فروش سود کاستیک پرک نیرو کلر کیسه 25 کیلویی

سود پرک به دلیل کاربردهای زیادی که در صنعت های گوناگون دارد امروزه مصرف آن نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و روز به روز فروش آن بیشتر می شود.

چگونگی عملکرد سود کاستیک پرک

سود پرک به نام های دیگری نیز شناخته می شود که جمله آن می توان به سود سوز آور و سدیم هیدروکسید نیز اشاره نمود. شکل این نوع ماده جامد است و به رنگ سفید دیده می شود.
در این جا می خواهیم در مورد سود کاستیک پرک نیرو کلر و تولید کنندگان آن مطالب کوتاهی را خدمت شما ارائه دهیم.

سود پرک به صورت ورقه های باریک سفیدرنگ وجود دارند که قابلین حل شدن در آب را دارند و در تولید مواد شوینده و کاغذ استفاده می شود و به دلیل کاربرد بالایی که دارد تولید آن در کشور بسیار اهمیت دارد. کارخانه های سود پرک نیرو کلر در استان خوزستان و قم جزو بزرگ ترین کارخانه ها در ایران هستند.

فروش سود کاستیک پرک نیرو کلر کیسه 25 کیلویی

 

سود کاستیک هنگامی که به شکل جامد است می تواند رطوبت را به خوبی جذب کند به همین دلیل هنگام کار کردن با آن مانند هنگام بسته بندی، انبار کردن و… دقت زیادی را به خرج داد.

عملکرد سود کاستیک پرک بسته به نوع کاری دارد که قرار است استفاده شود. عملکرد مهمی که این نوع ماده دارد خنثی کردن اسید است و به دلیل این ویژگی در صنعت هایی که نیاز به خنثی کردن اسید است از آن استفاده گسترده ای می شود.

عملکردهای گسترده دیگری نیز دارد که به عنوان مثال می توان گاز زدایی را نام برد. این نوع ماده حتی در تولید مواد غذایی، تصفیه کننده و… نیز کاربردهای فراوانی دارد.

این مواد کاربرد بسیار زیاد و مهمی در صنایع دارد از جمله صنایع کاغذ سازی و تولید کارتن، صنایع نفت، صنایع غذایی، ساخت الکل، تولید آلومینیوم، تولید شیشه، تصفیه روغن های خوراکی و تصفیه آب.

چگونگی عملکرد سود کاستیک پرک

تولید کننده سود کاستیک پرک نیرو کلر

تولید سود  پرک به دلیل مصرف زیاد نسبت به گذشته بیشتر شده است و به همین دلیل سرمایه گذاری روی تولید آن افزایش پیدا کرده است و سرمایه گذاران زیادی روی تولید سود پرک سرمایه گذاری می کنند و از آن درآمد خوبی را به دست می آورند.

تولید و عرضه آن به صورت های مختلفی صورت می گیرد و شما بهتر است سود کاستیک را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری نمایید زیرا واسطه هایی که در تولید سود پرک فعالیت دارند قیمت تمام شده آن را بالاتر می برند.  البته قیمت آن هم بسته به وزن و نوع بسته بندی متفاوت است.

تولید و تقاضای زیاد آن باعث شده است که به صورت آنلاین نیز به فروش برسد و شما به هر مقدار و در هر زمان می توانید خرید سود پرک را بسیار راحت انجام دهید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

همچنین می توانید از نمایندگی های فروش سود پرک هم خرید کنید و خریدی بسیار مناسب داشته باشید. نمایندگی های فروش سود پرک به جز در شهرهای بزرگ در بسیاری از شهر ها وجود دارند و شما می توانید راحت از آن ها خرید کنید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد فروش سود کاستیک دارید می توانید با مشاوران ما مشورت کنید.

تولیدکننده سود کاستیک پرک نیرو کلر شرکت یا کارخه ای است که با روش های صنعتی، این محصول را در مقادیر زیاد و در مقیاس آزمایشگاهی تولید می کنند. این کارخانه ها اصول استانداردهای بین المللی را برای تولید باید رعایت کنند.

تولید کننده سود کاستیک پرک نیرو کلر

بررسی کیفی سود کاستیک پرک

ویژگی های شیمیایی سود پرک عبارت است از:

واکنش با اسیدها، واکنش با اکسیدهای اسیدی، واکنش با فلزها و اکسیدها، واکنش با آن، واکنش با فلزات دیگر، واکنش های رسوبی

سود پرک به دلیل خاصیت بازی که دارد که در واکنش های بسیارزیادی شرکت میکند و دارای مصارف بسیار زیادی در صنایع مختلف میباشد. سود پرک نسبت به سایر مواد قلیایی دیگر خاصیت بازی بیشتری دارد و در حالت محلول در آب دارای ثبات بیشتری بوده و در حالت محلول میتوان انرا ذخیره سازی یا منتقل کرد. این ماده در طی فرایندهای شیمیایی محصولات جانبی نامطلوب مانند کربن دی‌اکسید یا سایر کربنات‌ها را تولید نمی‌کند.

سود کاستیک پرک جزو صنایع مهم کشور به شمار می رود و برای بررسی کیفی آن از آزمایشگاه های تخصصی استفاده می شود. سود کاستیک پرک تولید شده در داخل کشور از کیفیت بالایی برخوردار است و این محصول صادرات زیادی نیز دارد. طبق نتایج تحقیقات آزمایشگاه های معتبر جهان خلوص این ماده باید برابر 98% تا 99% باشد که این میزان مناسب صادرات است.

بررسی کیفی سود کاستیک پرک

فروشگاه عرضه سود کاستیک پرک نیرو کلر با مناسب ترین قیمت

سود کاستیک پرک نیرو کلر یکی از پرطرفدارترین انواع سود پرک است که به آسانی در مراکز خرید و فروش مختلف در سراسر کشور پیدا شده و قابل خرید و فروش به صورت حضوری و آنلاین است که محصولاتی با کیفیت ارایه می کنند و خریداران می توانند با مراجعه به هر کدام از این مراکز آن ها را به صورت مستقیم و با قیمتی مناسب و بدون واسطه خریداری کنند.

فروشگاه عرضه سود کاستیک پرک نیرو کلر با مناسب ترین قیمت

عرضه این محصول به صورت عمده و کیلویی انجام می شود و قیمت گذاری آن با نرخ روز بازار انجام می شود. سود پرک نیرو کلر در بسته های 25 کیلویی در کیسه های دولايه پلي اتيلنی با کیفیتی بسته بندی می شوند.