فروش عمده سدیم هیدروکسید سود سوز آور

سدیم هیدروکسید سود سوزآور ترکیب شیمیایی قوی و معروفی است که این روزها در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب قلیایی بیشتر در صنایع غذایی استفاده می شود. به همین دلیل خرید و فروش عمده سدیم هیدروکسید رونق بسیاری یافته است.

فروش عمده سدیم هیدروکسید سود سوز آور

مراحل تولید سدیم هیدروکسید سود سوز آور

مراحل تولید سدیم هیدروکسید سود سوز آور

سود سوز آور ترکیب سدیم، هیدروژن و اکسیژن است. ترکیبی با حالت شیمیایی جامد و رنگ سفید است که به سرعت با آب و دی اکسید کربن واکنش نشان می دهد. به همین دلیل جا به جایی و استفاده از آن باید با دقت بسیار زیادی صورت گیرد.

این ماده در برخورد با پوست باعث ایجاد سوختگی می شود. اگر با چشم برخورد کند باعث نابینایی می شود. برای استفاده از آن حتما باید از ابزار مناسب مانند کلاه، عینک و دست کش استفاده شود.

سدیم هیدروکسید موارد استفاده زیادی دارد که به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

۱. سدیم هیدروکسید خاصیت سوزانندگی پروتئین دارد و بافت پروتئین را از بین می برد. از این رو برای نابود کردن اجسادی که به بیماری های واگیر مبتلا هستند، بر روی ان ها ترکیب آب و سود سوز آور اضافه می کنند. جسد به سرعت تجزیه شده و تنها استخوان های آن باقی می ماند.

۲. برای دفع زباله ها از سود سوز آور استفاده می کنند.

۳. از سدیم هیدروکسید در تولید صابون جامد استفاده می شود.

۴. از سود سوز آوز برای تولید مواد غذایی مانند شکلات، بستنی، کارامل و نوشیدنی استفاده می کنند.

۵. ترکیب سود سوز آور با زیتون، باعث نرمی دانه ها می شود. چرا که دانه زیتون پس از چیده شدن بسیار سفت است. این ماده تلخی دانه های زیتون را کم کرده و باعث شیرین شدن آن ها نیز می شود.

۶. به دلیل خاصیت قلیایی بودن سود سوز آور از آن در تصفیه آب استفاده می شود. چرا که افزایش پ هاش آب باعث می شود فلزات سمی از قبیل سرب و مس در آب حل نشوند.

۷. از سود سوز آور برای خمیر کردن ، سفید کردن و از بین بردن جوهر کاغذ های باطله و تولید کاغذ جدید نیز استفاده می شود.

۸. برای شست و شوی میوه ها و سبزی جات می توان از سدیم هیدروکسید استفاده کرد.

قیمت خرید سدیم هیدروکسید در بازار

قیمت خرید سدیم هیدروکسید در بازار

برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید سدیم هیدروکسید می توانید از این سایت استفاده کنید. شیوه های بسته بندی و وزن های مختلف آن، شرکت تولید کننده و درجه خلوص محصول را ببینید و با کارشناسان و مسئولان فروش گفت و گو کنید. محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و با اطمینان از کیفیت محصول درخواستی آن را درب منزل دریافت کنید.