فروش انواع سود پرک 99 درصد

امروزه در صنعت پتروشیمی مواد زیادی تولید می شود که هر کدام مصارف خاص خود را دارند. یکی از این مواد سود پرک 99 درصد است که توانسته در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار بگیرد. این ماده خالص دارای رنگی سفید بوده و به صورت گرانول های ورقه ای است که شکل جامد دارند. فروش این مواد به صورت کاملا متنوع و در درصدهای مختلف انجام می شود و افراد می توانند مطابق با نیاز خود آن را به صورت عمده و جزیی خریداری کنند.

فروش انواع سود پرک 99 درصد

کاربرد سود پرک 99 درصد

کاربرد سود پرک 99 درصد سود پرک صنعتی دارای کاربردهای زیادی بوده که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • تولید مواد شیمیایی که به‌عنوان یک ماده اولیه و پایه برای تولید بسیاری از مواد شیمیایی مصرف می‌شود.
  • محصولات شوینده و ضد عفونی کننده که برای تولید صابون و مواد شوینده مختلف با کاربردهای گوناگون خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. محلول های سفیدکننده کلری از ترکیب کلر و محلول سود کاستیک حاصل می شود.
  • پزشکی و داروسازی که سود پرک در تولید بسیاری از مواد دارویی و پزشکی از مسکن‌های ساده مانند آسپرین گرفته تا مواد ضد انعقاد که می‌تواند از انعقاد خون جلوگیری کند.
  • استخراج آلومینیوم که کاربرد سود کاستیک در صنعت آلومینیوم سازی برای حل کردن سنگ معدن بوکسیت که ماده اولیه تولید آلومینیوم است و رسوب گذاری آلومینا استفاده می‌شود.
  • صابون‌سازی: سود کاستیک چربی‌ها را به صابون‌های سدیمی محلول در آب تبدیل می‌کنند.
  • پارچه: در این صنعت از سود پرک به‌منظور تمیزکاری، سفید کردن و افزایش براقی و استحکام پارچه استفاده می‌شود.

قیمت باورنکردنی انواع سود پرک 99 درصد

قیمت باورنکردنی انواع سود پرک 99 درصد سود سوز آور بسته بندی شده با قیمت باورنکردنی در بازار به فروش می رسد. سود نیز مانند بسیاری از محصولات شیمیایی که تحت تاثیر شرایط بازار قرار گرفته اند و دچار تغییرات قیمتی شده اند، قیمت های متفاوتی را در طی امسال داشته اند. زیرا شرایط اقتصادی همواره بر بازار و قیمت ها تاثیر می گذارد.

قیمت این محصول اولین عاملی است که خریداران در زمان انتخاب به آن توجه می کنند. هر چه قیمت این کالا کاهش پیدا کند، میزان تقاضا برای خرید این محصول افزایش خواهد یافت. به طور کلی استفاده کنندگان تمایل دارند محصولی با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند. قیمت این مواد در بازار های داخلی به قیمت سهام این محصول در بورس بستگی دارد.

نرخ این محصول به صورت لحظه ای تغییر می کند و مشتری برای تهیه کردن آن مشکلات مختلفی را پیش رو دارد. شرکت ها هزینه ها را به طور روزانه عوض می کنند و لیست قیمت ها را در سایت های معتبر به نمایش می گذارند تا مصرف کننده از نرخ نهایی اطلاع کافی داشته باشد.