عرضه عمده سود پرک 98% مشهد

عرضه عمده و بدون واسطه ی سود پرک 98% با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. سود پرک مشهد از کاربردی ترین مواد اولیه در صنایع و آزمایشگاه ها می باشد.

عرضه عمده سود پرک 98% مشهد

نکات مهمی که باید درباره سود پرک بدانید

نکات مهمی که باید درباره سود پرک بدانید سود با فرمول شیمیایی NaOH، یک ماده شیمیایی بسیار معروف و پر کاربرد می باشد. سود پرک یک ماده بازی بسیار قوی بوده که به دو شکل جامد و مایع وجود دارد. شکل جامد آن ورقه های سفید رنگی است که بسیار واکنش پذیری بالایی داشته و همچنین دارد غلظت های متفاوتی می باشد.

سود پرک یا سدیم هیدروکسید با نام سود سوز آور هم معروف است. این ماده شیمیایی به عنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع کاربرد دارد.

کاربرد های سود پرک ۹۸% شامل استفاده از آن در صنایع کاغذ سازی، آلومینیم سازی، تولید کاغذ های باطله، دارو سازی، تولید قطعات فلزی، تولید آب ژاول، تولید انواع صابون ها و… می باشد.

امروزه کاربرد های فراوان سود پرک سبب تولیدات انبوه این ماده در کشور ما شده و همچنین صادرات آن نیز تجارت خوبی برای کشورمان دارد. سود پرک 98% به عنوان یک ماده اولیه به کارخانه ها و صنایع منتقل می شود و یکی از اصلی ترین مواد در تولید انواع دارو ها و مواد پاک کننده و صابون ها محسوب می گردد.

سود پرک دارای غلظت های متفاوتی است و هر چه غلظت آن بالاتر رود قدرت بازی آن نیز بیشتر خواهد شد. سود پرک یا سدیم هیدروکسید یک ماده خطرناکی می باشد زیرا دارای خاصیت قلیایی بالایی می باشد. اگر روی پوست بریزد آن را می سوزاند یا اگر وارد چشم گردد باعث آسیب به چشم می گردد، همچنین تنفس طولانی مدت آن به ریه ها آسیب وارد می کند.

بنابراین از خوردن و بلعیدن و یا لمس و تنفس سود پرک خودداری کرده و هنگام کار با آن دقت لازم را به کار گیرید.

شرکت پخش سود پرک مشهد در کشور

شرکت پخش سود پرک مشهد در کشور شرکت پخش سود پرک در مشهد آماده عرضه سود پرک به تمامی نقاط کشور با بسته بندی های عالی و غیر قابل نفوذ می باشد. چون سود پرک جاذب رطوبت می باشد بنابراین هنگام بسته بندی و جابجایی آن باید از نم گرفتن آن جلوگیری کرد تا خراب نشود. زیرا اگر سود پرک رطوبت را به خود جذب کند دیگر آن کارایی لازم را نخواهد داشت. برای اطلاع از قیمت می توانید به سایت ما مراجعه کنید و یا در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما به شما کمک کنند.