فروش سود کاستیک پرک 98 درصد

سود پرک 98 درصد، ماده ای جامد، سفیدرنگ و بدون بو است که عمدتا به منظور استفاده در کارخانجات تولیدکننده آلومینیوم، مواد شوینده و انواع مختلف مواد شیمیایی دیگر به کار برده می شود و فروش حضوری یا غیرحضوری آن در حجم های گوناگون و با کمترین قیمت، از طریق همین مرکز قابل انجام می باشد.

فروش سود کاستیک پرک 98 درصد

نکات مهمی که باید درباره سود پرک بدانید

نکات مهمی که باید درباره سود پرک بدانید اگر قصد خرید و فروش سود پرک در تناژ بالا و برای عرضه در بازار داخلی یا بین المللی را دارید، باید نکات مهمی را بدانید و در هنگام تهیه آن مورد توجه قرار دهید تا به بیشترین میزان سود و درآمد دست پیدا کنید.

فرمول شیمیایی سود کاستیک پرک NaOH می باشد و همان طور که از نام آن نیز مشخص است از سه عنصر سدیم، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و یک باز قوی به شمار می آید.

این محصول از لحاظ شکل ظاهری به شکل پولکی می باشد و قابلیت فوق العاده ای برای حلالیت در اتانول، متانول، گلیسرول و آب دارد و از لحاظ PH نیز در حدود 12 می باشد.

جذب رطوبت و کربن دی اکسید موجود در هوا را می توان از ویژگی های بارز سود پرک و گلیسیرین صنعتی دانست که نگهداری و جابجایی بسته های شامل آن در پوشش های محکم و حفاظتی را ضروری می سازد.

در مواقع استفاده از این محصول باید به ویژگی خورندگی سود پرک توجه خاصی شود زیرا در صورت عدم رعایت استانداردهای لازم، ممکن است موجب سوختگی هایی با درجات مختلف شود.

بازار خرید سود پرک 98 درصد در ایران

بازار خرید سود پرک 98 درصد در ایران با نگاهی به بازار خرید سود پرک 98 درصد در ایران و کشورهای دیگر دنیا متوجه رشد روزافزون معاملات در زمینه بازرگانی این محصول خواهید شد که این امر، به دلیل گسترش کاربردهای آن در صنایع مختلف می باشد.

سود پرک به دو صورت مایع و جامد به بازار داخلی و بین المللی عرضه می شود و کشورهای مختلفی از قاره آسیا، اروپا و آمریکا را می توان از خریداران بزرگ این محصول باارزش و پرکاربرد دانست.

بسته های عمده ای سود پرک در حجم های 500 تا 1000 کیلوگرمی بسته بندی و در کارخانجات صنعتی و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند؛ از جمله مهمترین صنایعی که کربنات سدیم صنعتی را به عنوان ماده اولیه یا ذره حد واسط به کار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید بهترین ابریشم های مصنوعی
  • تولید مواد شوینده
  • صنایع نظامی
  • تولید رنگ و کاغذ
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • صنعت کاغذسازی
  • صنایع نساجی
  • تولید مواد غذایی و نوشابه سازی
  • تولید شیشه

استفاده از این محصول با درصدهای مختلف، در مراکز علمی و آزمایشگاهی نیز مورد توجه می باشد که البته میزان مورد نیاز در این موارد از میزان خرید کارخانجات به مراتب کمتر است.