فروش عمده سود پرک ارزان قیمت در تهران

کارخانجات زیادی در تهران وجود دارد که به صورت عمده سود پرک را به عنوان مواد اولیه در تولید محصولات، صادر می کنند.

سود پرک صادراتی

سود پرک های صادراتی به شکل متفاوتی بسته بندی می شوند؛ چرا که برای طی کردن مسافت طولانی نیاز به بسته بندی های ایمن دارند.

سود پرک در گذشته به صورت مایع تولید می شدند و در بشکه های بزرگ پلاستیکی قابل نگهداری بودند که با وجود مشکلاتی که به همراه داشتند با گذشت زمان طی فرآیند شیمیایی به صورت جامد تولید شدند.

سود پرک ها به شکل ورقه های سفید شفاف قابل مشاهده هستند که در دمای ۱۳۹۰ درجه سانتی‌ گراد ذوب می شوند، این محصول هیچ بوی ندارد و در تماس با سطح پوست سوختگی شدیدی ایجاد می کند.

این محصول به نام های سود سوز آور و کاستیک سودا قابل شناسایی می ‌باشد، این محصول دارای قابلیت های چربی زدایی، پاک کنندگی است؛ زیرا در آب حلال بوده و فاقد جیوه و فلزات سنگین می باشد.

سود پرک

سود پرک های صادراتی باید به صورت جامبوبگ و پالتی بسته بندی شوند، لازم است بدانید این محصول در کیسه های ۲۵ کیلویی تولید می شوند، که برای صادرات کیسه های حاوی سود پرک به دو صورت بسته بندی می شوند.

بسته های ۲۵ کیلویی سود پرک، به تعداد ۴۰ تا در کیسه های مخصوصی به نام جامبوبگ قرار داده می شود تا در مسافت طولانی از هوا، تابش نور خورشید و رطوبت حفظ بماند.

تعدادی از بسته های ۲۵ کیلویی روی پالت های چوبی و پلاستیکی قرار می گیرند و به طور کامل بسته بندی می شوند که در مسافت کوتاه تر از این بسته بندی استفاده می شود.

سود پرک هایی که صادر می شوند باید، از کیفیت بالایی برخوردار باشند؛ چرا که کیفیت، میزان خلوص و نوع بسته بندی از شاخصه های مهم صادرات این محصول به شمار می آید.

میزان خلوص در این محصول متفاوت است، می توان گفت سود پرک ها با خلوص ۵۰ درصد الی ۹۸ درصد تولید می شوند که با توجه به نوع کاربرد از این محصول استفاده می شود.

این محصول دارای ویژگی هایی چون؛

  • قدرت جذب بالای رطوبت و دی اکسید کربن
  • خاصیت قلیایی بالایی
  • در آب حلال است چه بسا با قرار گرفتن در آب باعث افزایش دمای آب می شود.

سود پرک

کاربرد سود پرک در کارواش

سود پرک جزو محصولی کاربردی در عرصه تولید محصولات مختلف به شمار می آید؛ چه بسا می توان گفت این محصول به عنوان مواد پایه در صنعت شناخته شده است.

کاربرد سود پرک در صنایع مختلفی چون کارواش، کاغذ سازی، صابون سازی، صنایع غذایی، داروسازی، تولید پارچه و غیره به چشم می آید.

این محصول به دلیل قدرت بالای لکه بری و پاک کنندگی در تولید مواد شوینده شامل ( لکه برها، صابون ها و سفید کننده ها) نقش بسزایی دارد.

از سود پرک ها در مشاغل قالیشویی و کارواش به وفور  استفاده می شود.

همان طور که می دانید در کارواش ها به علت قدرت بالای چربی زدایی از این محصول استفاده می شود؛ چرا که با وجود گرد و غبار و قیر در سطح جاده ها، این مواد در اتومبیل ها رسوب می بندند.

همچنین آلاینده های معلق در هوا روغن، دوده و سوخت های نیم سوز بر روی سطح خودرو می نشیند که این رسوبات و کثیفی ها فقط با مواد شوینده معمولی از بین نمی رود؛ چرا که باید مواد شوینده و سود پرک با یکدیگر ترکیب شوند تا آلودگی ها را از بین ببرند.

لازم است بدانید از ترکیب مواد شوینده و سود پرک فقط و فقط برای شست و شوی قطعات پلاستیکی خودرو مثل لاستیک، کفپوش و غیره استفاده می شود؛ چرا که این محصول به دلیل خاصیت قلیایی بسیار بالا، در برخورد با قطعات فلزی سبب ایجاد سیاهی در آن قطعه می شود.

باید بدانید برای استفاده از محلول سود پرک مورد استفاده در کارواش ها باید از پیش بند، چکمه، دستکش، عینک و غیره استفاده کنید؛ چرا که سود پرک در برخورد با سطح پوست سوختگی شدیدی ایجاد می کند.

امروزه حفظ رنگ خودرو نکته قابل توجهی از نظر ماشین داران به حساب می آید؛ از این رو باید بدانید برای شست و شوی ماشین با سود پرک بهتر است در صورت نداشتن اطلاعات کافی به صورت خود‌ سرانه تصمیم نگیرید چه بسا خطراتی به همراه دارد که قابل جبران نمی باشد.

سود پرک

تولید سود پرک در ایران

با تولید سود پرک در ایران، قسمت عمده ای از هزینه های ناشی از خرید این محصول در چرخه اقتصاد حذف گردید، از این رو حتی می توان به جرات گفت، صادرات سود پرک باعث کمک به چرخه اقتصادی نیز شده است.

سود پرک در ایران توسط کارخانجات های شناخته شده دنیا تولید می گردد، که به دلیل میزان خلوص بالا و کیفیت بالای سود پرک های تولید شده مورد توجه قرار گرفته اند؛ از این رو سود پرک های ایرانی، انتخابی مطمئن برای آن ها به شمار می آید.

با تولید این محصول در ایران، خریداران داخلی می توانند محصول را با قیمت کمتری نسبت به زمانی که سود پرک را وارد می کردیم، خریداری کنند.

از عواملی که به طور مستقیم بر روی قیمت محصول دخالت دارد می توان به مواردی چون؛ نوسانات نرخ دلار، قیمت مواد اولیه، نوع بسته بندی و غیره اشاره کرد.

نوسانات قیمت دلار از مهم ترین علت های تغییر قیمت محصولات به شمار می آید؛ چرا که با بالا و پایین رفتن نرخ دلار، قیمت مواد اولیه و هزینه های موجود در صادرات و واردات نیز تغییر می کند.

سود پرک

از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت محصول می توان به نوع بسته بندی محصول اشاره کرد؛ زیرا این محصول برای طی نمودن مسافت های طولانی نیاز به بسته بندی های بسیار محکمی دارد تا کیفیت خود را حفظ نگه دارد.

مجموعه ما با توجه به میزان و نوع تقاضای مصرف کنندگان، سود پرک های تولید شده را توسط کارخانجات معتبر، تهیه کرده و در وب سایت قرار داده است.

مجموعه ما محصولات را با توجه به نوع کیفیت، برند تولید کننده، میزان تقاضا، نبود حد و مرز در خرید و نوع خرید ( جزئی و کلی) در وب سایت ما قرار داده است تا شما خریدی آسان را تجربه کنید.

امروزه سود پرک ها با توجه به درصد خلوص و برند تولید کننده با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد، که قیمت حدودی این محصول از 700.000 تومان الی 5.000.000 تومان به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

شما می توانید به صورت غیر حضوری خرید خود را، با توجه به نیازتان از طریق سایت ما انجام دهید یا استعلام قیمت بگیرید، امروز خرید غیر حضوری به دلیل قیمت پایین محصولات مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است؛ چه بسا برای بهبود روند خرید می توان خرید آنلاین را تجربه کرد.

این را بدانید در صورت نیاز به اطلاعات کافی می توانید ار مشاوران ما کمک های لازم را دریافت کنید.