عرضه کلی سود پرک اصفهان با بهترین قیمت

ماده جامد سفید رنگی با کاربرد فراوان موجود می باشد که بدون بو است و به حالت گرانوله و پرک می باشد، این محصول دارای دمای ذوب بالایی است که آن را سود پرک می نامند. این ماده را به نام های دیگر از جمله سود کاستیک، چربی گیر صنعتی و هیدروکسید سدیم می خوانند که کاربرد بسیاری در شیمی مواد دارد. این ماده همچنین از محبوبیت فراوانی برخوردار است زیرا در صنایع مختلف از این ماده برای مصارف گوناگون بهره می برند. یکی از خواص سود کاستیک قابلیت حل بودن آن در آب می باشد، حل شدن این ماده در آب با آزاد شدن گرمای زیادی همراه می باشد. عرضه کلی سود پرک اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت های فوق العاده انجام می شود.

عرضه کلی سود پرک اصفهان با بهترین قیمت

مهمترین ویژگی های سود پرک استاندارد

مهمترین ویژگی های سود پرک استاندارد از جمله مهمترین ویژگی های سود پرک استاندارد به موارد فراوانی می توان اشاره نمود، همین مزایا و ویژگی ها باعث شده که هیدروکسید سدیم در صنایع فراوانی به کار برده شود.

یکی از مهمترین کاربردهای سود پرک که قدمت درازی داشته و امروزه نیز کاربرد زیادی دارد، استفاده از آن در صنعت کاغذ سازی است، این ماده شفافیت کاغذ و سفید شدن آن را باعث شده و تولید آن بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

صنایع مختلف پتروشیمی از مصرف کنندگان عمده سود کاستیک می باشند و استفاده از این ماده در این صنعت نیز یکی از کاربردهای مهم آن است که در این صنایع از این محصول بهره فراوانی می برند از جمله در حفاری چاه های نفت بسیار استفاده می شود.

برای شستن و پاک کردن نیز سود کاستیک به کار می رود چون سود پرک چربی زدایی بالایی دارد در اغلب قالی شویی ها از آن برای شستشو استفاده می کنند، همچنین در تصفیه آلومینیوم نیز این ماده  کاربرد دارد.

سود کاستیک در صنایع غذایی نیز کاربرد فراوان دارد از جمله برای تولید انواع مواد نوشیدنی و لبنیات بسیار به مصرف می رسد و کاربرد زیادی نیز در شستشوی انواع میوه جات و سبزی دارد. 

از دیگر کاربرد های سدیم هیدروکسید یا سود کاستیک، می توان به کاربرد آن برای تلخی گیری زیتون و پخت مربا، تولید الکل، داروسازی، لوله باز کنی، تصفیه روغن، تولید سرامیک، صنایع بازیافت، شستشوی ماشین آلات و مخازن، داروسازی، چرم سازی و دباغی و غیره اشاره کرد.

مرکز فروش سود پرک اصفهان در ایران

مرکز فروش سود پرک اصفهان در ایران سود پرک ماده ای بسیار ارزشمند و پر سود است که کاربرد بسیاری در صنایع متنوع دارد، این ماده به عنوان خنثی کننده اسید عمل کرده و در صنایع گسترده نفت و گاز و صنایع کاغذ و پالپ کاربرد بسیار دارد.

در پزشکی و در صنعت تولید دارو برای تولید انواع دارو کاربرد فراوان دارد، برای تولید انواع مواد شوینده و صابون از سدیم هیدروکسید بسیار بهره می برند، همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی این ماده کاربرد گسترده ای دارد.

مرکز فروش سود پرک اصفهان در ایران محصول را با کیفیت های بسیار عالی و قیمت های مناسب و مقرون به صرفه عرضه کرده و به فروش می رساند.