فروش تضمینی سود پرک در کرمانشاه

سود سوزآور از پرکاربردترین متریال شیمیایی در صنایع مختلف است که با متدهای مختلفی تولید می‌گردد. این متریال در فرآیند تولید و فرآوری انواع مواد شیمیایی و محصولات گوناگون کاربرد دارد و صنایع مهمترین مصرف کننده سود پرک هستند. فروش تضمینی سود پرک کرمانشاه با قیمت مقرون به صرفه و استثنایی و در حجم عمده، به منظور تامین مقادیر مورد نیاز صنایع گوناگون، توسط شرکت پخش مستقیم سود پرک صورت می‌پذیرد.

فروش تضمینی سود پرک در کرمانشاه

تولید سود پرک با روش غشایی

تولید سود پرک با روش غشایی

تقریباً همه انواع سود سوزآور با الکترولیز محلول کلرید سدیم با استفاده از یکی از سه نوع سلول جیوه، دیافراگم و سلولهای غشایی تولید می‌شوند. تولید سود پرک صنعتی با روش غشایی یک از پر بازده ترین متدهای تولید سود پرک است که در بسیاری از مناطق جهان استفاده می‌شود.

ماده اولیه تولید سود سوز آور نمک معمولی است، که معمولاً به صورت رسوبات زیرزمینی است که به عنوان محلول در منبع آب پمپاژ فشار بالا به سطح زمین آورده می‌شود. محلول کلرید سدیم را اغلب نمک می‌نامند.

در تولید هیدروکسید سدیم یا سود سوزآور با روش غشایی مراحل مختلفی وجود دارد. متداولترین روش تولید هیدروکسید سدیم، هیدرولیز آب نمک در یک سلول غشایی است. در مقایسه این روش با روش دیافراگم باید گفت که در روش غشایی که به روش ممبران نیز معروف است در اطراف هر یک از الکترودهای محلول، غشا وجود دارد.

آب نمکی که در مراحل نخست اشباع شده وارد اولین محفظه راکتور می شود و سپس غشای تبادل یونی به عنوان سدی در برابر تمام جریانهای گاز و مایع عمل می‌کند و فقط اجازه عبور یون‌های سدیم را از بین محفظه ها می‌دهد. یونهای سدیم به صورت هیدراته عبور می‌کنند و در کاتدی که هیدروژن از آن خارج می‌شود ، هیدروکسید سدیم تولید می‌کند.

استفاده از سلولهای غشایی در تولید سود پرک به دلیل کاهش سرمایه اولیه، کاهش هزینه‌های انرژی و عدم وجود مشکلات زیست محیطی در سراسر جهان حال رشد است.

قیمت روز انواع سود پرک کرمانشاه

قیمت روز انواع سود پرک کرمانشاه

سود سوزآور تولید کرمانشاه از خلوص بالا برخوردار است و به روش غشایی تولید می‌گردد. از آنجا که غشاها می‌توانند تراکم های مختلف جریان را کنترل کرده و تولید را با قیمت ارزان برق به حداکثر برسانند یکی از مقرون به صرفه ترین روشها برای تولید سود پرک هستند.

قیمت روز انواع سود پرک کرمانشاه با توجه به کیفیت محصول، درجه خلوص آن، تغییرات نرخ ارز و تغییرات نرخ انواع سود پرک در بازارهای جهانی و بین‌المللی متغیر است. سود پرک با درجه خلوص بالا مانند سود سوزآور 98% از قیمت بالاتری نسبت به محصولاتی با درجه خلوص پایینتر برخوردار است.

استعلام قیمت بروز انواع سود سوزآور کرمانشاه از طریق مرکز پخش و فروش بدون واسطه انواع سود سوزآور امکان پذیر است. در شرکت پخش عمده و مستقیم امکان ثبت سفارش و خرید بهترین سود پرک با قیمت استثنایی وجود دارد.