عمده فروشی سود پرک پارسیان بندر امام

سود پرک، ماده ای جامد و سفید رنگ است که از هیدروکسید سدیم مایع به دست می آید. شفافیت از ویژگی اصلی این محصول به شمار می رود. از آنجایی که سود پرک، به صورت پرک های نازک تولید می شود، به این نام معروف شده است. 

این ماده شیمیایی پر کاربرد، دارای اثر خورندگی بوده و می تواند با هوا واکنش دهد. رطوبت را نیز به راحتی جذب می کند. نقطه جوش محصول مذکور بالا می باشد و زمانی که در آب حل می شود، گرما ایجاد می کند. 

سود پرک پارسیان بندر امام، به عنوان یکی از قطب های تولید کننده این ماده، به صورت عمده در سراسر کشور به فروش می رسد. 

عمده فروشی سود پرک پارسیان بندر امام

آشنایی با مهمترین خواص سود پرک

آشنایی با مهمترین خواص سود پرک در رابطه با مهمترین خواص سود پرک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این ماده شیمیایی پر کاربرد، به شفافیت و سفید شدن کاغذ کمک می کند. از این رو در صنعت کاغذ سازی کاربرد فراوانی دارد و به عنوان یک ماده ضروری و لازم در این زمینه شناخته می شود. همچنین خاصیت پاک کردن جوهر از روی کاغذ های بازیافتی را هم دارد. 

خاصیت تثبیت رنگ نیز از دیگر خواص هیدروکسید سدیم جامد بوده و این موضوع موجب به کارگیری آن در صنعت پارچه بافی برای رنگرزی الیاف های مصنوعی مختلف مثل نایلون و پلی استر می شود. 

یکی دیگر از خواصی که می توان برای این ماده بر شمرد، خواص چربی زدایی و قارچ کشی می باشد. به همین خاطر در صنایع تولید سفید کننده های مختلف هم کارایی بی شمار آن به چشم می خورد. 

علاوه بر این، صنعت نفت نیز از آن استفاده می کند. سنگ های خام آلومینیوم پس از استخراج از معدن، به کمک سود پرک، حل شده و آلومینیوم خالص را تولید می کند. 

تولید صابون های مختلف هم از دیگر ویژگی ها و خواصی است که در وجود این ماده شفاف نهفته شده است. در اصل تولید صابون، سبب کشف و شناسایی آن برای اولین بار شد.

عرضه سود پرک پارسیان بندر امام با بهترین قیمت

عرضه سود پرک پارسیان بندر امام با بهترین قیمت با توجه به نیاز شدید صنایع مختلف به سود پرک پارسیان بندر امام، عرضه آن با بهترین قیمت توسط این سایت به صورت عمده انجام می شود. 

عدم حضور واسطه های فروش نقش مهمی در کاهش قیمت ها و تعدیل آنها در این شیوه خرید ایفا می کند. از طرفی سفارشات عمده با تخفیفات متعدد هم همراه هستند. در نتیجه افت شدید قیمتی در مقایسه با بازار برای محصول مذکور رقم می خورد. 

عوامل دیگری مانند کارخانه تولید کننده و حجم تقاضا برای آن هم روی قیمت نهایی محصول، تاثیر می گذارد. درصد خلوص نیز عامل با اهمیتی در رابطه با قیمت سود پرک به شمار می رود.