فروشندگان مستقیم سود پرک ایرانی

سود پرک ایرانی یکی از رایج ترین نام هایی است که با استفاده از آن هیدروکسید سدیم یا هیدروکسید سدیم (NaOH)، ماده شیمیایی موجود در فرم پوسته یا بلورین شناخته می شود. این ماده صنعتی پیش ماده ی بسیاری از تولیدات موجود است. اگر به دنبال مرکز مطمئنی برای خرید آن هستید با ما همراه باشید. 

فروشندگان مستقیم سود پرک ایرانی

با کارایی سود پرک آشنا شوید

با کارایی سود پرک آشنا شوید هیدروکسید سدیم یک ماده شیمیایی صنعتی است. سود سوز آور، معمولاً به صورت تجاری به اشکال مختلف یافت می شود، اگر چه پیدا کردن این محصول در بازار در حالت مایع خود، با ظاهری شفاف و بی بو شبیه به آب، رایج تر است اما فرم پرک و صنعتی آن بسیار کاربردی است. اگر رنگ آن کاملاً کریستالی نباشد یا دارای کدورت باشد، بدین معنی است که هنگام جذب CO2 کربنات سدیم است. در حالت جامد و در دمای اتاق، سفید و بی بو است. به این ترتیب که بسیار محلول در آب است از لحاظ ریزگرد بودن، یعنی توانایی جذب رطوبت از محیط را به راحتی دارد.

تولید ترکیبات سدیم که به نوبه خود می تواند واسطه باشد – از جمله فنل سدیم- در تهیه آسپرین یا محصول نهایی مانند هیپوکلریت سدیم، سفید کننده و ضد عفونی کننده مهمی است که ساخته می شود. از کارایی های سود پرک 98% می توان به موارد زیر اشاره کرد از جمله: صنعت نساجی: عملیات اتمام و اندازه گیری  که باعث بهبود درخشش و جذب رنگ ها می شود، تمیز کردن با از بین بردن موم و پکتین ها و سفید کردن با ماده اکسید کننده انجام می شود.

مواد شوینده و سورفاکتانت: سودا سوزاننده در هیدرولیز چربی های حیوانی و گیاهی و روغن برای تولید مواد شوینده استفاده می کند. در ساخت پودرها، ترکیبات سدیم دیگری نیز دخیل هستند که سودا نیز موجود است.

تولید روغن و گاز: سودا در حفاری برای کنترل pH و به عنوان یک ضد باکتری مورد استفاده قرار می گیرد. در پالایش روغن از آن برای استخراج، ترکیبات گوگرد و اسیدها استفاده می شود.

تولید آلومینیوم: استخراج آلومینا بوکسیت، مواد معدنی پایه.

صنعت خمیر کاغذ و کاغذ: سودا برای تولید خمیر بر روی خمیر کار می کند. در صنعت کاغذ، مواد اولیه بازیافت شده سفید می شوند.

صنعت ریون: انحلال لیگنین از پالپ.

صنایع غذایی: پالایش روغن حیوانی و گیاهی، تجهیزات تمیز کردن بطری و لایه برداری سیب زمینی، میوه و سبزیجات.

تصفیه آب: کنترل pH و بازسازی رزین های یونی.

صنعت کشاورزی: ​​درمان برای بهبود ارزش غذایی آن و قابلیت هضم و تمیز کردن تجهیزات لبنیات.

مصارف دیگر: سایش رنگ، خشک کن، مینا کاری و چربی زدایی و تمیز کردن فلزات

بیشترین کاربرد آن در تهیه خانگی صابون است که از ترکیب این ماده با آب و با یک ماده چرب که به طور معمول روغن تشکیل شده است.

قیمت انواع سود پرک ایرانی

قیمت انواع سود پرک ایرانی انواع سود پرک صادراتی با قیمت های استثنایی توسط مرکز ما به شما عرضه شده است برای خرید کافی است در سایت ثبت سفارش کنید و یا با ما تماس بگیرید. ما بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه می کنیم.