عرضه مستقیم سود پرک گوهر پارس

عرضه مستقیم سود پرک گوهر پارس

استفاده از سود پرک به عنوان شوینده قوی

استفاده از سود پرک به عنوان شوینده قوی سود پرک گوهر پارس جزء با کیفیت ترین مواد شیمیایی می باشد و کاربرد بسیار بالایی دارد و در صنایع مختلفی نظیر صنایع دارویی و غذایی به کار می رود. امروزه اکثر افراد با مواد شیمیایی و فرمول های شیمیایی اطلاعات کافی دارند اما شاید دقیقاً ندانند در چه صنایع شیمیایی به کار می آید.

یکی از موادی که از این فرمول شیمیایی به دست می آید سدیم می باشد. سود پرک گوهر جزء برترین نمونه های موجود در بازار می باشد که صادرات بسیار بالایی به کشور های دور و نزدیک می شود.

مشخصات سود پرک درجه یک

شرکت تولیدی سود پرک پولکی این محصول را به صورت خالص و نا خالص و با فرم های متفاوت به بازار عرضه می کند و در مجموع ماده پر کاربردی می باشد سود پرک مرغوب و با کیفیت در بازار به نحوی بسته بندی شده است که هوا به هیچ عنوان در آن نفوذ نخواهد کرد. از مشخصات ظاهری سود پرک مرغوب و اصل آگاه باشید.

کاملاً بی بو می باشد وزن آن سبک است حجم آن بسیار کم می باشد رنگ سفید و تقریباً شفافی دارد در دو نوع جامد و مایع در بازار یافت می شود به آسانی به هر شکلی که بخواهیم در می آید اشک آور و سوز آور می باشد سود پرک در جاهای مختلفی به کار می آید زیرا خرابی به دنبال ندارد و نسبت به دیگر مواد شیمیایی موجود در بازار کیفیت آن بالاتر و بهتر است

مصارف سود پرک آن قدر زیاد است که نمی توان در اینجا تک تک آن را نام برد ولی در اینجا به چند نمونه از آن اشاره می کنیم از جمله: کاغذ سازی چرم سازی لاستیک سازی مواد بهداشتی و آرایشی صنعت نساجی غیر از استفاده در صنعت در آزمایشگاه نیز پر کاربرد می باشد بیش ترین کاربرد آن در تولید کاغذ می باشد و هم چنین در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد بسیار فراوانی دارد.

فرآیند تولید سود پرک

فرآیند تولید سود پرک سود پرک عمده که به عنوان سود سوز آور نیز شناخته می شود، جز مواد قلیایی قوی است، که با توجه به غلظت، دارای ph متغیر است. بخاطر این موضوع، یکی از کاربرد های مهم آن، به عنوان چربی گیر قوی صنعتی به شمار می رود.

سود پرک دارای قابلیت ها و کاربرد های فراوانی است. در صنایع آلومینیوم سازی، جهت تصفیه آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد و موجب شفافیت تولیدات آلومینیومی می شود. در صنعت نساجی، به منظور تمیزکاری، سفید کردن، افزایش شفافیت و استحکام پارچه می شود.

بخش عمده ای از کاربردسود پرک بهداشتی مربوط به صنایع کاغذ سازی است، که باعث کاهش هزینه های تولید شده و سبب شفافیت کاغذ می شود. در صنایع داروسازی، برای تولید داروهایی، مانند آسپرین و داروی ضد انعقاد خون کاربرد دارد. در صنایع نفت، جهت زدودن سولفور از چاه های نفت استفاده ویژه ای دارد.

سود پرک در صنایع رنگرزی و صنایع چرم و دباغی کاربرد فراوانی دارد. همچنین، در تولید الکل و محصولات آرایشی و بهداشتی نقش دارند. یکی از استفاده های مهم سود پرک، در صنعت مواد شوینده است. سود پرک در اثر واکنش با چربی و روغن های گیاهی به صابون تبدیل می شود. ازجمله مصارف دیگر، می توان به صنایع غذایی، کنسرو سازی، نوشابه سازی، صنعت قند و شکر، صنایع فلزی و شیشه، باطری سازی و غیره اشاره کرد.

کارخانه تولید انواع سود پرک در جهان از بهترین کارخانه هایی می باشد که این محصول را در انواع مختلف و مرغوب تولید کرده و به بازار عرضه می نماید که می توان به راحتی از آن ها در صنایع مختلف استفاده کرد.

قیمت سود پرک NaOH و دیگر انواع این کلا در بازار مطابق با مناسب ترین نرخ روز به فروش می رسد که می توان هر کدام از آن ها را با نرخ ارزان و مناسب تهیه کرده و با خیال آسوده در صنایع متنوع آن ها را مورد استفاده قرار داد.

آنچه باید درباره کارایی سود پرک بدانید

سود پرک صنعتی همان پراکسید سدیم جامد است که به سود سوز آور هم معروف است. بهترین سود پرک ناخالصی ندارد و از پولک های سفید و متراکم تشکیل شده است و بدون بو است و به قابلیت بالایی در ترکیب با آب دارد.

برای خنثی کردن حالت اسیدی ماده ای مثلا خاک کشاورزی می توان در کنار کودهای پتاسیم از سود پرک استفاده کرد. از این ماده برای تصفیه mآب هم استفاده می شود و با اضافه کردن مقدار مشخصی از آن به آب، درصد املاح مضر کاهش پیدا می کند و دیگر برای بدن مضر نخواهد بود.

در صنایع چرم سازی برای زدودن چربی روی پوست، از این اسید که با درصد مناسبی با آب ترکیب شده است استفاده می شود. در صنایع غذایی، نوشابه سازی و کارخانه های تولید قند، شکر و روغن هم از این ماده استفاده می شود. قیمت سود پرک در بازار متفاوت است. و بر اساس مقدار سفارش داده شده متفاوت میباشد و از طرفی میزان خلوص آن هم در قیمت آن موثر است و هر قدر غلیظ تر باشد قیمتش بیشتر است.

یکی از برندهای معتبر تولیدکننده سود پرک که دارای دو کارخانه مجزا، یکی در تهران و دیگر در خوزستان می باشد، گوهر پارس یا گوهر شیمی است که با تنوع عالی و کیفیتی مطلوب روانه بازار می گردد.

سود پرک گوهر با کیفیت در بازار به گونه ای بسته بندی شده که هوا به درون آن راه پیدا نخواهد کرد و بدین ترتیب از کلوخه شدن آن جلوگیری میشود از دیگر ویژگی هایی که می توان برای این نمونه سود پرک نام برد عبارت است از:

رنگ سفید نسبتا شفاف در دو نوع جامد و مایع وزن سبک کم حجم مقاومت در برابر حرارت مقاومت اندک در برابر هوای آزاد مقاومت اندک در برابر رطوبت و آب دانه های نسبتا درشت و بلوری شکل شکل پذیری آسان سوز آور و اشک آور بسته بندی محکم و مقاوم استحکام خوب نوع بسته بندی در برابر ضربات احتمالی از سود پرک در زمینه های متعددی میتوان بهره گیری نمود

زیرا خرابی زیادی به دنبال نداشته و نسبت به دیگر مواد شیمیایی از کیفیت بهتر و بالاتری برخوردار است. در این نمایندگی میتوان به پارامتر های زیر دسترسی داشت: آخرین قیمت در نظر گرفته شده برای مواد شیمیایی از جمله سود پرک تنوع در مدل نوع بسته بندی شیوه توزیع نحوه ارسال به دیگر استان یا کشور ها بررسی و ارزیابی آنی هرمدل با نمونه های دیگر

توزیع کنندگان مستقیم سود پرک گوهر پارس

توزیع کنندگان مستقیم سود پرک گوهر پارس صادرات سود پرک پارس شرکت گوهر شیمی در سال ۱۳۷۷ با رعایت استاندارد ها کار خود را شروع کرد. اولین کارخانه این شرکت در تهران به نام ( کاویان گوهر شیمی) احداث شد و با احداث دومین کارخانه به عنوان بزرگ ترین شرکت تولید سود پرک در کشور شناخته شد.

این شرکت با جدید ترین تکنولوژی و کادر مجهز سعی در ارائه محصولات با کیفیت دارد تا با رضایت مشتریان خود رو به رو شود. شرکت های زیادی در کشور هستند که در این زمینه فعالیت می کنند و سود پرک تولید می کنند ولی گوهر پارس خرف اول را در کشور می زند.

این شرکت ماده خود را در بسته بندی های متفاوتی ارائه می دهد: کیسه 25 کیلوگرمی سطل 15 کیلو گرمی بشکه 30 کیلوگرمی در ساخت آن سه بار ماده کنترل میشود کنترل مواد اولیه ورودی کنترل حین فرایند کنترل محصول نهایی این شرکت در صنایع غذایی و کشاورزی ، صنایع نفت و گاز ، صنایع کاغذ و صنایع چرم نقش مهمی دارد و در بازار بین المللی کم کم جا باز کرده است.

ارائه سود پرک شیمی، بر اساس فاکتور هایی، چون درجه بالای استاندارد کیفی و مرغوبیت این ماده شیمیایی، توسط خریداران انجام می پذیرد. خرید به صورت عمده، دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزایا، این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود و بسیار مقرون بصرفه تر است. این محصولات در بسته بندی ها و تناژ های متفاوت به طور گستره عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی انواع سود پرک گوهر پارس

سود پرک گوهر هم به صورت عمده و هم جزئی با کیفیت های مختلف تولید شده و در بازار عرضه می شود. عرضه عمده این محصول زیر قیمت بازار در زمان هایی انجام می شود که خرید ها به صورت مستقیم از تولید کننده انجام شده باشد

زیرا در خرید های مستقیم واسطه ها از میان بر داشته شده اند و بسیاری از هزینه های اضافی نیز وجود نخواهد داشت در این صورت است که خریدار می تواند محصول را با قیمت مناسبی خریداری کند. تولید کنندگان سود پرک گوهر نیز در زمان های خاصی از سال بر محصول خود تخفیفاتی اعمال می کنند و آن را زیر قیمت بازار عرضه می کنند برای اطلاع از زمان اجرای این قیمت می توانید به سایت شرکت تولید کننده مراجعه کنید‌

جهت خرید باکیفیت ترین و مرغوب ترین سود پرک در بسته بندی های متنوع و کاربردی به قیمت استثنایی می توانید از طریق مرکز خرید سود پرک گوهر پارس در سراسر ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید. جهت اطلاع از قیمت ها و ویژگی های کمی و کیفی سود پرک و همچنین نحوه سفارش این محصول می توانید از طریق همین سایت با کارشناسان بخش فنی و پشتیبانی شرکت سود پرک پارس ارتباط بگیرید.

از مهمترین موارد مصرف سود پرک می توان موارد زیر را برشمرد: استفاده در صنایع پتروشیمی و تولید نفت و گاز استفاده در صنایع داروسازی و کشاورزی صنعت چرم سازی و دباغی شستشوی دیگ های مخازن و ماشین آلات صنعتی استفاده در صنعت تولید و فرآوری آلومینیوم تولید سنک و سرامیک تولید محصولات شوینده و بهداشتی

برای تشخیص سود پرک مرغوب، می توان از روش های مختلفی کمک گرفت. توجه به ویژگی های شیمیایی یکی از این روش ها می باشد. از آنجایی که محصول مذکور، قلیایی است با اندازه گیری میزان پی اچ آن می توان مرغوب بودنش را تشخیص داد. سود مرغوب باید بتواند رطوبت را به راحتی جذب کند.

همچنین می بایست فاقد بو باشد. قدرت خوردگی بالا نیز می تواند مرغوبیت آن را به اثبات برساند. شکل بلوری، شفاف و رنگ سفید نیز از دیگر راه هایی این که می توان مشخص نمود که محصول، کیفیت دارد یا خیر. روش دیگر، توجه به میزان گرمای آزاد شده در اثر حل شدن در آب می باشد.

سود مرغوب، معمولا در چنین شرایطی، گرمای زیادی آزاد می کند. وزن مولکولی، نقطه ذوب و نقطه جوش گزینه های دیگری هستند که می توان در این زمینه کمک کننده باشند. روش آزمایشگاهی دیگری که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد این است که سود را در آب با دمای بیست درجه سانتیگراد حل می کنند، اگر میزان حلالیت برابر با صد و نه گرم در هر صد میلی لیتر آب باشد، به معنی مرغوبیت سود پرک می باشد. توانایی سود در انحلال چربی را هم می توان معیاری برای این کار قرار داد.

فروش شگفت انگیز انواع سود پرک گوهر پارس

فروش شگفت انگیز انواع سود پرک گوهر پارس قیمت سود پرک بستگی به این دارد که این محصول را از چه شرکت تولیدی خریداری می کنید و اینکه کیفیت سود پرک در تعیین قیمت آن نقش به سزایی دارد. برای خرید سود پرک گوهر شیمی با قیمتی مقرون به صرفه هستید برای خرید به سایت معتبر و رسمی ما مراجعه فرمایید و این محصول مرغوب و با کیفیت را به صورت غیر حضوری سفارش دهید ما این محصول را در بسته بندی متفاوت و به صورت عمده فروشی و خرده فروشی به شما ارائه می دهیم.

برای تولید سود پرک از فرآیند الکترولیز آب نمک استفاده می شود. برای اینکه بتوان یک محصول با کیفیت تولید کرد باید در وهله اول مواد اولیه برای تولید از مرغوبیت و کیفیت کافی برخوردار باشند و همچنین از دستگاه های جدید و به روز استفاده شود. در روش صنعتی تولید این محصول از دو راه اقدام به تولید می کنند راه اول روش عادی و راه دوم روش پیل دیافراگم.

از آنجایی که سود پرک دارای خاصیت خورندگی است و در معرض هوا کلوخه می شود به محض تولید آن را در کیسه های دو جداره قرار می دهند و به درستی بسته بندی می کنند که این بسته بندی مناسب نیز جز مراحل تولید یک محصول با کیفیت است، در فرآیند تولید این محصول از ورقه های نیکل که خاصیت ضد خورندگی دارد استفاده می شود و زمانی که بخواهند آن را در چرخه تولید به کار ببرند از لوله های مخصوص استفاده می کنند.

قیمت سود پرک با توجه به نوسانات بازار کمی متغیر است و بهتر است از طریق شماره موجود در سایت از کارشناس مربوطه استعلام قیمت روز را بگیریم. در صنایع خودرو سازی برای گرفتن جرم و چربی بین قطعات دستگاهها از این اسید که با آب رقیق شده استفاده می کنند. دلیل وجود این اسید به شکل جامد اینست که چون مایع آن خطرناک و خورنده است به همین دلیل نوع خشک آنرا خرید و فروش می کنند و بعد با مقدار مورد نیاز آب ترکیب می کنند. همانطور که می دانیم این اسید جامد موارد استفاده بیشماری در صنایع دارد و کارخانجاتی که از این ماده در تهیه محصولات خود استفاده می کنند.