فروش عمده دستگاه تولید سود پرک

سود پرک نام تجاری سدیم هیدروکسید است. سدیم هیدروکسید از نظر شکل ظاهری انواع مختلفی دارد مثل سود پرک، سود مایع، سود گرانول و پودر سدیم هیدروکسید. سود پرک از نظر خصوصیات ظاهری، جامد و به رنگ سفید است. دمای ذوب آن 1388 درجه سانتی گراد و چگالی آن 2.13 گرم سانتی متر مکعب است. این ماده در کارخانجات با دستگاه سود پرک تولید میشوند و با درصد 98 الی 99 درصد به بازار عرضه میشوند. افرادی که در این زمینه متخصص یا سرمایه گذار هستید حتما از اهمیت خرید بهترین دستگاه سود پرک را میدانید. 

فروش عمده دستگاه تولید سود پرک

آشنایی با روش تولید سود پرک در ایران

آشنایی با روش تولید سود پرک در ایران فرآیند تولید سود پرک در کشور ایران به چه شکل است؟ 

هیدرولیز آب نمک در صنعت زمینه ساز 95 درصد پتانسیل برای تولید کلر و حتی 100 درصد پتانسیل برای تولید سدیم هیدروکسید یا همان سود پرک است. آب نمک با نام شیمیایی سدیم کلرید به روش الکتریکی تجزیه میگردد. حاصل این تجزیه گاز کلر، گاز هیدروژن و سدیم هیدروکسید به شکل محلول است. 

به سود پرک، سود کاستیک هم گفته میشود که بصورت غیر مستقیم از سود مایعی که محصول شرکت های پتروشیمی است تولید می شود. مکانیسم غلیظ سازی و سپس تبخیر روی سود مایع انجام میشود و بعد از طی مراحل تغلیظ در خط تولید، آب آن تبخیر میشود و سود مایع ۵۰ درصد به سود پرک ۹۸ الی ۹۹ درصد تبدیل میشود. در صنعت های مختلف از سود پرک استفاده زیادی میشود ازجمله مهمترین صنایعی که سود پرک در آن کاربرد دارد صنعت کاغذ سازی است. چه برای تولید کاغذ نو و چه در بازیافت کاغذ های استفاده شده مرحله خمیرسازی بسیار مهم است. برای به دست آوردن یک خمیر غلیظ و سپس سفید کردن آن از سود پرک کمک گرفته میشود. از صنایع دیگری که سود پرک را بکار میبرند، صنعت نساجی، تولید شوینده ها و صنایع معدنی هستند. 

بهترین قیمت دستگاه سود پرک در بازار

بهترین قیمت دستگاه سود پرک در بازار کاری که یک دستگاه سود مرکز خوب و باکیفیت باید انجام دهد این است که محلول آب نمک موجود در مخزن را الکترولیز کند در این صورت سود سوز آور تولید میشود سپس آنرا در مخازن پر کرده و به بخش تولید سود پرک منتقل میکند. اگر دستگاهی که خریداری میشود باکیفیت و ساخته شده با تکنولوژی نوین بوده باشند، علاوه بر سود پرک مشتقات باارزش دیگری نیز تولید میشوند. 

ما با بررسی شرکت های تولید کننده دستگاه سود پرک در داخل و خارج از کشور، لیستی از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های سود پرک را با گارانتی و خدمات پس از فروش انتخاب کرده ایم. شما خریداران محترم میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از کیفیت و قیمت دستگاه سود پرک شرکت بازرگانی ما از طریق راه های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.