فروش سود پرک کریستال ارزان قیمت

سود پرک محصولی بسیار کاربردی در صنایع گوناگون می باشد که به دو صورت جامد و مایع در ایران تولید می شود. سود پرک ارزان قیمت را می توان در داخل کشور تهیه نمود چرا که نمونه وارداتی آن از نظر کیفیت با نمونه داخلی تفاوت چندانی ندارد.

فروش سود پرک کریستال ارزان قیمت

مهمترین مشخصات سود پرک کریستال

مهمترین مشخصات سود پرک کریستال سود پرک کریستال در بسیاری از صنایع از جمله کاغذ سازی، پارچه و نساجی، دارو سازی، پتروشیمی و غیره کاربرد فراوانی را دارد.این سود در قدیم الایام توسط مصریان برای صابون سازی و چربی زدایی بسیار به کار گرفته می شده است.

شایان ذکر است که این محصول به دلیل ویژگی های بی نظیری هم چون واکنش پذیری، سفید کنندگی، حلال آب بودن و داشتن قدرت قلیایی زیاد رضایت مندی اکثر صاحبان مشاغل مربوطه را به دنبال داشته به خصوص این که کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب آن باعث جذب حداکثری مشتریان داخلی و خارجی شده است.

از دیگر ویژگی های ظاهری این محصول سفید رنگ، جامد و بی بو بودن آن اشاره کرد که خود بر اساس کارخانه تولید آن به دو صورت دانه درشت و دانه ریز  در بازار موجود می باشد.

مرجع خرید سود پرک با بهترین قیمت

مرجع خرید سود پرک با بهترین قیمت امروزه اکثر صاحبان مشاغلی که با سود پرک سر و کار دارند علاوه بر کیفیت عالی آن به دنبال قیمت ارزان و به صرفه آن نیز هستند. لازم به ذکر است که هر چه کیفیت این محصول پایین تر باشد قیمت آن هم به مراتب ارزان تر است. خریداران این محصول با خرید سود پرک مورد نیاز خود با توجه به کیفیت مواد اولیه موجود در تهیه آن، قیمتش را تعیین می کنند.

از آنجا که ایران جز تولید کنندگان سود پرک کریستال در منطقه می باشد و کشورهای دیگر توانایی تولید و عرضه این محصول را به دلیل نداشتن امکانات لازم را ندارند  توانسته که علاوه بر اختیار گرفتن بازار داخلی، بازار کشور های همسایه مانند عراق، افغانستان، پاکستان، امارات، عربستان و غیره را به انحصار خود درآورد که این محصول به صورت عمده ارائه می شود .قیمت سود پرک به صورت عمده نسبت به خرید جزئی آن ارزان تر و مقرون به صرفه تر است که این هم به نفع تولید کننده و هم مصرف کننده می باشد.

سود پرک را باید در جای خشک و خنک و به دور از رطوبت نگهداری کرد زیرا رطوبت را به خود جذب می کند و این  باعث فساد آن می شود و نیز باید در کنار مکان نگهداری آن آب فراوان وجود داشته باشد تا در صورت ریخته شدن آن را با آب زیاد خنثی نمود.