فروشنده انواع سود پرک جامد

سود پرک جامد، از جمله مواد شیمیایی بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که دارای رنگ سفید است و به صورت تکه های صاف و کوچک تولید می شود فرمول شیمیایی سود پرک، NaOh است. این ماده کاملا بدون بو است و گاهی از آن به عنوان چربی گیر صنعتی نیز یاد می شود تولید این ماده به صورت گرانول و یا پولک است. بسیاری از فروشندگان مواد شیمیایی به عنوان فروشنده انواع سود پرک جامد در ایران در حال فعالیت هستند، که به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید آن ها را در بسته بندی های مختلف خریداری کنید.

فروشنده انواع سود پرک جامد

کارایی سود پرک در صنعت شیمیایی

کارایی سود پرک در صنعت شیمیایی سود پرک درجه یک، کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف از جمله صنعتی شیمیایی، کاغذسازی، آلومینیوم سازی، ساخت انواع اسیدها و موادی شیمیایی و بهداشتی مانند تولید انواع صابون ها و پاک کننده ها و.. دارد. این ماده شیمیایی بسیار قدرتمند است و به خوبی در انواع حلال ها مانند آب حل می شوند. این ماده از ترکیب یون های کاتیون سدیم و هیدروکسید آنیون تشکیل شده است. این ماده شیمیایی در انواع حالت های مایع، گاز و جامد وجود دارند. این ماده بسیار خطرناک است و در صورت برخورد با پوست ایجاد سوختگی می کند و اگر با چشم تماس پیدا کند منجر به کوری شخص خواهد شد.

همچنین جهت کنترل PH، یعنی برای خنثی‌سازی اسیدها ، به عنوان محلولی برای گاز زدایی، ساخت انواع خمیر های سلولزی و کاغذی، صنایع نفت و گاز برای آلایش اسید ها در فرایند های گازی و نفتی، ساخت صابون و پاک کننده‌ها، صنایع تولید ابریشم مصنوعی و ، جهت صفیه آب، فرایند تولید انواع خوراکی و مواد غذایی، پاکسازی و زدودن دوده و گاز از دودکش ها، در صنایع معدن، ساخت شیشه ها، منسوجات پارچه ای و نساجی، ضدعفونی کردن سبزیجات، لاستیک سازی ، حکاکی بر روی فلزات و تولید انواع فلز، و فلزکاری، ساخت و تولید چسب، ضدعفونی کننده و برای تولید و حل کردن رنگ کار بردی وسیع دارند.

خرید ویژه سود پرک جامد درجه یک

خرید ویژه سود پرک جامد درجه یک قیمت سود پرک، بستگی به کیفیت مواد آن دارد و همچنین نوع بسته بندی و میزان آن در قیمت آن تاثیرگذار است. برای خرید ویژه سود پرک جامد درجه یک ، با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به صورت بسته‌بندی و یا فله ای می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. هنگام استفاده از این ماده شیمیایی باید از دستکش، لباس محافظ و ماسک استفاده کنید. این محصولات در کیسه های پلاستیکی و یا در قوطی های فلزی بسته بندی می شوند این مجموعه در زمینه صادرات سود پرک جامد به کشورهای همسایه نیز، سال هاست که فعالیت دارد.