عرضه سود سوزآور پرک 98

سود سوزآور را با خلوص 98 که جامد پرک مانندی است و 50 درصد که مایع بی رنگی می باشد در پتروشیمی ها و کارخانجات شیمیایی عرضه می کنند.
سود کاستیک را سدیم هیدروکسید یا سود سوزآور نیز می نامند و علت نامیدنش با این نام ، خاصیت خورندگی و سوزانندگی اش در مواجهه با بدن انسان بوده است.
هیدروکسید سدیم ماده ای سفید رنگ و جامد بوده که بیشتر بصورت دانه دانه و یا گلوله مانند می باشد.
این ترکیب قلیایی در 1390 درجه سانتی گراد ذوب می شود و دانسیته ای برابر با 13/2 گرم بر سانتی متر مکعب دارد.
سود کاستیک مایع را برای تولید کاستیک پرک بکار می برند و معمولاً از مایع 50 درصد برای تولید جامدی با بالاترین غلظت استفاده می کنند.
منبع: محصولات شیمیایی ایران

سود سوزآور پرک به بسیاری از مواد آلی و غیر آلی واکنش نشان می دهد. این مایع شیمیایی با اسیدهای قوی مانند: گلیکول و پیرکسیدهای آلی، ترکیبات نیترو پارافین، نیترو آروماتیک و اورگانو هالوژن ترکیب می شود. سود سوزآور پرک با برخی از فلزها هم ترکیب می شود که تولید گاز هیدروژن می نماید. 

نام علمی سود پرک پارس سود، هیدروکسید سدیم است. نام صنعتی این مایع، سود سوزآور و همچنین نام های دیگری مانند: سود پرک جامد، سود جامد کساتیک، سود جامد پرک، سود کاستیک، کاستیک سودا، دارد. فروش سود پرک با خلوص ۹۸ درصد از جانب فروشگاه های مختلفی صورت می گیرد. 

عرضه سود سوزآور پرک 98

عرضه سود سوزآور پرک

عرضه سود سوزآور پرکسود سوزآور، در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. این باز معروف قوی، برای تولید آلومینیوم، استفاده می شود. همچنین در صنایع پتروشیمی، سدیم هیدروکسید به عنوان ماده افزودنی در گل حفاری برای افزایش قلیایی در سیستم بنتونیت، برای افزایش ویسکوزیته گل و برای خنثی کردن هر گاز اسیدی کارایی دارد. در واکنش سدیم هیدروکسید با آب، انرژی بسیاری آزاد می شود. این انرژی آزاد شده، سبب بالا رفتن دمای محلول می گردد. از این گرما در برخی از صنایع، برای انجام واکنش های شیمیایی و تامین گرمای مورد نیاز برای راکتورهای تولید کالا استفاده می شود. سدیم هیدروکسید در کنار پتاسیم هیدروکسید و کربنات سدیم از قوی ترین بازها می باشند. این را نیز نباید فراموش کرد که هیدروکسیل با هیدروکسید متفاوت است. 

سود پرک ماده ای دارای پرک یا پولک است که رنگی سفید دارد. سود پرک که به کاستیک سودا نیز نام آشنا است، از سود مایع پتروشیمی تولید می شود و یکی از مواد اولیه مورد نیاز صنایع تولیدی می باشد. سود پرک کاربرد وسیعی در تهیه مواد شیمیایی مختلف از جمله، صنایع بهداشتی، صنعت روغن خوراکی، صنعت نفت، صنعت الکل سازی، صنعت شوینده ها، صنعت پنبه، چرم، خودرو و … دارد. 

قیمت سود سوز آور

قیمت سود سوز آور شرکت هایی که در کار تولید این ماده شیمیایی هستند، وب سایت هایی دارند که از طریق آن می توان با فروشندگان این محصولات تماس برقرار کرد و از قیمت روز سود سوزآور اطلاع حاصل نمود.  برای بدست آوردن قیمت سود سوز آور بهتر است با شرکت های معتبر تماس گرفت. به دلیل نوسانات ارزی، قیمت این مایع شیمیایی در حال تغییر است. در دنیای تجارت، قیمت مواد شیمیایی مانند سود سوزآور یا همان قیمت سدیم هیدروکسید که در انواع گوناگون عرضه می شود به قیمت دلار بستگی دارد و هر هفته نیز ارزش آن در بورس و یا مجله های مواد شیمیایی به روز می گردد. 

شرکت هایی که در کار تولید این ماده شیمیایی هستند، وب سایت هایی دارند که از طریق آن می توان با فروشندگان این محصولات تماس برقرار کرد و از قیمت روز سود سوزآور اطلاع حاصل نمود. 

سود پرک چیست | سود سوز آور چیست

سود پرک چیست | سود سوز آور چیستسود پرک ماده ای دارای پرک یا پولک است که رنگی سفید دارد. سود پرک که به کاستیک سودا نیز نام آشنا است، از سود مایع پتروشیمی تولید می شود و یکی از مواد اولیه مورد نیاز صنایع تولیدی می باشد. سود پرک کاربرد وسیعی در تهیه مواد شیمیایی مختلف از جمله، صنایع بهداشتی، صنعت روغن خوراکی، صنعت نفت، صنعت الکل سازی، صنعت شوینده ها، صنعت پنبه، چرم، خودرو و … دارد. از دیگر کارایی های سود پرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل پساب 
  • رنگ رزی
  • خنثی سازی اسید در باطری سازی 
  • شستشوی شیشه 
  • بازیافت پلاستیک
  • صنعت نساجی 
  • تهیه و تولید کاکائو، شکلات و کارامل 
  • شیرین سازی زیتون 
  • چربی زدایی 
  • تصفیه آب 

تولید کننده سود سوزآور و سود پرک

تولید کننده سود سوزآور و سود پرکتولید کننده سود سوزآور و سود پرک در کشورمان، محصولات خود را در خلوص گوناگونی به بازار عرضه می کند. در این زمینه شرکت های متعددی فعالیت می کنند. آنان محصولاتی را به بازار عرضه می دارند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. می توانید برای تهیه این ماده شیمیایی پرکاربرد به مراجعه گوناگونی سر بزنید. 

از جمله تولیدی هایی که در این عرصه فعالیت می کنند می توان به سود پرک بندر امام، سود پرک خراسان، سود پرک ارومیه، کارخانه سود پرک کرمانشاه و سود پرک خوزستان اشاره کرد. این ها از جمله تولیدی های برتر در این زمینه هستند که محصولات شان را می شود در هر استان و شهری پیدا کرد و اقدام به خریدشان نمود. 

این کارخانه ها همچنین سود پرک خوراکی و صنعتی را عرضه می دارند. باید گفت که سود پرک در صنایع مختلفی موارد کاربرد گوناگونی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از کارخانه ها از آن استفاده می کنند. این گونه از ماده، کاربرد فردی ندارد و افراد عادی نمی توانند از آن کار بگیرند؛ بلکه ممکن است بکاری گیری از آن، برای شان خطرناک هم باشد. 

در هر صورت، می شود با مراجعه به بازارهای گوناگونی، محصولات شرکت های تولید کننده را پیدا کرد و به اشکال مختلفی این گونه از ماده را خریداری نمود. 

صادرات انواع سود پرک ایرانی

صادرات انواع سود پرک ایرانیصادرات انواع سود پرک ایرانی به کشورهای مختلفی انجام می شود. این نوع از ماده را عمدتاً به کشورهای همسایه ارسال می کنند. سود پرکی که در ایران تولید می گردد، از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. به همین دلیل است که کشورهای زیادی متقاضی خرید این محصول می باشند. آن ها با قیمت های خوبی هم این کالا را می خرند. 

در همین حال فروشنده سود پرک به آن سوی مرزها، کارخانه های تولیدی این محصول هستند. آن ها در بسته بندی های متفاوتی سود پرک را آماده می کنند و سپس به کشورهای خارجی ارسال می نمایند. آن چه در این محصول مهم است خلوص سود پرک می باشد. هر چه این درجه بالاتر تولید شود، فروش بهتری خواهد داشت. 

با همه این ها بایستی تاکید کرد که سود پرک را شرکت های تولیدی به همکاری گروه های بازرگانی مختلفی به کشورهای گوناگون جهان صادر می کنند. آنان از این کار سود خوبی هم به دست می آورند و در همین حال باعث می شوند که ارز بیشتری به این شکل وارد کشور گردد و چرخ صنعت شان هم تندتر بچرخد. 

اغلب بازرگانان با خرید سود پرک در اصفهان یا تهیه سود پرک در شیراز و سایر شهرهای دیگر، محصولات را آماده سازی می کنند و سپس آن را صادر می نمایند. 

مشخصات سود پرک درجه یک

مشخصات سود پرک درجه یکسود پرک را در دو نوع می شود در بازار پیدا کرد؛ هنگام تولید این ماده به شکل گرانولی و دارای رنگ سفیدی می باشد. پس از این که آن را شرکت های گوناگونی تهیه می کنند، به صورت مایع هم در می آورند. این گونه از ماده، به راحتی در آب حل می شود و این گونه است که درصد سود پرک تعیین می گردد. 

در هنگام تبدیل این ماده جامد به مایع، بایستی همه ایمنی ها در نظر گرفته شود؛ زیرا که نقطه غلیان آن بالا است. به همین سبب است که اصولاً شرکت هایی که دارای آزمایشگاه های مجهزی می باشند، آن را از جامد به مایع تبدیل می نمایند و به درصد خلوص مختلفی تغییر می دهند. 

ولی نوع درجه یک سود پرک، به خلوص آن بستگی دارد. برای نمونه بهترین نوع سود پرک موجود در بازار از 95 تا 98% خالص است. هر چه این گونه از ماده دارای خلوص بیشتری باشد، اصل و درجه یک به شمار می رود. در این زمینه می شود گفت، شرکت های گوناگون بنا بر اساس تقاضای بازار محصول خود را درجه بندی می نمایند و می فروشند. 

خریداران سود پرک هنگام تهیه این محصول باید متوجه باشند که از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهند. این گونه خواهند توانست که نوع درجه یک محصول را به دست آورند. 

آشنایی با شکل های مختلف سدیم هیدروکسید

آشنایی با شکل های مختلف سدیم هیدروکسیدسدیم هیدروکسید که به آن سود پرک، سود سوز آور و سود کاستیک هم می گویند، در اشکال گوناگونی در بازار پیدا می شوند. نوع اصلی ماده جامد است و شکل های مختلفی دارد. آن را شرکت هایی که برای تولید و عرضه به بازار می سازند، به دلیل در خواست مشتریان و تقاضای مصرف کنندگان است که به شکل های گوناگونی در می آورند. 

برای این که بدانید این گونه از محصول چه شکل هایی دارد، می توانید به بازار های مختلفی که در آن انواع مواد شیمیایی عرضه می شوند، مراجعه کنید. در این مراکز، محصولاتی به فروش گذاشته می شوند که از کیفیت های مختلفی برخودار هستند و هر کدام شان در صنعتی از آن استفاده می کنند. 

در هر صورت می شود در مراکز خرید و فروش، این ماده شیمیایی بسیار ارزشمند را که کارخانه های گوناگونی تولید می کنند، در این اشکال دید: 

  • سدم هیدروکسید پرک
  • سدیم هیدروکسید گرانولی 
  • سدیم هیدروکسید سود آرد شده 
  • سدیم هیدروکسید سود مایع 

بزرگترین شرکت های تولیدکننده سود پرک ایرانی

بزرگترین شرکت های تولیدکننده سود پرک ایرانیبزرگترین شرکت های تولید کننده سود پرک ایرانی، در جای جای کشورمان فعالیت می کنند. این شرکت ها انواع گوناگونی از محصول را به بازار عرضه می کنند که می شود با مراجعه به مراکز مختلفی، این ماده تولید شده توسط این کارخانه ها را به هر شکل و رنگی که خواسته باشیم تهیه نماییم. 

در بازار خرید، فروش سود پرک کلران که از جمله برندهای خودب می باشد عرضه می شود. در این بازار همچنین می شود از تازه ترین قیمت سود پرک کلر پارس هم مطلع شد و آن را حتی خریداری نمود. در هر صورت شرکت های گوناگونی در کشورمان وجود دارند که در این زمینه محصولی بسیار خوب و با کیفیت را عرضه می کنند. 

شرکت های بزرگ، در کار صادرات این ماده نیز می باشند. آن ها به صورت بسته بندی شده و در بسته هایی که کاملاً محافظت شده اند، محصولات را به کشورهای گوناگونی ارسال می کنند. اگر قصد خرید سود پرک از شرکت های بزرگ را دارید، می توانید به نمایندگی های آنان هم سر بزنید. از این شعب خرید سود پرک نیرو کلر مقدور می باشد. 

نمایندگی فروش سود پرک در تهران

نمایندگی فروش سود پرک در تهراناز نمایندگی فروش سود پرک در تهران، می توان به راحتی هر گونه محصولی را که خواسته باشیم، تهیه کنیم. همان گونه که در بالا هم توضیح داده شد، این ماده با ارزش شیمیایی، در شکل ها و همچنین خلوص مختلفی به بازار عرضه می گردد. در بازار تهران می شود در هر شکل و خلوصی آن را به آسانی تهیه نمود. 

اما، بیشتر شرکت هایی که در کار تولید سود پرک می باشند، در تهران، نمایندگی هایی را ایجاد می کنند. این کار به این منظور صورت می گیرد که در این شهر رفت و آمد بازرگانان و خریداران زیاد است و دارای بازارهای گرم و پر رونقی هم می باشد. به همین سبب می شود اکثر نمایندگی شرکت های تولید کننده سود پرک را در پایتخت پیدا نمود. 

از جانب دیگر، سود پرک ارزان و با کیفیت را می شود از نمایندگی ها تهیه کرد. آن ها در کارهای مختلفی مشغول هستند و خدمات گوناگونی را نیز ارائه می دهند. این نمایندگی ها معتبر ترین مرکز پخش نیز به شمار می روند. آن ها در کیفیت های متفاوتی نیز محصولات کارخانه را در اختیار مشتریان قرار می دهند. 

عرضه انواع سود پرک با قیمت کارخانه

عرضه انواع سود پرک با قیمت کارخانهعرضه انواع سود پرک با قیمت کارخانه، از جانب خود تولید کننده صورت می گیرد. برخی از این تولیدی ها سعی می کنند تا با ارائه ارزان ترین نوع ماده، آن را به زودترین فرصت ممکن به فروش رسانند و جایش محصولی تازه بسازند. 

شما در هر شهری که ساکن هستید و می خواهید که این گونه از ماده را تهیه کنید، بهتر است که به بازار مرکزی سر بزنید. برای نمونه فروش سود پرک در مشهد به قیمت کارخانه را اکثر فروشندگان در بازار اصلی عرضه می کنند. همچنین فروشنده سود پرک در شیراز و سایر شهرهای دیگر هم به همین سان عمل می نماید. 

از آن ها همچنین می توانید قیمت سود پرک گوهر را هم جویا شوید و هر برندی را که می خواهید خریداری کنید. شعبه های خرید و فروش کارخانه ها نیز مکان دیگری هستند که در کار عرضه مستقیم و به قیمت کارخانه می باشند. آن نیز فعالیت زیادی در گوشه و کنار کشورمان دارند و عرضه کننده بهترین سود پرک در درجه بندی های کیفی مختلفی اند. 

توزیع عمده سود پرک به سراسر کشور

توزیع عمده سود پرک به سراسر کشورتوزیع عمده سود پرک به سراسر کشور را مراجع گوناگونی انجام می دهند. این مراجع در کیفیت ها و اشکال متنوعی این ماده شیمیایی را به گونه کلی پخش و توزیع می کنند. اغلب، شرکت های صنعتی بزرگ هستند که خریداران اصلی می باشند و آن ها ممکن است که در هر شهری وجود داشته باشند. 

پس توزیع کنندگان پس از این که سفارش مشتریان خود را دریافت کردند، فوری اقدام به ارسال آن می کنند. اما توزیع عمده از این راه ها انجام می شود: 

  1. شرکت های تولید کننده که توزیع کننده اصلی محصول به گونه عمده می باشند. 
  2. نمایندگی ها این شرکت ها که در شهرهای متعددی فعالیت می کنند. 
  3. سایت های اینترنتی نیز توزیع عمده را انجام می دهند. 

قیمت سود پرک در بازار

قیمت سود پرک در بازار قیمت سود پرک در بازار، متفاوت اعلام می گردد. این مسئله به موارد گوناگونی ربط دارد. از آن جمله می شود به کیفیت و درجه خلوص و همچنین نوع خرید مشتری اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به بازار، خرید این گونه از محصول را در درجه بندی های متنوعی انجام دهید که هر درجه ای دارای یک نرخ می باشد. 

از جانب دیگر، قیمت سود پرک در بورس نیز متفاوت است و بستگی به مسائل روز اقتصادی و سیاسی جهان دارد. در ایران، قیمت ها را کارخانه های تولیدی تعیین می کنند. آنان با فروش عمده محصول شان به بازار، زمینه تهیه آسان و ارزان  را برای مصرف کنندگان فراهم می آورند. 

برای این که از تازه ترین قیمت سود پرک در بازار مطلع شوید، به راحتی می توانید وارد سایت های گوناگون اینترنتی شوید. در بیشتر سایت ها قیمت ها ارائه می گردد؛ اما اگر این گونه نبود، خواهید توانست که با استفاده از شماره های فروشندگان که در سایت درج شده، به آنان زنگ بزنید و قیمت های روز را تهیه نمایید. 

خریدار سود پرک 98 درصد

خریدار سود پرک 98 درصدخریدار سود پرک 98 درصد، می تواند به شرکت های معتبر مراجعه کند. 

این گونه از سود پرک، بهترین و خالص ترین نوع ماده در بازار است که اکثر شرکت های تولید کننده آن را روانه مراکز خرید و فروش می کنند. ولی برخی از فروشندگان آن را با درجات پایین تری عرضه می دارند. به همین سبب است که ما پافشاری می کنیم خریدار باید به فروشندگان مطمئن مراجعه کند. 

در هر صورت راه های متفاوتی پیش روی خریدار این ماده وجود دارد که می تواند آن ها را امتحان نماید و اقدام به خرید این محصول بگیرد. 

مشخصات سود پرک با خلوص 98 درصد

مشخصات سود پرک با خلوص 98 درصدسود پرک 98 درصد، به صورت جامد در بازار پیدا می شود. این ماده سفید رنگ که حالت های گرانولی و یا پرک را دارد را شرکت های گوناگونی روانه بازار می کنند. 

این گونه از ماده هر چه رنگ شفاف تری داشته باشد، دارای درجه خلوص بیشتری می باشد. در مراکز خرید و فروش اکثرا با درجه خلوص 95% به بالا پیدا می شود و کمتر فروشنده ای را می توان پیدا کرد که آن را در خلوص 98% عرضه کند. 

با همه این ها شما می توانید به راحتی به مراجع گوناگونی سر بزنید و این ماده با ارزش را با درجه خالصیت بالا به راحتی پیدا کنید. 

معرفی کاربردهای مهم سود پرک

معرفی کاربردهای مهم سود پرککاربردهای مهم سود پرک، در صنایع تولیدی می باشد. مصرف کنندگان این ماده هم، همین صنایع هستند. 

آن ها می باشند که با درجات خلوص گوناگون اقدام به خرید این محصول می کنند. آنان برای تهیه انواع گوناگونی از کالا، نیاز به این گونه از ماده دارند و برای همین است که سعی می نمایند تا اصل ترین و با درجه بالای خالصیت سود پرک را از کارخانه های تولیدی به دست آورند. اما این ماده در این امور کاربرد زیادی دارد: 

  • تولید انواع تسلیحات نظامی 
  • تولید مواد غذایی 
  • تولید موارد بهداشتی 
  • تولید انواع فلزات 
  • و سایر موارد دیگر 

عمده فروش سود پرک 98 درصد در ایران

عمده فروش سود پرک 98 درصد در ایرانعمده فروش سود پرک 98 درصد در ایران، شرکت هایی هستند که این ماده را تولید می نمایند. 

آن ها بالاتری درجه خلوص سود سوزآور را به بازار عرضه می کنند و در اختیار مشتریان خاص خود قرار می دهند. اگر قصد خرید این ماده شیمیایی را با درصد بالا دارید، بهتر است که برندهای مطرح در این حوزه سر بزنید. 

این برندها با کیفیت ترین نوع سود پرک را در دسترس شما می گذارند و می توانید از آن در ساخت و تولید انواع مختلفی از کالاها استفاده کنید. 

خرید عمده را صنایع گوناگون به این دلیل انجام می دهند که به این شیوه می توانند هزینه ها را کاهش دهند.