فروش بهترین سود پرک 99 درصد

یکی از مواد شیمیایی بسیار پر اهمیت که امروزه جایگاه ویژه ای را در صنایع مختلف بدست آورده، سود پرک است که به شکل پرک بوده و دارای رنگ سفید می باشد. اکنون باید بگوییم که فروش بهترین سود پرک 99 درصد که خلوص و کیفیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده به صورت عمده انجام گرفته و می توانید به سرعت این محصول را سفارش داده و با برترین مشخصات تهیه نمایید.فروش بهترین سود پرک 99 درصد

مشخصات انواع سود پرک درجه یک

مشخصات انواع سود پرک درجه یک سود پرک که به آن کاستیک سودا نیز گفته می شود، همراه با دمای ذوب 1390 درجه بوده و با بهره گیری از فناوری های نوین ساخته و پرداخته شده است.
اکنون بسیاری از صنایع برای تولیدات مهم خود نیازمند این ماده شیمیایی حیاتی بوده و آن را مورد استفاده های عظیم قرار داده اند.

آنچه که در ادامه راجع به این محصول خواهیم گفت، معرفی انواع سود پرک درجه یک به همراه مشخصات هر یک از آنها است که عبارتند از:

  1. سود پرک معمولی: دارای پرک های نسبتاً درشت سفید رنگ بوده و غیر فرا است، همچنین از مواد خورنده به شمار آمده و فاقد بو است، به محض ترکیب شدن با اسید و یا آب، گرمای فراوانی را تولید می نماید، همچنین همراه با خلوص متفاوت عرضه گشته که رایج ترین نوع آن سود پرک 99 درصد می باشد.
  2. سود پرک گرانوله: از گلوله های کوچک سفید رنگ و شفاف برخوردار بوده و همراه با دقت بالاتری تولید گشته است، بیشترین صنایعی که نیازمند این نوع از سود پرک بوده و به سراغ آن برای استفاده رفته اند، صنایع نساجی و داروسازی می باشند.
  3. سود پرک پودری: به صورت پودری و همراه با دانه بندی بسیار ریز دیده می شود، همچنین تاییدیه های لازم را از آزمایشگاه های مهم کسب نموده و مشخصات بسیار خوبی را از خود نشان خواهد داد.

خرید عمده سود پرک 99 درصد

خرید عمده سود پرک 99 درصد اگر تصمیم به خرید عمده سود پرک دارید، بهتر است سود پرک 99 درصد را انتخاب کنید، چرا که این محصول با وجودِ برخورداری از خلوص بیشتر، ویژگی های بهتری را از خود بروز داده و لذا نیاز صنایع را به بهترین شکل ممکن تامین خواهد نمود.

در انتها بهتر است با برخی از کاربردهای مهم سود پرک آشنا شوید که قطعاً مفید واقع خواهند شد:

  1. یکی از صنایع استفاده کننده از سود پرک صنعت کاغذ است که برای تولید خمیر کاغذ و کاغذ از این محصول بهره می برد.
  2. صنایع صابون سازی هم جهت تولید صابون های مختلف از این محصول استفاده به عمل می آورند.
  3. برای تولید و فرآوری انواع محصولات نفتی در صنایع نفت و پتروشیمی از این ماده بهره کافی را می برند.
  4. صنایع آلومینیوم سازی هم برای تولید محصولات مختلف آلومنیومی به سراغ سود پرک می روند.