فروشنده سود مایع صادراتی بندر امام

سود مایع بندر امام یکی از تولیدات پتروشیمی کشور می باشد ، که به صورت الکترولیز تهیه و تولید می شود و مصارف زیادی در صنایع کشورمان دارد. سود مایع بندر امام کیفیت بالایی دارد و از لحاظ خالصی در سطح خیلی بالایی می باشد. به همین دلیل فروش و تقاضای بالایی دارد. 

فروشنده سود مایع صادراتی بندر امام

عوامل موثر بر کیفیت سود مایع صادراتی

عوامل موثر بر کیفیت سود مایع صادراتی سود مایع خاصیت قلیایی دارد و در صنایع مختلف استفاده خیلی زیادی دارد. سود مایع صادراتی و با کیفیت رنگ سفید روشن و شفاف دارد و بدون بو می باشد. سود مایع بسیار واکنش پذیر است و خیلی سریع دی اکسید کربن هوا را جذب می کند و با هم ترکیب می شوند. این ماده به راحتی در آب حل می شود و در گلیسیرین و اتانول و متانول به میزان مساوی حل می شود. سود مایع پایدار می باشد و اگر گرم شود ، ناپایدار می شود. در گرما و شک شدید ممکن است، باعث انفجار شود. سود مایع اثر خورندگی و سوزندگی دارد. سود مایع کاربرد های فراوانی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.       

پارچه : در تولید پارچه از سود استفاده می شود. برای رنگرزی الیاف مصنوعی مانند نایلون و پلی استر و همچنین به منظور فراوری مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ و خمیر کاغذ : بیشترین کاربرد و استفاده از سود در صنعت تولید کاغذ می باشد. در فرایند خمیر سازی و سفید کردن و جوهر بری کاغذها و تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد.                     

مواد شوینده و صابون : از سود مایع در تولید انواع مواد شوینده و صابون استفاده می شود. به صورتی که چربی و پی و روغن های گیاهی طی فرایندی به کمک سود مایع به صابون تبدیل می شوند.

همچنین به وسیله سود، سورفکتانت آنیونی تهیه می شود ، که جزو ماده موثر و ضروری در  شوینده ها و پاک کننده ها می باشد.               

تولید سفید کننده : در تولید سفید کننده ها از سود مایع استفاده می کنند و چربی بری و کنترل قارچ و کپک از سفید کننده های خانگی و صنعتی استفاده می شود.         

تولیدات نفتی : از سود در اکتشافات و تولید و فراوری نفت و گاز طبیعی استفاده می شود.                               

تولید آلومینیوم : از سود در حل کردن سنگ معدن بوکیست که از مواد خام اولیه و مهم در تولید آلومینیوم می باشد ، استفاده می کنند.                                           

شرکت پخش سود مایع بندر امام به بازار های خارجی

شرکت پخش سود مایع بندر امام به بازار های خارجی فروش سود مایع بندر امام علاوه بر بازار داخلی ، به واسطه شرکت پخش سود مایع برای فروش به بازار های خارجی نیز فروخته می شود و تا حدود زیادی تامین کننده سود مایع در صنایع مختلف می باشد.