فروش عمده سود مایع 50 % صادراتی

سود مایع صادراتی از نمونه های باکیفیت است که دارای کاربردهای بالایی بوده و در خلوص بالا خرید و فروش می شود و در بسته بندی و اوزان مختلف وارد بازار می شود که قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده است و نرخ عمده آن باصرفه تر و ارزان تر خواهد بود.

فروش عمده سود مایع 50 % صادراتی

دسته بندی های مختلف سدیم هیدروکسید

دسته بندی های مختلف سدیم هیدروکسید سدیم هیدروکسید در دو نوع دسته بندی شده و وارد بازار می شود که به ذکر مشخصات آنها می پردازیم:

  • سود پرک یا کاستیک سودا: ماده ای است که با تبخیر سود مایع پتروشیمی به روش ممبران ساخته شده و به فرم پرک یا پولک بوده که جامد سفید رنگ می باشد که در صنایع مختلفی مانند صنعت تولید آلومینیوم، پالپ، سیلیکات سدیم، آب آشامیدنی، پارچه، مواد شوینده، صابون بکار می رود.
  • سود مایع یا هیدروکسید سدیم یک ماده پایدار است که در زمان گرم کردن غیر پایدار خواهد شد و ماده ای قلیایی و باز بسیار قوی است که باعث سوختگی شیمیایی شدیدی شده و تجزیه کننده پروتئین در دمای محیط می باشد و اثر خورندگی نیز دارد. این ماده بدون بو بوده و شکلی مایع شفاف و روشن داشته و براحتی در آب حل شده و دی اکسید کربن و رطوبت را جذب خواهد نمود که در صنایع رنگرزی، کنسرو سازی، صنایع غذایی، آبکاری، تولید فلزات، الکل سازی، داروسازی، باتری سازی، نساجی، چرم سازی، نفت، گاز، پتروشیمی، تولید کاغذ و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز خرید سود مایع صادراتی در کشور

مرکز خرید سود مایع صادراتی در کشور مرکز خرید سود مایع 50 درصد ما در کار خرید و فروش بهترین نمونه های صادراتی این محصول بوده و با شناخت کاملی که از این محصول دارد و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند و خریداران آن نیز صنایع مختلفی هستند که آن را تهیه و به عنوان مواد اولیه در تولیدات خود از آن استفاده می کنند.

سود مایع در اوزان مختلفی مورد خرید و فروش قرار گرفته و بسته به خلوص و کیفیتی که دارد دارای نرخ های مختلفی بوده که نیاز همه ی خریداران را پاسخگو می باشد. نمونه صادراتی این سود دارای کیفیت منحصر به فردی بوده و در دیگر کشور ها طرفداران زیادی دارد.

سود مایع به دلیل پایدار بودن از عمر انبارداری بالایی برخوردار می باشد و باید کاملا اصولی نگهداری شود چون در صورت نگهداری غیر اصولی آن سود با هوا مجاورت پیدا نموده و دی اکسید آن را جذب می کند و در نتیجه به کربنات سدیم تبدیل می شود و زمان برخورد به جسم آهنی، آهن آن را جذب خواهد نمود.