عرضه عمده سود کاستیک پرک به بازار

در حال حاضر و با پیشرفت رو به رشد کارخانجات و صنایع مختلف افرادی که در این مکان ها مشغول به خدمت و فعالیت هستند، قاعدتاً با ماده ای  به نام سود کاستیک پرک یا همان سود سوزآور، که این محصول با فرمول شیمیایی و تجاری NaOH، شناخته می شود، آشنا می باشند و در حین کار و یا در واقع به عنوان ابزار کاری و ماده اولیه در انواع کثیری از صنایع با  آن روزانه در ارتباط می باشند. 

حال این ماده چیست؟ کارایی و کاربردش در کدام صنایع می باشد؟ نحوه استفاده از آن چگونه است و از کجا و چه طریق می توان این محصول را به طور آگاهانه تهیه نمود. 

در ادامه بحث، در مورد تمامی این موارد توضیحاتی آورده شده است. 

عرضه عمده سود کاستیک پرک به بازار

مهمترین شاخصه های سود کاستیک پرک

مهمترین شاخصه های سود کاستیک پرک

یکی از کاربردهایی که این محصول درحال حاضر درصنایع مختلفی ازجمله، کارگاه ها و کارخانجات تولید کننده کاغذ، کارتن، رنگرزی، داروسازی، نفت، پتروشیمی، و… در داخل ایران و یا حتی خارج از ایران دارند، این است که به دلیل داشتن خاصیت قلیایی و بازی خود به عنوان یک ماده چربی گیر به کار می روند. 

از دیگر کاربردهای آن می توان به تهیه و تولید کاغذ اشاره کرد. دراین راستا باید دانست که اصولاً کاغذ از دو روش مکانیکی و شیمیایی تهیه می شود. در روش مکانیکی کاغذهای ارزان قیمت تولید می شوند؛ اما در روش های شیمیایی با استفاده از سود کاستیک پرک مایع یا،( هیدروکسید سدیم ) و ترکیب آن با مواد دیگری مانند سولفیت سدیم یا کلسیم کاغذ تهیه می شود. همچنین مواد اولیه کاغذ توسط سود کاستیک پرک تولید می شود. 

درمورد شاخصه های آن نیز درصد خلوص بالای آن ازجمله مواردیست که این محصول را به یکی از موارد پرمصرف و کاربردی و همینطور مورنیاز با چرخه تولید بیشماری از کارخانجات داخلی و خارجی قرار داده است. 

فروش ویژه سود کاستیک پرک در کشور

فروش ویژه سود کاستیک پرک در کشور

از جمله مواردی که هر شخص کارخانه داری و صاحب کارگاهی به نحوه صحیح از آن باید آگاهی داشته باشد، تهیه مواد اولیه بخش تولید با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت می باشد.

خوشبختانه حال حاضر این محصول با بهترین نوع کیفیت در مراکز فروش و سایت های معتبر این فروشگاه درحال ارائه به خریداران داخلی و خارجی می باشد. 

و همچنین تاکنون توانسته ایم با سابقه در خشان خود در امر فروش سود کاستیک، سهم عظیمی در بحث صادرات این محصول به دیگر کشورها نیز داشته باشیم و رتبه برتری را در فرآیند سود کاستیک صادراتی، به خود و کشورمان اختصاص بدهیم.