فروش سدیم هیدروکسید سود پرک کاستیک سودا

سدیم هیدروکسید سود پرک از مواد شیمیایی پر کاربرد در صنایع گوناگون است که به دو صورت جامد و مایع در کشور تولید می شود فروش این ماده به صورت عمده و با کیفیت و تناسب قیمت در ایران انجام شده و حتی  به کشور های مختلف هم صادر می شود.




فروش سدیم هیدروکسید سود پرک کاستیک سودا

سدیم هیدروکسید سود پرک چه ویژگی هایی دارد؟

سدیم هیدروکسید سود پرک چه ویژگی هایی دارد؟ سود پرک کاستیک سودا که به صورت کریستال و سفید رنگ می باشد در صنایع پارچه و نساجی، کارتن سازی و کاغذ، پتروشیمی، غذایی، نظامی، داروسازی و غیره بیشترین کاربرد را دارد. از ویژگی های قابل ذکر آن می توان به واکنش پذیری، سفید کنندگی، حلال آب و داشتن قدرت قلیایی زیاد اشاره نمود. مصریان قدیم از آن برای صابون سازی و چربی زدایی استفاده می کرده اند. کشور های ابر قدرت مانند روسیه و آمریکا از آن بسیار در صنایع نظامی خود به کار می برند تا توان دفاعی خود را افزایش دهند.

این ماده بر خلاف شکل ظاهری خود ساختار خطرناکی دارد که اگر به درستی استفاده نشود عواقب جبران ناپذیری را در سلامت انسان به دنبال دارد. این محصول به دو صورت دانه درشت و دانه ریز با توجه به كارخانه سازنده آن در بازار وجود دارد.

برای نگهداری ازآن باید در جای خشک و خنک و دور از رطوبت  قرار داد چرا که جذب رطوبت و دمای گرم باعث فساد و خرابی آن می شود و هم چنین در صورت ریخته شدن با دسترسی به آب فراوان می توان خطر آن را خنثی نمود.

عرضه عمده سدیم هیدروکسید سود پرک به بازار

عرضه عمده سدیم هیدروکسید سود پرک به بازار امروزه ویژگی های منحصر به فرد این محصول باعث رضایت بسیاری از صاحبان مشاغل مربوطه را به دنبال داشته که کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب باعث جذب خریداران داخلی و خارجی شده است.در تعیین قیمت سود پرک نوع برند و کیفیت بسیار حائز اهمیت است چرا که هر چه کیفیت آن پایین تر باشد به مراتب قیمت آن هم ارزان تر است.قیمت سود پرک به صورت عمده ارزان تر  و مقرون به صرفه تر از صورت جزئی آن می باشد که این امر منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان را در پی دارد.

تولید کنندگان سدیم هیدروکسید آن را به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، امارات، عربستان و غیره ارسال می نمایند چرا که این کشورها به دلیل نداشتن امکانات لازم قادر به تولید آن نمی باشند. شایان ذکر است که این ناتوانی کشورها در تولید باعث رونق بازار فروش سود پرک به بازارهای خارجی شده و هم چنین با وارد کردن ارز به کشور شکوفایی و رشد اقتصادی را به دنبال داشته است.