فروشنده بهترین سود کاستیک صادراتی

 سود پرک و سود مایع با فرمول شیمیایی NaOH  و نام لاتین کاستیک سودا و سود سوزآور شناخته می شوند. سود کاستیک یا همان کاستیک سودا به دلیل کاربرد زیادی که دارند به صورت عمده در جهان تولید و مصرف می شوند. به همین دلیل بسیاری از شرکت های تولیدکننده مواد شیمی اقددام به تولید این ماده ارزشمند و سودآور نموده اند. سود کاستیک جامد، سفید رنگ و بی بو و البته خطرناک می باشد ولی به عنوان یک باز قوی کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. همچنین سود کاستیک صادراتی به دلیل کیفیت خوب و مرغوب خواهان زیادی داشته و توانسته به بهبود صنعت اقتصادی کشور کمک زیادی کند.

فروشنده بهترین سود کاستیک صادراتی

ویژگی های سود کاستیک مرغوب

ویژگی های سود کاستیک مرغوب ویژگی های خاص سود کاستیک سبب شده تا نسبت به سایر مواد شیمیایی متمایز باشد. تولید سود کاستیک مرغوب به دلیل کارایی زیادی که در صنایع پر اهمیت کشور دارد بسیار حائز اهمیت می باشد. از مشخصات مهم سود کاستیک می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • در حالت جامد سفید رنگ و بدون باشد.
  • دارای نقطه ذوب 321 و نقطه جوش 385 باشد.
  • دارای درجه خلوص 98 درصد باشد.
  • کاملا خالص باشد.
  • سود کاستیک دارای خاصیت چربی گیری و خاصیت خورندگی است.

سود کاستیک به دلیل آن که رطوبت هوا را جذب می کند و با دی اکسید کربن موجود در هوا هواکنش می دهد در بسته بندی های خاصی به بازار عرضه می شود.

تولید سود کاستیک صادراتی در ایران

تولید سود کاستیک صادراتی در ایران سود کاستیک در صنایع مختلفی چون صنایع غذایی، صابون ها و شوینده ها، صنایع نفت و گاز، صنعت سرامیک، تصفیه آب، صنعت الکل سازی، صنایع بهداشتی و هزاران صنایع دیگر کاربرد دارد. تولید این سود در سراسر جهان به دلیل آن که یکی از مواد اولیه پر اهمیت به شمار می آید بسیار سود آور می باشد. خوشبختانه در ایران به دلیل داشتن منابع غنی تولید سود کاستیک روند خوبی داشته است. سود کاستیک تولید شده توسط شرکت های تولید کننده در ایران از کیفیت خوبی برخوردار بوده به همین دلیل توانسته در بازار جهانی متقاضیانی داشته باشد. به دلیل آن که این محصول به راحتی هوا را جذب می کند و با آب واکنش میدهد نوع بسته بندی آن در صادرات این محصول تاثیر زیادی می گذارد و باید به گونه ای باشد که مانع نفوذ آب شود.

فروش سود کاستیک به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب و با بسته بندی های استاندارد به خوبی انجام می شود و مشتریان می توانند این محصول ارزشمند را به راحتی از مراکز فروش آن در کشور تهیه نمایند.