فروش سود کاستیک پرک 99 درصد

فروش سود کاستیک پرک ۹۹ درصد را شرکت های مختلفی انجام می دهند و نرخ این محصول را نیز آن ها تعیین می کنند. سود پرک 99 درصد، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید گردد تا بتواند مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد. موارد زیادی در قیمت این محصول دخیل می باشند که می توان به درجه خلوص، نوع بسته بندی، میزان تقاضا اشاره نمود. فروشگاه های آنلاینی نیز موجود می باشند که اشکال مختلفی از سود کاستیک پرک را عرضه می نمایند. بیشتر این فروشگاه ها این محصول را با قیمت عمده به فروش می رسانند. کشور ایران بهترین نوع سود پرک را تولید نموده و به کشور های دیگر نیز صادر می نماید. 

فروش سود کاستیک پرک 99 درصد

بررسی کاربردی سود پرک 99 درصد

بررسی کاربردی سود پرک 99 درصد سود پرک ٩٩ درصد، ماده ای جامد و سفید رنگ با دمای ذوب ۱۳۹۰ درجه سانتی گراد می باشد. این ماده ی شیمیایی پرمصرف قابلیت های بسیار بالایی دارد. از کاربرد های سود پرک ۹۹ درصد می توان به کنترلPH، خنثی نمودن اسید، تولید صابون و پاک کننده ها، تصفیه نمودن آب، فرایند های آلومینیوم سازی، ماده ضدعفونی کننده، ساخت شیشه و معدنکاری اشاره نمود.

این سود نام های دیگری از جمله سود سوزآور و کاستیک سودا نیز دارد. نام علمی این ترکیب سدیم هیدروکسید می باشد. این ترکیب شیمیایی قوی کاربردهای زیادی در صنایع و کارخانه های تولیدی دارد. از مصارف پرکاربرد سود پرک استفاده از آن در تولید خمیر کاغذ و کاغذ می باشد.

یکی دیگر از کاربردهای مهم این ماده شیمیایی استفاده در صنایع تولید پارچه به منظور حفظ نمودن استحکام، تمییز کاری و سفید نمودن پارچه ها می باشد‌. 

برترین تولید کننده سود پرک در ایران

برترین تولید کننده سود پرک در ایران برترین تولیدکنندگان سود پرک در ایران با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با الکترولایزر غشایی به شکل های کاملا اصولی اقدام به تولید این ماده ی شیمیایی پرکاربرد نموده اند. این تولیدکنندگان محصولات خود را همراه با آنالیز های عمومی و تخصصی مطابق خواسته ی مشتریان خود ارائه می دهند.

به دلیل حساسیت و واکنش پذیری بالای سود پرک این ماده ی شیمیایی را کاملا مطابق با اصول و استاندارد جهانی بسته بندی می کنند. ایران از برترین تولیدکنندگان سود پرک در منطقه می باشد. تولیدکنندگانی که در عرصه تولید سود پرک فعالیت می کنند این محصول را به شکل عمده به کشور های دیگر صادر می نمایند.

همچنین این سود در بیشتر صنایع کشور مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه های تولیدی بسیاری این محصول را به صورت جامد خریداری می نمایند. کاربردهای این ماده شیمیایی بسیار گسترده می باشد.