عرضه عمده سود پرک پارس کلر در کشور

سود پرک پارس کلر، همان سدیم هیدروکسیدی است که به صورت صنعتی تولید می شود و کاربرد های مختلفی هم دارد. 

نخستین بار، با تولید صابون، به وجود این ماده شیمیایی پی بردند. سود پرک، خیلی سریع موجب سوزش چشم ها شده، به همین دلیل به سود سوز آور هم معروف است. 

البته چون یک ماده شیمیایی قلیایی بوده، با سود قلیا هم شناخته می شود. در رابطه عرضه عمده سود پرک پارس کلر در کشور در ادامه، بحث خواهد شد. 

عرضه عمده سود پرک پارس کلر در کشور

استاندارد های لازم جهت تولید سود پرک

استاندارد های لازم جهت تولید سود پرک استانداردهای لازم جهت تولید سود پرک به شرح زیر می باشد:

ماده اولیه برای برای تولید سود پرک، سدیم هیدروکسید مایع است. برای این منظور می بایست فرآیند هیدرولیز آب نمک انجام گیرد.  به عبارت ساده تر، هیدرولیز یعنی تفکیک کردن عناصر یک ترکیب. با هیدرولیز کردن آب نمک، کلر و هیدروکسید سدیم که اجزای تشکیل دهنده محلول آب نمک هستند، ایجاد می شود. 

سه روش استاندارد برای تولید سود مایع وجود دارد:

روش اول، روش ممبران یا غشایی بوده و روش دوم به دیافراگمی، معروف است. سومین روش هم همان روش مرکوری یا جیوه ای نام دارد. 

استفاده از روش جیوه ای به واسطه مخاطراتی که برای محیط زیست دارد، روش چندان مناسبی نیست. زیرا مقدار زیادی جیوه نیاز دارد. 

اما اگر دو روش دیگر یعنی ممبران و دیافراگم به کار گرفته شوند، نیازی به وجود جیوه نبوده و از روش های سازگار با محیط زیست استفاده می شود. ولی سدیم هیدروکسید حاصل، دارای کلر می باشد که می بایست خالص سازی شود.

با تولید سدیم هیدروکسید مایع، آن را در تولید سود پرک به کار می گیرند. این کار در واقع در صنایع پتروشیمی مختلف در سطح کشور انجام می شود. 

ابتدا می بایست سدیم هیدروکسید مایع را در شرایطی که در معرض هوا قرار نگیرد، به کارخانه منتقل ساخت. تانکرهای ویژه، برای این کار، در نظر گرفته می شود. زیرا در غیر این صورت، با هوا واکنش می دهد و کیفیت اولیه خود را از دست خواهد داد. 

در کارخانه، آب موجود در آن، تبخیر و نهایتا سود پرک با درجه خلوص بالا به دست می آید. 

مرکز خرید سود پرک پارس کلر با بهترین قیمت

مرکز خرید سود پرک پارس کلر با بهترین قیمت مرکز خرید سود پرک پارس کلر، با بهترین قیمت، انواع مختلفی از این محصول را با درجه خلوص های متفاوت و حالات فیزیکی متنوع، ارائه می نماید. این سایت هم، فروش آنلاین این مرکز را انجام می دهد. 

قیمت سود پرک ارائه شده به درصد خلوص، کارخانه سازنده، حجم تقاضا و نوع خرید بستگی دارد. خرید عمده و مستقیم، بهترین راه جهت بهره مندی از قیمت های ارزان و مقرون به صرفه می باشد.