عرضه کلی محلول هیدروکسید سدیم سود

همان‌طور که می‌دانیم و از اسم محلول هیدروکسید سدیم سود مشخص است؛ یک محلول شیمیایی می‌باشد. هیدروکسید سدیم به رنگ سفید است و در دمای 1390 درجه سانتی‌گراد ذوب می‌شود. نکته جالب درباره‌ی این ماده، این است که آب و رطوبت اطرافش را به خود جذب می‌کند و بسیار تمایل به حل شدن در آب دارد؛ بنابراین برای نگهداری از آن باید در محیطی به‌دور از آب و رطوبت نگه‌داشته شود. هیدروکسید سدیم امروزه در بین مواد شیمیایی با‌نام کاستیک سودا و محلول سود پرک شناخته می‌شود. فرمول شیمیایی هیدروکسید سدیم NAOH است.

عرضه کلی محلول هیدروکسید سدیم سود

هیدروکسید سدیم سود چه ویژگی هایی دارد؟

هیدروکسید سدیم سود چه ویژگی هایی دارد؟ هیدروکسید سدیم یک ماده باز بسیار قوی است. یکی از ویژگی‌هایی که هیدروکسید سدیم دارد این است که از آن به‌عنوان جداکننده آلومینیوم استفاده می‌شود به‌ این علت که محلول هیدروکسید سدیم با آلومینیوم واکنش نشان می‌دهد.یکی از جالب‌ترین موضوعاتی که در مورد محلول هیدروکسید سدیم وجود دارد این است که از این محلول در صنایع غذایی مانند: تهیه نودل‌های چینی، سفت شدن بستنی و تهیه انواع نوشیدنی‌های غیرالکلی استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های هیدروکسید سدیم استفاده از آن به‌عنوان عامل پاک‌کنندگی است. هیدروکسید سدیم به خوبی چربی‌ها را در خود حل می‌کرد و بسیاری از افراد به‌عنوان یک ماده شوینده از هیدروکسید سدیم استفاده می‌کنند. همان‌طور که گفته شد محلول هیدروکسید سدیم در بسیاری از زمینه‌ها کاربرد دارد که یکی از آن‌ها استفاده در صنعت سیمان و بتن است. آب‌های مصرفی و خوراکی قبل از تصفیه شدن دارای مقادیری از فلزات مس، قلع و برخی از فلزات سمی می‌باشند، بنابراین در تصفیه آب هم از محلول هیدروکسید سدیم استفاده می‌شود تا باعث کاهش و از بین رفتن فلزات موجود در آب شود. علاوه بر مزیت‌هایی که گفته شد باید به این نکته توجه داشت که هیدروکسید سدیم یک سری زیان‌هایی هم دارد و برای استفاده از این محلول باید نکات ایمنی را رعایت کرد. محلول سدیم هیدروکسید همان‌طور که گفته شد ترکیبی شیمیایی است که بسیار خورنده است و در‌صورت عدم رعایت نکات ایمنی منجر به از بین رفتن پروتئین‌های بدن می‌شود. در‌صورتی که محلول هیدروکسید سدیم با چشم برخورد داشته باشد باعث کوری دائمی چشم می‌شود؛ به همین دلیل برای استفاده از این محلول شیمیایی قوی باید از لباس‌های مخصوص، دستکش و عینک‌های محافظ چشم استفاده شود.

قیمت فروش هیدروکسید سدیم سود در بازار

قیمت فروش هیدروکسید سدیم سود در بازار برای خرید هیدروکسید سدیم راه‌های مختلفی وجود دارد؛ که یک راه آسان، خرید این محلول شیمیایی از طریق سایت‌های اینترنتی ‌می‌باشد. خریداران می‌توانند به‌ راحتی محلول هیدروکسید سدیم را در سایت‌ها انتخاب کنند و سپس اقدام به خرید و ثبت سفارش نمایند. قیمت هیدروکسید سدیم با توجه به‌ اندازه‌‌ای که دارد متفاوت است. یک راه دیگر برای خرید این محلول مراجعه به نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور است؛که به عرضه هیدروکسید سدیم مشغول هستند و مشتریان می‌توانند با مراجعه حضوری اقدام به خرید نمایند.