فروش سدیم هیدروکسید جامد کاستیک سودا

سدیم هیدروکسید ماده ای سفید و بی بو است که ویژگی ها بسیار و کاربرد های بسیاری در صنایع گوناگون دارد.

نگهداری این ماده نیازمند شرایط خاصی است و می بایست تحت محافظت کامل قرار گرفته شود زیرا این ماده به سرعت هوا و رطوبت را به خود جذب می کند.

توجه داشته باشید که این ماده خاصیت قلیایی دارد و با موادی همچون اتانول و متانول قابل به حل است.

حال می خواهیم اطلاعاتی مفید و کاربردی در مورد سدیم هیدروکسید جامد در اختیارتان قرار دهیم.

 فروش سدیم هیدروکسید جامد کاستیک سودا

سدیم هیدروکسید جامد چگونه تولید می شود؟

سدیم هیدروکسید جامد چگونه تولید می شود؟

تولید سدیم هیدروکسید کاستیک  جامد به دو صورت انجام می شود، آب آهک سودا و الکترولیت.

در روش آب هک سودا، آب آهک را با سدیم کربنات ترکیب می کنند و در نتیجه سدیم هیدروکسید تولید می شود کربنات کلسیم تولید شده نیز ته نشین می شود و سپس بر اثر حرارت دی اکسید کربن را جدا نموده و دوباره آهک به دست می آید، این روش در گذشته کاربرد بیشتری نسبت به امروزه داشته است.

در روش الکترولیت،از میان محلول نمک کلرید سدیم و سل ها های مخصوص، جریان مستقیمی عبور می کند که و باعث تجزیه شدن آب نمک می شود و به صورت سدیم هیدروکسید به همراه گاز هیدروژن تولید می شود.

در صنعت کاغذ سازی از این ماده برای خمیر کردن چوب استفاده می شود، در تولیدات انواع مواد خوراکی مانند، قهوه، شکلات، بستنی و نوشیدنی های الکلی کاربرد دارد، از این ماده در تولیدات  انواع مواد شوینده با کیفیت استفاده می شود زیرا خاصیت از بین بردن روغن بسیار بالایی دارد، در ساخت سیمان، بتن و همچنین تصفیه کردن آب نیز از این ماده استفاده می شود.

لازم ‌به ذکر است که بدانید سدیم هیدورکسید ماده ای بسیار ارزان است و می تواند استفاده هایی جدا از تولیدات داشته باشد و معمولا قاتلین، برای از بین بردن جسد مقتولین، از این ماده استفاده می کنند و این ماده به راحتی و خیلی سریع جسم را از بین می برد بدون اینکه اثری باقی بگذارد، بنابراین می تواند ماده ای خطرناک نیز باشد.

توجه داشته باشید که در صورت برخورد این ماده با پوست، باعث سوختی و زخم شدن می شود.

توزیع عمده سدیم هیدروکسید جامد در بازار

توزیع عمده سدیم هیدروکسید جامد در بازار شرکت ما از برترین تولید کنندگان ماده سدیم هیدورکسید  جامد می باشد که با استفاده از به روز ترین فناوری، ماده ای با ارزش و پر کاربرد را تولید کرده است و در بسته بندی های محکم و مطمئن در دسترس مشتریان قرار می دهد.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، قیمت و فروش سدیم هیدروکسید، به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید و در صورت تمایل به دفاتر فروش ما مراجعه کنید و محصولی با کیفیت را با نازل ترین قیمت خریداری کنید.