در آب را دارند. همچنین در اتانول، متانول و گلیسیرین نیز می توانند به صورت مشابه حل گردند. این مواد با هر درصدی از خلوص، باید دور از گرمای شدید قرار گیرند. زیرا احتمال انفجار آنها وجود دارد. 

علاوه بر این در رابطه با واکنش پذیری آنها باید گفت که خیلی سریع، دی اکسید کربن موجود در هوا را جذب کرده و با آن وارد واکنش می شوند. 

سطوح گالوانیزه، در تماس با انواع سود مایع، آسیب می بیند. این مواد قابلیت واکنش با فلزاتی همچون برنج، مس، کروم، آلومینیوم، قلع، روی و منیزیم را دارند. به همین خاطر  نمی توان از ظروفی و بسته بندی هایی از این جنس برای ذخیره و نگهداشت آنها استفاده نمود. 

سرما، سبب افزایش ویسکوزیته و یخ زدن آنها می شود. قرار گیری در معرض هوا، از کیفیت آنها می کاهد. چرا که موجب شکل گیری ذرات سدیم کربنات می شود. 

مرکز فروش سود مایع صادراتی در ایران

مرکز فروش سود مایع صادراتی در ایراناین سایت، به عنوان مرکز فروش سود مایع صادراتی در ایران، عرضه عمده آن در سراسر کشور را با قیمتی مقرون به صرفه انجام می دهد. 

با توجه به حمل و نقل دشوار این محصول، آن را برای متقاضیان به آدرس مورد نظر ارسال می نمایند. این شیوه خرید به دور از هر گونه دخالت دلالان انجام می گیرد. از این رو قیمت ها در مقایسه با بازار آزاد، بسیار پایین تر هستند. 

هر چند که درصد خلوص نیز در تعیین قیمت آن، اثرگذار خواهد بود.